معاملات بازار توافقی ارز در آخرین روز هفته با رشد نسبی شاخص ارزی در کانال ۳۱ هزار تومانی همراه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تازه‌ترین تحولات نیجر، منابع محلی نیجر از استقرار هواپیماهای جنگی مالی و بورکینافاسو در این کشور برای مقابله با حمله احتمالی جامعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا خبر می‌دهند.
یکی از کارخانه‌های آلمانی پیشتاز در حوزه صنایع دفاعی، برای اوکراین پهپادهای جاسوسی پیشرفته تولید و فراهم خواهد کرد.
یک روزنامه آمریکایی نوشت که تلاش‌های غرب برای آموزش خلبانان اوکراینی جهت پرواز با جنگنده‌های اف-۱۶ با مانعی غیرمنتظره مواجه شده است!
ارتش روسیه در تازه‌ترین گزارش‌ها از روند تحولات جنگ در اوکراین اعلام کرد ده‌ها نظامی ارتش اوکراین کشته شدند.
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد ادعای تقدیم استعفای وزیر ورزش و جوانان به رییس‌جمهور کذب محض است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هوادار متمول به ساختار باشگاه کمک می کند اما در مسائل فنی دخالتی ندارد.
استاد هوش مصنوعی دانشگاه استنفورد و دانشمند ارشد علم داده مایکروسافت تازه‌ترین تحولات فناوری در حوزه هوش مصنوعی را تشریح کرد.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین در تازه‌ترین واکنش به تحولات روسیه و شورش ارتش خصوصی «واگنر» علیه مسکو، ۴۸ ساعت آینده این کشور را پیش‌بینی کرد!
در نشست سرپرست حجاج ایرانی با مدیران اجرایی و فرهنگی عملیات حج، آخرین وضعیت برگزاری حج ۱۴۰۲ بررسی و اعلام شد که تاکنون بیش از ۲۵ هزار زائر وارد عربستان شده است.
شماری از وزیران نفت و انرژی اوپک پیش از آغاز نشست ۱۸۶ این سازمان در وین بر اتخاذ تصمیمی صحیح برای تضمین تعادل و ثبات در بازار نفت تأکید کردند.
از شروع پروازهای مدینه قبل به مقصد فرودگاه مدینه بیش از ۱۸۵۶۰ زائر برای زیارت بارگاه رسول مکرم اسلام (ص) و قبور ائمه بقیع (ع) وارد شهر پیامبر می‌شوند.
سازمان آمار عربستان سعودی اعلام کرد که ۱۳.۴ میلیون نفر از کل جمعیت این کشور اتباع کشورهای دیگر هستند.
در آستانه نشست پیش روی شورای حکام احتمالا به زودی گزارش مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی منتشر خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود این موارد در گزارش مذکور به صورت مکتوب درج شود. مدیرکل آژانس در تازه‌‌‌ترین گزارش خود درباره ایران آخرین تحولات پادمانی و برجامی ایران را بررسی کرده است.
مدیرکل آژانس در تازه‌ترین گزارش خود درباره ایران آخرین تحولات پادمانی و برجامی ایران را بررسی کرده است.
مردم ترکیه برای بار دوم به پای صندوق‌های رای رفتند تا میان رجب طیب اردوغان اسلام‌گرا و کمال قلیچداراوغلو با مواضع چپ‌میانه و سکولار، یکی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.
سخنگوی ارشد اتحادیه اروپا در توجیه تازه‌ترین بسته تحریمی علیه ایران که دوشنبه گذشته به بهانه مسائل حقوق بشری وضع شد ادعا کرد: تحریم‌ها سیاست و هدف اقدامات ما نیست، بلکه یکی از ابزارهای موجود برای واکنش به تحولاتی است که بر خلاف منافع اتحادیه اروپا به شمار می‌رود.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه روز پنجشنبه باعبدالله بوحبیب وزیر خارجه لبنان دیدار و درباره تازه‌ترین تحولات در روابط دوجانبه و منطقه رایزنی کرد.
«ریاض المالکی» در گفتگوی تلفنی با «مولود چاووش اوغلو» او را در جریان تازه‌ترین تحولات مربوط به موج جدید تجاوزات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و مسجدالاقصی قرار داد.
تازه‌ترین عکس از نوه جهان پهلوان تختی در آمریکا
کاپیتان سابق تیم ملی در یک استوری اینستاگرامی به بازیکنان تیم ملی جوانان روحیه داد.
رُکن اطلاعاتی وزارت دفاع انگلیس در تازه‌ترین به‌روزرسانی شرایط جبهه نبرد در اوکراین، گزارشی فکاهی منتشر کرد!
نابع خبری آمار جان‌باختگان زمین‌لرزه در ترکیه و سوریه را بیش از هفت هزار و هشتصد تن اعلام کرده‌اند. این جدیدترین آمار از قربانیان زلزله ۷.۸ ریشتری بامداد دوشنبه در مناطقی از جنوب ترکیه و شمال سوریه است.
وزارت دفاع روسیه می‌گوید در تازه‌ترین تحولات میدانی جنگ اوکراین، سامانه‌های پدافندی این کشور، ۹ پهپاد ارتش اوکراین را سرنگون کردند.
وزارت دفاع روسیه در تازه‌ترین گزارش خود درباره تحولات میدانی جنگ در اوکراین اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ده‌ها نظامی ارتش اوکراین در حملات هوایی ارتش این کشور کشته شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ