اینتر گام اول از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را محکم برداشت و توانست میلان را با ۲ گل از پیش رو بردارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال مادرید در اولین بازی فصل جدید با نتیجه ۲ بر صفر اتلتیک بیلبائو را از پیش رو برداشت.
منچسترسیتی در افتتاحیه لیگ برتر انگلستان با ۳ گل، برنلی را شکست داد. هالند (دو گل) و رودری، گل‌های بازی را برای تیم پپ گواردیولا به ثمر رساندند.
تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران مقابل صنعت نفت آبادان با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.
پاس سه گل سپاهان مقابل تراکتور تماشایی و تاکتیکی بود.
تصاویری از گل‌های به ثمر رسیده در هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال ایران در سالهای اخیر را مشاهده می‌کنید.
در چارچوب رقابت‌های فوتبال مقدماتی یورو ۲۰۲۴ ، تیم ملی انگلیس با نتیجه ۴ بر صفر از سد تیم مالت گذشت.
تیم ملی فوتبال ایران با هت تریک دوباره مهدی طارمی به پیروزی پرگل دیگری در تورنمنت کافا رسید و میزبان مسابقات را از پیش رو برداشت اما برای دومین بازی متوالی دروازه اش به راحتی باز شد.
منچستریونایتد توانست در یک بازی سخت و فشرده ۲ بر یک فولام را شکست دهد تا به مقام سوم لیگ برتر دست پیدا کند.
دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی امروز پنجشنبه بین تیم های هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس برگزار شد که این دیدار با برتری ۳ بر یک سرخپوشان به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی امروز چهارشنبه موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر نساجی را شکست بدهد و به فینال این رقابت‌ها برسد.
تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار خود در بیست و دومین دوره لیگ برتر امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور بود که این بازی با نتیجه ۷ بر ۱ به سود استقلال به پایان رسید.
منچسترسیتی با پیروزی تاریخی چهار بر صفر برابر رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در مجموع پنج یک از سد مدافع عنوان قهرمانی گذشت.
در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران؛ تیم استقلال در رفسنجان میهمان مس این شهر بود که این مسابقه با نتیجه ۲ بر ۱ به سود استقلال ‏‬به پایان رسید.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و گل گهر سیرجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور با نتیجه چهار بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
دیدار رفت تیم‌های فوتبال رئال مادرید و منچسترسیتی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا یک - یک شد.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه گل های زده عیسی آل کثیر مقابل استقلال و گل گهر نشان دهنده نظم تیمی سرخپوشان است، گفت: پرسپولیس نباید با این دو برد کارش را تمام شده بداند.
لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر، که با دو گلی که به ثمر رساند نقش مهمی در پیروزی 3-1 تیمش بر لاتزیو داشت این دو گل را به دیه‌گو ماردونا، اسطوره ناپولی، تقدیم کرد.
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف تیم هوادار رفت که این بازی با نتیجه ۶ بر ۱ به سود استقلال به پایان رسید.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است که در پیروزی 1-0 امشب مقابل اینتر، تیمش باید گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساند و از جنجال در مورد گل تیمش ابراز ناراحتی کرد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از پیروزی 1-0 مقابل پورتو، از اینکه تیمش تنها با یک گل حریف را شکست داد، ابراز ناراحتی کرد.
با آغاز بازی‌های حذفی در این دوره، حالا نگاه بسیاری متوجه مهدی طارمی است تا ببینند این مهاجم ایرانی این بار در تقابل با اینتر، یکی دیگر از غول‌های مدعی اروپا چه می‌کند. طارمی فعلا به‌طور میانگین در ۸۲ درصد بازی‌های تیمش در لیگ قهرمانان به میدان رفته و نکته قابل توجه اینکه به تنهایی روی ۵۸ درصد گل‌هایی که تیمش در این تورنمنت زده، تأثیر گذاشته است.
مهاجم آرژانتینی اینتر با گلزنی در بازی امشب به روند خوب خود بعد از جام جهانی ادامه داد.
رم با ژوزه مورینیو موفق شد تیم سابق آقای‌خاص یعنی اینتر را در خانه حریف شکست دهد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، از شکست تیمش برابر لاتزیو بسیار ناراحت و ناراضی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ