معاملات بازار ارز در سومین روز هفته، با روند افزایشی مواجه شده است. به گونه‌ای که قیمت دلار آمریکا در بازار توافقی به مرز ۳۰ هزار تومان نزدیک شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت دلار در بازار با افزایش قیمت مواجه شده و در بازار مبادله ارز و طلا ثابت مانده است.
قیمت دلار در بازار با افزایش نسبت به دیروز مواجه شده است.
قیمت دلار در بازار مبادله با افزایش قیمت مواجه نشده و در محدوده 41966 تومان است.
قیمت دلار و یورو در بازار مبادله ارز و طلا با افزایش قیمت نسبت به دیروز مواجه شد.
امروز مطالبی همچون اختلاف دلار توافقی با بازار آزاد/ قیمت یورو توافقی به ۳۹ هزار تومان رسید، شرایط خرید دیگنیتی پرستیژ و پژو ۲۰۷ در بورس، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا ۴ دی ماه، مجمع فالوم ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، حجم مبنا از کدام نماد‌ها حذف می‌شود؟، بهترین سهام بورس امروز کدام نماد‌ها بودند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
قیمت دلار در بازار توافقی با افزایش قیمت به ۳۵۳۹۸ تومان رسید.
امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار توافقی/ یورو قد کشید، خرید طلای کارکرده به صرفه تر است یا طلای نو؟، کدام خودرو گران تر شد؟، کدام خودرو گران تر شد؟، تحلیل| شبندر چه روندی را طی خواهد کرد؟، پیش بینی قیمت طلا و بیت کوین، زمان واریز سود سهامداران ۱۵ نماد بورسی و فرابورسی، قطعی گاز روی شرکت ها بورسی چه تاثیری دارد؟، ارزش سهام عدالت در آخرین روز معاملاتی هفته؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در معاملات امروز بازار ارز، قیمت دلار و یورو با روند افزایشی مواجه شدند؛ این در حالی است که بیش از ۱۶ میلیون دلار و یورو در بازار توافقی معامله شده است.
قیمت یورو با افزایش قیمت نسبت به دیروز به ۳۷۶۴۲ تومان رسید.
قیمت دلار توافقی با افزایش قیمت به ۳۳۸۵۰ تومان رسید.
در اولین روز آذر، قیمت دلار در بازار توافقی با افزایش اندک مواجه شد. این در حالی است که امروز بیش از ۱۴ میلیون اسکناس دلار به صورت توافقی معامله شده است.
قیمت ها در بازار با افزایشی اندک نسبت به دیروز مواجه شدند.
در اولین روز هفته، حدود ۱۵ میلیون دلار و یورو به صورت اسکناس در بازار توافقی معامله شد. این در حالی است که قیمت یورو با افزایش مواجه بود.
قیمت دلار توافقی نسبت به دیروز با افزایش قیمت مواجه شده است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، توقف جهت افزایش سرمایه این نماد، یورو توافقی حدود ۵ درصد گران‌تر شد، میثم فدایی مدیر عامل فرابورس رفت| محمدعلی شیرازی کیست؟، چه طلایی بخریم؟، واریز سود سهام عدالت | میزان سود واریزی چقدر است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معاملات توافقی ارز در چهارمین روز هفته با افزایش حجم معاملات همراه بود. این در حالی است که در بازار غیررسمی، خبر‌ها حکایت از افزایش قیمت دلار در کانال سی و سه هزار تومانی است.
در شرایطی که امروز قیمت ارز در بازار غیررسمی با افزایش روبرو بود، دلار و یورو نیز در بازار توافقی با نوسان نسبتا صعودی معامله شدند.
معاملات ارز در بازار توافقی سومین روز هفته، با نوسان افزایشی قیمت‌ها مواجه شده است. این در شرایطی است که بهای دلار بازار غیررسمی نیز به مرز ۳۳ هزار تومان نزدیک شده است.
معامله گران ارزی در هفتمین روز از مهرماه، شاهد نوسان افزایشی شاخص ارزی هستند. این در حالی است که بهای دلار و یورو مسافرتی امروز برابر شده است.
معاملات بازار ارز در آخرین روز هفته با افزایش نسبی قیمت‌ها مواجه شده است. به گونه‌ای که بهای دلار در بازار توافقی همچون روز قبل، در کانال سی هزار تومان در نوسان است.
معاملات توافقی ارز در پنجمین روز هفته، با رشد قیمت دلار و یورو روبرو شده است. این در حالی است که  نرخ دلار غیررسمی در معاملات بازار تهران نیز از روز گذشته با افزایش مواجه شده است.
امروز مطالبی همچون افزایش سرمایه کدام شرکت‌ها به ثبت رسید؟، قیمت سکه امروز چقدر شد؟، افزایش قیمت دلار، یورو و دینار در بازار توافقی امروز، ارزش سهام عدالت باز هم کاهش یافت، فارس پروزن‌ترین نماد منفی بورس تهران، چرا قیمت بیت کوین افزایش یافت؟، اتریوم ۳ هزار دلاری می‌شود، افزایش سرمایه کدام شرکت‌ها به ثبت رسید؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
فعالان بازار ارز در آخرین روز هفته، شاهد افزایش قیمت دلار و یورو توافقی بودند. این در حالی است که در روز‌های اخیر، بهای یورو از دلار کمتر شده است.
امروز مطالبی همچون سومین فروش یکپارچه خودروها، آغاز شد، افزایش قیمت دلار، یورو و دینار عراق در بازار توافقی ارز، توصیه کارشناس بازار سرمایه به سهامداران، اخبار لحظه‌ای و مهم ارز‌های دیجیتال، مجمع صبا ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، جزییات بازگشایی ۳ نماد پتروشیمی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ