قیمت دلار امروز شنبه در ساعت‌های پایانی معاملات توافقی به کانال ۲۷ هزار تومان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
­امروز جمعه ۳۰ دی معاملات توافقی ارز با قیمت ۳۹ هزار و ۵۶ تومان برای هر دلار آغاز شد.
قیمت دلار توافقی نسبت به معاملات دیروز با کاهش قیمت بیش از ۱۵۰۰ تومانی همراه بود.
در مجموع معاملات امروز بازار توافقی، بیش از ۲۳ میلیون دلار و یورو به صورت اسکناس معامله شده است.
امروز پنجشنبه، در آغاز به کار فعالیت بازار توافقی ارز، دلار با قیمت ۳۶ هزار و ۷۷۰ تومان معامله شد.
در معاملات امروز بازار ارز، قیمت دلار و یورو با روند افزایشی مواجه شدند؛ این در حالی است که بیش از ۱۶ میلیون دلار و یورو در بازار توافقی معامله شده است.
معاملات توافقی دلار در بازار ارز امروز پنج‌شنبه ۳آذر۱۴۰۱ با قیمت خرید ۳۳هزار و ۴۰۰ تومان کار خود را آغاز کرد.
در معاملات امروز بازار توافقی ارز، بیش از یازده میلیون دلار معامله شد.
قیمت دلار در معاملات امروز بازار آزاد با افزایش مواجه شد.
معاملات توافقی ارز در چهارمین روز هفته با افزایش حجم معاملات همراه بود. این در حالی است که در بازار غیررسمی، خبر‌ها حکایت از افزایش قیمت دلار در کانال سی و سه هزار تومانی است.
معاملات توافقی ارز در دومین روز هفته با نوسان محدود نرخ دلار و یورو همراه شده است. این در حالی است که بهای دلار در بازار غیررسمی در مرز ۳۳ هزار تومانی در نوسان است.
معاملات توافقی ارز در اولین روز هفته با تغییرات اندک شاخص ارزی در کانال ۳۱ هزار تومانی همراه بود.
معاملات ارز در بازار توافقی سومین روز هفته، با نوسان افزایشی قیمت‌ها مواجه شده است. این در شرایطی است که بهای دلار بازار غیررسمی نیز به مرز ۳۳ هزار تومان نزدیک شده است.
معاملات بازار توافقی ارز در آخرین روز هفته با رشد نسبی شاخص ارزی در کانال ۳۱ هزار تومانی همراه شده است.
معاملات بازار ارز توافقی با نوسان قیمت دلار و یورو در کانال ۳۱ هزار تومانی در جریان است.
امروز در آغاز به کار فعالیت بازار توافقی ارز، دلار با قیمت ۳۱ هزار و ۷۱۴ تومان و با حجم ۲۵ هزار معامله شد.
معاملات بازار ارز در اولین روز هفته با روند افزایشی شاخص ارزی همراه شده است. این در حالی است که در بازار غیررسمی نیز نرخ دلار به مرز ۳۲ هزار تومان رسیده است.
معاملات ارز در اولین روز کاری هفته با افزایش قیمت دلار و یورو مواجه شده است. این در حالی است که در هفته‌های گذشته دلار تا کانال ۲۸ هزار تومان نیز عقب نشینی کرده بود.
معاملات بازار ارز در آخرین روز هفته با افزایش نسبی قیمت‌ها مواجه شده است. به گونه‌ای که بهای دلار در بازار توافقی همچون روز قبل، در کانال سی هزار تومان در نوسان است.
معاملات توافقی ارز در پنجمین روز هفته، با رشد قیمت دلار و یورو روبرو شده است. این در حالی است که  نرخ دلار غیررسمی در معاملات بازار تهران نیز از روز گذشته با افزایش مواجه شده است.
معاملات بازار ارز توافقی امروز با رشد نسبی قیمت دلار و یورو مواجه شد. این در حالی است که نرخ دلار غیر‌رسمی نیز همچون روز قبل، در محدوده نیمه دوم کانال ۳۰ هزار تومانی به نوسان پرداخت.
معاملات بازار ارز در سومین روز هفته، با روند افزایشی مواجه شده است. به گونه‌ای که قیمت دلار آمریکا در بازار توافقی به مرز ۳۰ هزار تومان نزدیک شده است.
رصد معاملات بازار توافقی در پنجمین روز هفته نشان از تداوم نوسان کاهشی دلار در کانال ۲۸ هزار تومانی دارد. این در حالی است که این روزها، نگاه فعالان بازار به مذاکرات احیای برجام و اخبار مثبت آن است. موضوعی که باعث شده، تقاضای هیجانی در بازار مشاهده نشود.
عامل قتل و شرارت های مشهد دستگیر شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ