تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف تیم هوادار رفت که این بازی با نتیجه ۶ بر ۱ به سود استقلال به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران مقابل صنعت نفت آبادان با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.
استقلال در چهارمین دیدار تدارکاتی پیش فصل خود، برابر آلومینیوم اراک به نتیجه تساوی یک – یک دست یافت.
رضا اسدی که با تغییر پُست در فصل گذشته خوش درخشید و گل‌های حساسی هم زد حالا به یکی از چهره‌های پرسروصدای فصل نقل و انتقالات تبدیل شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی امروز چهارشنبه موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر نساجی را شکست بدهد و به فینال این رقابت‌ها برسد.
تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار خود در بیست و دومین دوره لیگ برتر امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور بود که این بازی با نتیجه ۷ بر ۱ به سود استقلال به پایان رسید.
ریکاردو ساپینتو تصمیم گرفت تا روی نام گلرهای اول و دوم خود برای دیدار فردا خط قرمز بکشد.
در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران؛ تیم استقلال در رفسنجان میهمان مس این شهر بود که این مسابقه با نتیجه ۲ بر ۱ به سود استقلال ‏‬به پایان رسید.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه گل های زده عیسی آل کثیر مقابل استقلال و گل گهر نشان دهنده نظم تیمی سرخپوشان است، گفت: پرسپولیس نباید با این دو برد کارش را تمام شده بداند.
تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.
فولاد خوزستان و استقلال در هفته بیست و سوم به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار حساس آبی‌پوشان موفق شدند با گل‌های یامگا و قائدی فولاد را شکست دهند.
تیم فوتبال استقلال که تا ثانیه‌های پایانی دیدار برابر گل‌گهر سه امتیاز ارزشمند را از دست داده بود، در وقت‌های اضافه از شکست برابر تیم امیر قلعه‌نویی گریخت و با یک پنالتی جنجالی پیروز شد.
کاپیتان نساجی در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی دیدار با استقلال توضیحاتی ارائه می دهد.
کاپیتان استقلال پایه‌گذاری یکی از گل‌های تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان بود.
تیم ساپینتو دهمین گل خود را در سه بازی گذشته زد، گلهایی که نشان می دهد آنها نمی خواهند در ادامه راه لیگ برتر برابر رقبا پاپس بکشند
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: موقعیت های زیادی برابر نفت مسجدسلیمان داشتیم و می توانستیم با گل های زده بیشتری بازی را به پایان برسانیم.
شاگردان سیروس پورموسوی با یک برد ارزشمند خانگی بار دیگر در جمع مدعیان حاضر شدند و به طلسم دریافت گل‌های دقایق پایانی و از دست دادن امتیازات نیز پایان دادند.
تیم فوتبال استقلال فرصت نزدیک شدن به دو تیم مدعی صدرنشین را از دست نداد و با پیروزی برابر مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر به یک قدمی تیم های سپاهان و پرسپولیس در صدر جدول رسید.
پس از به ثمر رساندن یکی از گل‌های ماندگار و زیبای تیم ملی در تاریخ جام‌‌های جهانی، هافبک آبی‌ها در دربی هم گلزنی کرد.
نود و نهمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی با تساوی به پایان رسید که برخلاف دیدارهای گذشته این بار آبی‌ها در ثانیه‌های پایانی برد را با تساوی عوض کردند.
دروازه بان های استقلال در غیاب سیدحسین حسینی با آمادگی بالا در تمرینات تیم خود حضور یافته اند.
مهاجمان محبوب استقلال و پرسپولیس اکنون در قامت مدیران آکادمی دو باشگاه، به دنبال شناسایی و معرفی ستاره‌های آینده این دو باشگاه هستند.
در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های فوتبال استقلال، پیکان، صنعت نفت آبادان ،پرسپولیس و فولاد خوزستان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.
هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی استقلال،سپاهان،مس کرمان و آلومینیوم اراک بر حریفان خود برگزار شد.
هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی استقلال،سپاهان،مس کرمان و آلومینیوم اراک بر حریفان خود برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ