در معاملات امروز بازار ارز، قیمت دلار و یورو با روند افزایشی مواجه شدند؛ این در حالی است که بیش از ۱۶ میلیون دلار و یورو در بازار توافقی معامله شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز کاری گذشته کاهش یافت.
قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت روند نسبتا با ثباتی را در بازار و مرکز مبادله تجربه کرد و طی روزهای گذشته نسبت به هفته قبل روندی نزولی داشت.
قیمت هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز گذشته کاهش یافت.
قیمت هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز گذشته کاهش و یورو افزایش یافت.
قیمت هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله در مقایسه با روز گذشته کاهش یافت.
قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز گذشته ۱۱ تومان افزایش یافت.
قیمت هر دلار آمریکا و یورو امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران ثابت و بدون تغییر بود.
قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران کاهش داشت.
قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ایران با افزایش و یورو با کاهش نرخ مبادله شد.
قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته مبادله شد.
قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش قیمت نسبت به روز پنجشنبه گذشته همراه بود.
فرزین گفت: موضوع نرخ ارز، همه را نگران کرده، البته در هفته‌های اخیر کاهش یافته است. نوسان نرخ ارز به سایر بازار‌ها علامت می‌دهد و باعث بی‌ثباتی می‌شود.
نوید رجایی گفت: هر چقدر به سمت توافق پیش برویم ارزش پول ملی در قیاس با سایر ارزها از جمله دلار افزوده خواهد شد و سرعت رشد دلار در آینده نیز بسیار کاهش پیدا خواهد کرد.
قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار و ۸۲ تومان معامله شد.
قیمت خرید و فروش دلار امروز پنجشنبه در سامانه‌های نیما و سنا بدون تغییر نسبت به دیروز باقی ماند.
قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران ۴۶ هزار و ۵۰۰ تومان است.
اقتصاد کشورمان با ارز چند نرخی دست و پنجه نرم می کند و همچنان بستر مناسب برای تک نرخی شدن ارز از سوی سیاست گذار ارزی فراهم نشده. رویه ای که منجر به ایجاد رانت و تشکیل صف خرید دلار توافقی و مسافرتی شده است. به گفته نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، فاصله قیمت میان نرخ نیمایی، بازار متشکل و قیمت ارز فیزیکی بسیار زیاد شده که به ضرر صادرکننده است
قیمت نفت در روز سه‌شنبه به دلیل کاهش ارزش دلار و مشکلات عرضه کمی افزایش یافت.
قیمت نفت برای سومین جلسه متوالی امروز چهارشنبه همزمان با تقویت دلار و آماده شدن سرمایه‌گذاران برای دریافت داده‌های تورم آمریکا کاهش یافت.
معامله گران ارزی در هفتمین روز از مهرماه، شاهد نوسان افزایشی شاخص ارزی هستند. این در حالی است که بهای دلار و یورو مسافرتی امروز برابر شده است.
امروز مطالبی همچون توافق در مذاکرات برجامی چه تاثیری بر کلیت بازار خواهد داشت؟، پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده / دلار توافقی کاهشی شد/ قیمت ارز مسافرتی چقدر شد؟، اخبار مهم برای بورس فردا کدامند؟ | خبری بسیار مهم برای مشمولان سهام عدالت، قیمت بیت کوین چگونه جهش یافت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده / ثبات دلار مسافرتی در کانال ۲۷ هزار تومان، آیا بیت کوین در درازمدت سودآور است؟، گفتگوی نبض بورس با رئیس سازمان بورس، تحلیل بوعلی | صعود ادامه دارد؟، وبصادر به این شرط صعودی است!، چراغ سبز نظام بانکی برای سبزپوشی بورس، هفته آینده کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، در سال ۱۴۰۰ در صندوق تثبیت بازار سرمایه چه گذشت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
حمیدرضا رستگار، مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران با اشاره به جلسات اتاق اصناف برای اصلاح مالیات تراکنش‌ها کارتخوان‌ها، اظهار داشت: اصولا تراکنش‌هایی که با کارت‌خوان‌ها انجام می‌شود، نمی‌تواند به عنوان سندی برای مالیات اصناف درنظر گرفته شود، به بیان دیگر در همه موارد این تراکنش‌های منشا درآمدی ندارند و اعتراض ما در این رابطه نیز بر همین مبنا است.
بارش‌های بی‌سابقه و سیل آسا چند کشور عرب حوزه خلیج فارس را غافل گیر کرد؛ قطر، امارات، عربستان، کویت، عمان و بحرین، در روزهای گذشته شاهد بارش شدید باران بودند که باعث جاری شدن سیل در برخی مناطق و شهرها در این کشورها شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ