حرکت اول به عنوان سرمایه‌گذار خطرپذیر گروه همراه اول، تاثیرگذارترین سرمایه‌گذار شرکتی در اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با رأی هیات داوران رویداد الکامپ ۲۰۲۳، غرفه همراه اول به عنوان برترین غرفه این نمایشگاه بین‌المللی معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.
پژو ۳۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ در تصاویر رندر همچنان چراغ‌های ال ئی دی پنچه مانند خود را در قسمت دماغه همراه دارد، اما چراغ‌های اصلی جلو بسیار جمع و جور شده اند تا هیچ ارتباطی به سبک طراحی پژو در گذشته نداشته باشند.
پس از رونمایی از نسل جدید هیوندای سانتافه که حاشیه‌ساز و همراه با انتقادهای مختلف بود، نوبت به معرفی رقیب مستقیم آن رسیده است. کیا رسما تصاویر فیس‌لیفت کیا سورنتو را منتشر کرده است.
آمنه سادات ذبیح پور که در سفر رئیسی به آفریقا به عنوان خبرنگار تلویزیون همراه وی است در سوتی عجیبی در گزارش خود کنیا را دروازه شرق آسیا معرفی می کند و جالب آنکه عین مطلب در تلویزیون پخش شده است
همراه اول با محوریت ارائه «راهکارهای هوشمندسازی» و معرفی «پلتفرم‌های دیجیتال» خود در سومین اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان اکو حاضر می‌شود.
محصول تازه شیائومی در نمایشگرش از بازه رنگی DCI-P۳ پشتیبانی می‌کند و می‌تواند رنگ‌هایی عمیق و دقیق به وجود بیاورد. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش نیز به ۱۵۰۰ نیت می‌رسد که برای استفاده در محیط‌های آفتابی نیز گزینه خوبی است.
روابط‌عمومی همراه اول در دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران، لوح ویژه ارتباطات رسانه‌ای را دریافت کرد و به‌عنوان روابط‌عمومی برتر در بخش روابط عمومی دیجیتال معرفی شد.
با کسب بالاترین امتیاز، روابط‌عمومی همراه اول در دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران، لوح ویژه «ارتباطات رسانه‌ای» را دریافت کرد و به‌عنوان روابط‌عمومی برتر در بخش «روابط عمومی دیجیتال» معرفی شد.
حرکت اول به عنوان سرمایه‌گذار خطرپذیر گروه همراه اول، تاثیرگذارترین سرمایه‌گذار شرکتی در اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی شد.
رساله‌های برتر دومین رویداد جایزه همراه اول به رساله برتر مهندسی برق و فناوری ارتباطات همزمان با افتتاح سی‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی برق معرفی شدند.
اخیرا بهمن موتور با معرفی ون باری انرودز فرصت جالبی برای علاقمندان سفرهای هیجان انگیز ایجاد کرده است؛ با ما همراه باشید تا با این ون و امکانات آن بیشتر آشنا شوید.
طبق اعلام مالک باشگاه نساجی، آن‌ها به همراه پرسپولیس، بهترین بارگذاری مدارک برای اخذ مجوز حرفه‌ای را داشته‌اند.
همراه اول همزمان با شروع فصل سفرهای نوروزی، بسته‌های ویژه رومینگ بین‌الملل خود را برای استفاده مشترکان در سفرهای خارجی معرفی کرد.
"بانک ایران زمین" به همراه هلدینگ و شرکت‌های زیر مجموعه در حوزه فناوری اطلاعات و پرداخت، آخرین محصولات و سرویس‌های خود را در نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت معرفی می‌کند.
در این مطلب قصد داریم تا مشخصات فنی و آپشن‌های این خودرو را بررسی کنیم. با ما تا انتها همراه باشید تا با این خودرو بیشتر آشنا شوید.
هواداران میلان شب گذشته بنری را با خود به همراه داشتند که در آن اینتر را قهرمان عربستان معرفی کرده بودند.
معرفی معاون جدید فنی و توسعه شبکه همراه اول
سامسونگ اپلیکیشن جدید Camera Assistant را برای کنترل و استفاده بهتر از دوربین تلفن همراه معرفی کرد.
بانک کارآفرین به همراه گروه مالی خود در چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی خوش درخشید.
رسانه اماراتی به معرفی کلید موفقیت مربی ایرانی به همراه اتحاد کلباء پرداخت.
اوپو به تازگی گوشی هوشمند اوپو A57s را در اروپا معرفی کرده است. آخرین گوشی سری A این برند ویژگی‌های مهمی مانند صفحه نمایش بزرگ، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، بلندگو‌های استریو و شارژ سریع ۳۳ واتی را به همراه دارد.
ساعاتی پیش سه نامزد حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال به همراه تیمی که معرفی کرده‌اند، در فدراسیون فوتبال حاضر شدند.
نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان در حالی با قهرمانی تیم کره به پایان رسید که ایران با ثبت اولین‌ها همراه با ستارگان خود در جهان مورد تحسین قرار گرفت.
پس از معرفی علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران، این موضوع با حاشیه‌های زیادی همراه بود و به دلیل اینکه برخی افراد مدعی بودند اشکال قانونی بر این قضیه وارد است، مباحث فراوانی حقوقی بین افراد موافق و مخالف شکل گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ