مدافع ایرانی کایسری اسپور یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش مقابل سیواس اسپور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پایان روز اول مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، تیم ملی ایران فقط با یک باخت، 4 فینالیست به نام خود ثبت کرد.
کشتی‌گیر ترکیه‌ای از مسابقات جهانی 2022 بلگراد تا آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی سه کشتی‌گیر ایرانی را شکست داده که تا اینجای کار فقط از بین آنها یک نفر توانست در جام‌جهانی انتقام شکستش را بگیرد.
سری دوم عکس‌هایی اگر غذاها‌ی ایرانی انسان بودند. علی میری در توضیحاتی برای طراحی‌های خود عنوان کرد: هیچ کدوم محور خلقت نیستیم! فقط یک نفریم از چند میلیارد آدم و باید باور کنیم فکر، سلیقه، عقیده و نظر ما همون قدر اهمیت داره که مال دیگران داره.
لژیونر ایرانی شارلروا تنها ملی‌پوش نیمکت‌نشین در تمام بازی‌ها با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی است.
ستاره ایرانی پورتو واکنش عجیبی به گل‌های فصل اخیرش در لیگ پرتغال داشت.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با بیان اینکه در زمینه عادی‌سازی روابط بین تل آویو و ریاض فقط مسأله زمان مطرح است،مدعی شد که ایران دشمن شماره یک عربستان و توافق ریاض- تهران فقط مسأله ای ظاهری است.
حرف‌های ستاره این روزهای فوتسال ایران حتی برای فوتبالی‌ها هم شنیدن دارد.
در زلزله ترکیه فقط یک دانشجوی ایرانی مشغول به تحصیل در یکی از دانشگاه‌های قبرس مهمان مناطق زلزله زده در ترکیه بوده است که متاسفانه در این حادثه جان خود را از دست داد.
ستاره ایرانی لورکوزن سرانجام نخستین گل فصل خود را برای تیمش به ثمر رساند.
با نگاهی به بازتاب این مسابقات متوجه می‌شویم که کمیت مسابقات با کیفیت آن همخوانی ندارد و معلوم نیست برگزار کنندگان این رقابت‌ها دقیقاً چه هدفی را دنبال کرده‌اند؛ زیرا در نتایج نهایی نام هیچ ورزشکار ایرانی مشاهده نمی‌شود و همه در همان مرحله مقدماتی حذف شده‌اند و فقط یک ورزشکار ایرانی به مرحله دوم صعود کرد که آن هم در این مرحله حذف شد!
فقط یک داور ایرانی برای قضاوت جام ملت های جوانان آسیا در تاشکند از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شده است!
مربی ایرانی که تنها یک روز از انتخابش به عنوان سرمربی یک تیم برزیلی گذشته بود، پس از شعار‌های عجیب هواداران از سمت خود استعفا داد و فاش کرد سه بازیکن تیمش عامدانه بازی نکرده‌اند.
مربی ایرانی که تنها یک روز از انتخابش به عنوان سرمربی یک تیم برزیلی گذشته بود، پس از شعارهای عجیب هواداران از سمت خود استعفا داد و فاش کرد سه بازیکن تیمش عامدانه بازی نکرده‌اند.
تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: روز به روز مشخص می شود که تعریف رابطه راهبردی با چین و روسیه یک توهم بود چون فقط ایرانی ها چنین موضوعی را به زبان می آورند.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با اشاره نشست‌های ائتلاف مخالفان حزب حاکم گفت:از این‌ها چیزی در نمی‌آید. از این‌ها فقط حرف‌های بی فایده بیرون می‌آید. وی با اشاره به یک بیت از شعر فردوسی به زبان فارسی گفت: نشستند و گفتند و برخاستند.
سرمربی تیم ملی ایران تصمیم گرفت با ترکیب‌های متفاوت در دو نیمه دیدار مقابل تونس تیمش را به زمین بفرستد.
تنها ایرانی حاضر در لیگ جزیره چهره ویژه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر خواهد بود.
جلالی بیان کرد: طرح ساماندهی فضای مجازی متاسفانه سردرگم و اندرخم یک کوچه است، صدای ایران اسلامی در فضای مجازی رسا نیست، غول رسانه‌ای دنیا برخی از ورزشکاران، سلبریتی ها، هنرمندان و نخبگان و در فضای رسانه‌ای خاص زندانی ساخته که فقط صدای خارجی‌ها شنیده می‌شود.
سرمربی تراکتور نسبت به مردود شدن گل تیمش مقابل ملوان واکنش خاصی نشان نداد.
در مسابقات 5 وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان فقط یک ایرانی به فینال راه پیدا کرد.
رئیس جمهور گفت:ما حافظ را فقط به منزله یک حادثه تاریخی و برگی زرین در دفتر حیات معنوی مردم ایران ارج نمی‌نهیم، بلکه این زبان گویای اسرار غیب حامل یک پیام امید آفرین و یک فرهنگ تعالی‌بخش است.
سه فرنگی کار ایرانی در روز دوم به مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی جهان راه پیدا کردند.
از زمانی که این پرونده شکل گرفت، تیم های منسجمی در قوه قضائیه و وزارت امور خارجه برای حمایت از این تبعه ایرانی شکل گرفت، چراکه واقعا یک پرونده کاملا سیاسی و ناعادلانه ای شکل گرفته بود. علاوه بر قوه قضائیه، وزارت امورخارجه هم از طریق سفارتخانه ها و هم از طریق مقامات مختلف ستاد وزارت خارجه و سفارت سوئد، پیگیری های مختلفی انجام دادند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور نیروی دریایی ارتش در نقاط مختلف گفت: نه فقط دریای سرخ و نه فقط دریای مدیترانه، بلکه هر کجا که اراده داشته باشیم و تدبیر باشد حتما حضور پیدا خواهیم کرد و خیلی هم نگران نیستیم که اگر کسی مثلا تازه از خواب بیدار شده باشد، ما بخواهیم تغییر مسیر بدهیم. حضور ما دائمی است و اعتقاد ما این است که حتما باید مستمر باشد چون ما یک هدف را دنبال می کنیم و آن هم امنیت و آسایش مردم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ