اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل جوان ۳۰ ساله در تهران خبر داد و گفت: پدر این جوان اظهار کرد، پس درگیری لفظی، پس از هل دادن و برخورد سر وی با لبه پله فرزندم فوت کرده است.
دست و پای او با طناب پلاستیکی بسته و دور گردنش هم طناب پلاستیکی پیچیده شده بود. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که حدود ۱۰ روز از قتل مرد تنها می‌گذرد. تیم جنایی در ادامه با به‌هم‌ریختگی وسایل خانه مقتول روبه‌رو شدند. این موضوع نشان می‌داد، عامل یا عاملان جنایت با انگیزه سرقت دست به قتل او زده‌اند، چراکه شواهد نشان می‌داد برخی از اموال او دزدیده شده‌اند.
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیر عامل جنایت در غرب تهران خبر داد و گفت: متهم به قتل همکارش پس از درگیری با مقتول و برادرش اعتراف کرد.
رودبار- فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری قاتل جوان ۲۷ ساله خورگامی در کمتر از یک ساعت خبر داد و گفت: قاتل خصومت شخصی را دلیل این قتل عنوان کرده است.
دادستان عمومی و انقلاب خمینی‌شهر اصفهان با اشاره به سابقه بیماری روحی و روانی قاتل گفت: در این حادثه پدر و مادر و ۲ خواهر قاتل به قتل رسیدند و سپس قاتل نیز خود را کُشت.
دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان از دستگیری یکی از عوامل قتل لیدر نفت مسجدسلیمان خبر داد.
زن تهرانی سارق قمه کش را کشت/ مرگ مرد جوان زیر عمل پیکرتراشی/ ماجرای تیراندازی مقابل دادسرای ورامین/ جیب‌بر حرفه‌ای در صحنه سرقت قاتل شد/ باند سیاه شرارت و آدم ربایی در شرق کشور متلاشی شد/ قتل خونین به‌خاطر شانه‌به‌شانه شدن در تهران/ رمزگشایی از معمای جنایت در مسافر پذیر شخصی/ تاوان چاقوکشی مرگبار در خیابان
اهواز - فرمانده انتظامی اندیمشک از دستگیری دو سارق مسلح و عامل قتل راننده خودروی پارس در آزادراه پل زال – اندیمشک توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.
قربانی جنایت همراه ۳ تن از دوستانش در یک خودرو بودند و عامل جنایت همراه ۲ تن دیگر از دوستانش در خودروی دیگری بودند که مسابقه رالی شبانه بین ۲ خودرو آغاز شد، اما در پایان این مسابقه خیابانی تیم بازنده با تیم برنده وارد درگیری شدند و در حالی که عامل جنایت در حالت عادی نبود ضربات مرگباری را با چاقو به پسر جوان زد.
براساس قانون مجازات اسلامی و قانون مجازات جرایم نیروهای مسلح، اتهاماتی که به این افراد تفهیم شده به این صورت بوده که اتهام متهم ردیف اول  مباشرت در قتل شبه عمد بوده و حداکثر مجازاتش سه سال حبس است.  اتهام دیگری  برای متهم ردیف اول تحت عنوان لغو دستور در شرایط آماده باش رزمی در نظر گرفتیم؛ لذا فردی که پشت این سامانه موشکی نشسته، قصد تیراندازی داشته ولی قصد کشتن نداشته است.
عامل قتل پدر و پسری در اسلامشهر در تهران و کمتر از دو ساعت دستگیر شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی و دستگیری عامل قتل جوان ۱۶ ساله گرمساری در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.
با پایان تحقیقات، کیفرخواست متهم برای دو قتل و همچنین محاربه به خاطر رعب و وحشتی که به‌وجود آورده بود، صادر شد. پرونده برای رسیدگی از جنبه اتهام دو قتل به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد و قضات شعبه ۲ دادگاه کیفری، متهم اصلی را به دو بار قصاص محکوم کردند.
خرم‌آباد- فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و دستگیری ۵ عامل قتل مدیر عامل سابق کارخانه شیرپگاه لرستان خبر داد.
بازبینی دوربین‌های ترافیکی عامل انتقال و رها کردن جسد در محفظه نخاله‌های ساختمانی را لو داد و مشخص شد که «علی – ت» جسد «عبدا... - س» را که درون کیسه سفید رنگ قرار داشت با یک دستگاه گاری حمل ضایعات به بولوار یاران انتقال داده و درآن جا رها کرده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عامل جنایت مسلحانه در دامداری بازداشت شد/ مجازات مرگ برای عامل قتل در قهوه خانه/ جنجال آفرینی، شگرد کیف زنان حرفه ای!/ بازداشت یک کشتی گیر به اتهام قتل/ اعترافات هولناک زنی که در صحنه جنایت غش کرد!/ قصاص و حبس مجازات قتل خواهر/ واژگونی مرگبار اتوبوس بنز در محور بندرعباس- حاجی آباد
عامل قتل غیرعمد هوادار ۱۴ ساله تیم ملی فوتبال مراکش مورد ضرب‌وشتم شدید قرار گرفت و در بیمارستان بستری شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت دختر فراری!/ اغفال دختران با پول و خانه و ماشین/ همسرکشی هولناک در بوشهر/ پدر بعد از دستگیری پسرش تسلیم شد/ ۵ سال حبس و پرداخت دیه به خاطر قتل فرزند/ شکایت ۸ زن از عامل آزار و اذیت جنسی در پارک مهرگان/ همسرم قصد داشت عکس عروسیمان را آتش بزند!/ آدم ربایی و سرقت به خاطر اجرای شرط پدرزن
مراغه- جانشین انتظامی مراغه به وقوع یک مورد نزاع منجر به قتل دو جوان در یکی از روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: عامل این نزاع و درگیری منجر به قتل دستگیر شد.
اهواز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از دستگیری عامل اصلی قتل مجید عبدالباقی خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان اعلام کرد: عامل قتل مجید عبدالباقی برادر حسین عبدالباقی مالک و متهم اصلی پرونده متروپل صبح امروز در مخفیگاه خود در شهرستان کارون دستگیر شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان اعلام کرد: عامل قتل مجید عبدالباقی برادر حسین عبدالباقی مالک و متهم اصلی پرونده متروپل صبح امروز در مخفیگاه خود در شهرستان کارون دستگیر شد.
کوهپایه گفت: با توجه به شواهد امر و حسب اعلام قبلی مرحوم، عامل اصلی قتل صراحتاً و به کرات از زندان اوین ایشان را تهدید کرده بود؛ لذا به نظر می‌رسد جهت کشف حقیقت، دامنه تحقیقات نباید صرفاً به محل وقوع قتل محدود شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عروس چشم به راه!/ مرگ ۴ کارگر فصلی در واژگونی مینی‌بوس/ دستبرد ۳۰۰ میلیون تومانی به حساب دوست قدیمی/ کارگر ساختمانی به قتل با بیل اعتراف کرد/ بازداشت عامل پیش فروش آپارتمان با بیش از ۱۰۰ شاکی/ حبس و ترک ایران مجازات سارقان خانه/ سرقت مسلحانه برای دوربین مخفی!/ بخشیدن ۲ جان به خاطر رضای خدا
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۳۸۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۷۹ هزار و ۴۹۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ