معاملات ارز در اولین روز کاری هفته با افزایش قیمت دلار و یورو مواجه شده است. این در حالی است که در هفته‌های گذشته دلار تا کانال ۲۸ هزار تومان نیز عقب نشینی کرده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون قیمت پراید چقدر شد؟، نرخ دلار توافقی با کارت ملی در صرافی‌ها چقدر شد؟، پیش بینی روند بازار طلا و سکه،  خبر‌هایی از افزایش سرمایه شرکت‌های پر تراکنش، پیش بینی بورس فردا | در این روز‌ها کدام شرکت‌ها رشد میکنند؟، ده خبر مهم برای بورس فردا چهارشنبه کدامند؟، جزییات و زمان عرضه بلوکی فولاد و فارس،  خبری از عرضه خودرو‌ها در بورس نیست؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در بازار توافقی ارز، قیمت دلار و یورو با نوسان کاهشی همراه بودند. این در حالی است که روند عرضه ارز بیش از تقاضا در بازار است.
در حالی که روز گذشته به غیرمنتظره اعلام  نرخ اسکناس در سایت بازار متشکل ارزی حذف شد، حال بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت دلار توافقی به چهل و یک هزار تومان رسیده است.
قیمت دلار و یورو امروز نسبت به دیروز با تفاوت چندانی همراه نبود.
قیمت دلار توافقی در بازار امروز به ۳۶۳۴۹ تومان رسید.
دلار توافقی در بازار امروز با قیمت ۳۵۷۹۰ تومان معامله شد.
در معاملات امروز بازار ارز، قیمت دلار و یورو با روند افزایشی مواجه شدند؛ این در حالی است که بیش از ۱۶ میلیون دلار و یورو در بازار توافقی معامله شده است.
در اولین روز آذر، قیمت دلار در بازار توافقی با افزایش اندک مواجه شد. این در حالی است که امروز بیش از ۱۴ میلیون اسکناس دلار به صورت توافقی معامله شده است.
در معاملات امروز بازار توافقی ارز، بیش از یازده میلیون دلار معامله شد.
در شرایطی که امروز قیمت ارز در بازار غیررسمی با افزایش روبرو بود، دلار و یورو نیز در بازار توافقی با نوسان نسبتا صعودی معامله شدند.
معاملات توافقی ارز در اولین روز هفته با تغییرات اندک شاخص ارزی در کانال ۳۱ هزار تومانی همراه بود.
فعالان ارزی در دومین روز هفته شاهد کاهش نسبی شاخص ارزی در کانال سی و یک هزار تومانی هستند.
معاملات بازار ارز توافقی با نوسان قیمت دلار و یورو در کانال ۳۱ هزار تومانی در جریان است.
معاملات بازار ارز در اولین روز هفته با روند افزایشی شاخص ارزی همراه شده است. این در حالی است که در بازار غیررسمی نیز نرخ دلار به مرز ۳۲ هزار تومان رسیده است.
معاملات بازار ارز در آخرین روز هفته با افزایش نسبی قیمت‌ها مواجه شده است. به گونه‌ای که بهای دلار در بازار توافقی همچون روز قبل، در کانال سی هزار تومان در نوسان است.
معاملات توافقی ارز در پنجمین روز هفته، با رشد قیمت دلار و یورو روبرو شده است. این در حالی است که  نرخ دلار غیررسمی در معاملات بازار تهران نیز از روز گذشته با افزایش مواجه شده است.
معاملات بازار ارز توافقی امروز با رشد نسبی قیمت دلار و یورو مواجه شد. این در حالی است که نرخ دلار غیر‌رسمی نیز همچون روز قبل، در محدوده نیمه دوم کانال ۳۰ هزار تومانی به نوسان پرداخت.
فعالان بازار ارز در  اولین روز هفته نظاره گر افزایش نسبی شاخص ارزی هستند. این در حالی است که بهای دلار در هفته‌های گذشته به کانال بیست و هشت هزار تومان کاهش یافته بود.
با پایان فعالیت بازار توافقی ارز در ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه ۷ شهریورماه ۱۴۰۱)، بهای هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش ۰.۲ درصدی نسبت به روز قبل مواجه شد.
قیمت دلار امروز شنبه در ساعت‌های پایانی معاملات توافقی به کانال ۲۷ هزار تومان رسید.
با پایان فعالیت بازار توافقی ارز در ساعت ۱۸ امروز (چهارشنبه ۲۶ مردادماه ۱۴۰۱)، بهای هر اسکناس دلار آمریکا همچون روز قبل، در کانال بیست و هشت هزار تومانی قیمت گذاری شد.
امروز هر دلار در بازار توافقی به قیمت 29967 تومان معامله می شود.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۷۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۵ هزار و ۳۸۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور با تشریح انجام مصاحبه های آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ از تغییرات شیوه مصاحبه ها به حضوری و پیش بینی تمهیدات برگزاری مصاحبه ها خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ