یکی از عجیب‌ترین نتایج هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تاکنون شکست سه بر صفر چلسی در خانه لیدزیونایتد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه ذوب آهن از درگذشت بازیکن جوان این تیم بر اثر سانحه رانندگی خبر داد.
تنها چند روز پس از ورود نخستین زیردریایی هسته‌ای آمریکا به کره جنوبی، دومین زیردریایی هسته‌ای نیز از واشنگتن وارد سئول شد.
حمید سیفی دومین کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی از حضور در انتخابات انصراف داد.
گلر شماره یک پرسپوليس دومین اخطار خود در خصوص مطالباتش را به باشگاه ارسال کرد.
رئیس‌جمهور آمریکا یک روز بعد از سفر وزیر خارجه این کشور به پکن رئیس‌جمهور چین را با لفظ «دیکتاتور» مورد خطاب قرار داد. بایدن گفت: «علت اینکه وقتی من آن بالن را با دو کانتینر پر از تجهیزات جاسوسی داخلش ساقط کردم شی جین پینگ خیلی ناراحت شد این بود که خبر نداشت که آن بالن آنجا بود.» وی اضافه کرد: «برای دیکتاتور‌ها خیلی مایه پریشانی است که خبر نداشته باشند چه اتفاقی افتاده است.»
یک سال دیگر در مکزیک انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود و یکی از نامزد‌های پیش‌رو که توجه‌های بسیاری را به خود جلب کرده، یک دانشمند محیط‌زیست است که می‌تواند به اولین رهبر زن در دومین اقتصاد بزرگ آمریکای لاتین تبدیل شود. به گزارش آسوشیتدپرس به نقل از یک نظرسنجی، کلودیا شین‌بام، شهردار مکزیکوسیتی ۲۰ امتیاز از نزدیک‌ترین رقیب در حزب خود پیشتاز است.
لرستان مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان از مشاهده دومین قلاده از گونه خرس قهوه‌ای ماده به همراه یک توله در ارتفاعات بخش پاپی استان خبر داد.
در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت دومین نمونه تست دوپینگ در تیم ملی تکواندو مثبت اعلام شد تا شرایط این رشته به سمت بحرانی حرکت کند.
۲۴ تیم حاضر در جام ملت‌ های ۲۰۲۳ بر اساس ارزش گذاری سایت ترانسفر مارکت در مجموع ۶۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو ارزش دارند. همان طور که پیش‌بینی می‌شود کره‌ای ها با ۱۷۴ میلیون و ۸۳۰ هزار یورو گران‌ترین تیم حاضر در دوحه خواهند بود، تیمی که یک دو جین ستاره نامدار در لیگ‌های اروپایی دارد.
چند ساعت پس از موشک‌باران مناطقی از اوکراین به دست نیروهای روسیه، باردیگر آژیر هشدار در سراسر اوکراین به صدا درآمد.
ذوب‌‌آهن در دیداری جذاب و مهیج موفق شد فولاد را با دو گل شکست دهد و رتبه خود را حفظ کند.
این دومین برد پرسپولیس مقابل استقلال در دوران سرمربیگری یحیی گل محمدی است. سرمربی سرخ‌پوشان در 9 دیدار قبلی خود، فقط یک بار، آن هم در دربی 95 باز هم، با تک‌گل آل کثیر موفق به کسب برتری مقابل رقیب دیرینه شده بود
تیراندازی در پارکی در یکی از ایالات آمریکا به مرگ ۲ تن و زخمی شدن ۴ نفر منجر شد.
فرمانده نیروهای نظامی آمریکا در قاره آفریقا، به شماری از کشورهای این قاره سفر کرد.
وزارت دفاع انگلیس مدعی شد که نیروهای روسیه در حمله‌ای ناموفق به شهر «ووهلدار» در شرق اوکراین، یک دوجین از خودروهای زرهی خود را از دست داده‌اند!
در پایان هفته نوزدهم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان نفس به نفس هم در صدر جدول قرار گرفتند و استقلال با سه امتیاز فاصله در رده سوم است.
تیم ملی فوتبال فرانسه با راهیابی به فینال بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی، به جمع چند تیم دیگر و دارای رکورد اضافه شدند.
صفحه‌نمایش برای والدین پرمشغله، به‌ویژه آن‌هایی که هیبریدی کار می‌کنند، یک موهبت است؛ فرزندتان را جلوی یک ویدیو می‌نشانید و فرصتی پیدا می‌کنید تا به یک همکار زنگ بزنید، ظرف‌ها را بشویید یا حتی دوش بگیرید. با این حال، دکتر جین شینسکی، رئیس آزمایشگاه کودک، که یادگیری و حافظه نوزادان را در دانشگاه لندن مطالعه می‌کند، می‌گوید که قبل از دو و نیم سالگی، کودکان از هر چیزی که روی صفحه می‌بینند چیز زیادی یاد نمی‌گیرند. آن‌ها در درک سخنان مشکل دارند و ارتباط رویداد‌های روی صفحه را با زندگی واقعی نمی‌فهمند.
حمله هکری به زیرساخت های رژیم صهیونیستی به نقص غیرعادی در سیستم های کامپیوتر مرکزی راه آهن ارژیم صهیونیستی و همچنین لغو تمامی پروازهای برنامه ریزی شده منجر شد.
روزبه چشمی فاصله چندانی تا تجربه دومین جام جهانی خود ندارد، به شرطی که همچنان نظر مثبت کی‌روش را داشته باشد.
پروجا و لوبه به فینال سوپرکاپ ایتالیا صعود کردند تا شاهد یک نبرد پرستاره باشیم.
ارتش رژیم صهیونیستی سقوط یک پهپاد خود را در منطقه الخلیل واقع در کرانه باختری تأیید کرد و به این ترتیب تعداد پهپادهای سرنگون شده در الخلیل در یک هفته گذشته به دو عدد رسید.
الکسیا پوتیاس، کاپیتان تیم زنان بارسلونا، برای دومین سال پیاپی جایزه توپ طلای بهترین فوتبالیست زن را به خود اختصاص داد.
هجدهمین مرحله مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان با برتری راننده هلندی تیم ردبول و دومین قهرمانی او در F1 به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ