ساعاتی پیش سه نامزد حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال به همراه تیمی که معرفی کرده‌اند، در فدراسیون فوتبال حاضر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عضو ارشد چارچوب هماهنگی شیعیان عراق حضور قدرتمند حشد شعبی، تضعیف جایگاه آمریکا در تحولات بین المللی و مشکلات داخلی این کشور را سه مانع ماجراجویی نظامی واشنگتن در عراق برشمرد.
نفر سوم وزن 97 کیلوگرم جام تختی دلیل حضورش در مسابقات دسته اول را امرار معاش از طریق کشتی اعلام کرد.
سادیو مانه، ستاره بایرن مونیخ، برای دریافت ویزا و سفر به مکه مکرمه راهی سفارت عربستان شده بود.
اسماعیل بن‌ناصر به دلیل مصدومیت زانوی راست باید جراحی شود و به این ترتیب سه تا چهار ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود.
نام زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید به عنوان یکی از گزینه های هدایت تیم ملی عربستان در چند هفته گذشته بعد از رفتن رنار فرانسوی مطرح شد.
فیل جایلز، مدیر فوتبال برنتفورد، به شایعات اخیر در مورد هدف این باشگاه از جذب پسر دیوید بکام واکنش نشان داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگویی، توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: پیگیری‌ها و بررسی‌های لازم در دست انجام است و طی سه روز گذشته با دستور ویژه رئیس جمهور، هفت جلسه با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان برنامه و بودجه و مابقی ارکان دخیل در این موضوع برگزار شده است.
سه تیم ایتالیایی حاضر در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان از سری آ خواستند تاریخ بازی‌های آن‌ها در هفته بیست و نهم این لیگ را به دلیل حضورشان در این مرحله از چمپیونزلیگ تغییر دهد.
به دلیل شرایط جوی که در ترکیه وجود دارد امشب این پیکرها به ارزروم خواهد رسید و فردا صبح این پیکرها به مرز بازرگان انتقال داده خواهد شد. با پیگیری‌های صورت گرفته پیکرها را در مرز بازرگان تحویل خواهیم گرفت و خانواده این عزیزان برای شناسایی حضور خواهند داشت و سپس به استان‌های خود انتقال داده خواهد شد.
روبینیو، ستاره کهنه‌کار برزیلی، که به اتهام تعرض در ایتالیا محکوم شده ژانویه امسال سه پیشنهاد از کشورش داشته ولی به دلیل ترس از حضور در این کشور و دادگاهی شدن به آنها جواب منفی داده است.
کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی منچستریونایتد، به دلیل مصدومیت سه ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود.
کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی منچستریونایتد، به دلیل مصدومیت سه ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود.
برگزارکنندگان مسابقات تنیس آزاد استرالیا با وجود غیبت برخی از بازیکنان مشهور و اختلال در برنامه به دلیل بارش باران، رکورد حضور ۹۰۰ هزار تماشاگر را در مسابقات گرند اسلم طی سه هفته ثبت کردند.
بازگشت تماشاگران فوتبال به ورزشگاه‌های ایران در شرایطی در حال رقم‌خوردن است که در سه سال اخیر، آن‌ها دل چندان خوشی نداشته‌اند؛ در این بازه زمانی، بازی‌های بسیاری بدون حضور آن‌ها برگزار شده که سه دلیل عمده برایش لحاظ شده است: اول کرونا، بعد اعتراضات و این اواخر هم آلودگی.
در حالی که گفته می‌شد گئورگی گولسیانی به دلیل محرومیت در بازی گل‌گهر حضور نخواهد داشت اما این خبر بر اساس آمار سازمان لیگ درست نیست.
قهرمان سه دوره المپیک در رشته وزنه‌برداری از کشور چین به دلیل دوپینگ از حضور در رقابتها فعلا محروم شده است.
مدیر کل فرودگاه های استان فارس گفت: پرواز شرکت هواپیمایی سپهران از شیراز به تهران به دلیل حضور سه مسافر دارای سابقه بیماری اعصاب و روان که قصد اخلال در پرواز را داشتند با تاخیر انجام شد.
وضعیت سه بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت برای حضور در بازی برابر پرسپولیس نامشخص است.
در گذشته به دلیل کم توجهی دولت‌ها به موضوع مهم تجارت خارجی با کشور‌های همسایه، عملا حضور ایران در بازار قطر کمرنگ شده بود و کشورهای، چون ترکیه، چین و... وارد این بازار شده بودند. حال با رویکرد جدید دولت سیزدهم، شاهد تغییر این روند و رسیدن به تجارت سه میلیارد دلاری بین دو کشور هستیم.
فیروز کریمی طی سه روز گذشته در تمرینات صنعت نفت حضور پیدا نکرده است.
مدیرعامل جدید باشگاه استقلال با حضور در شبکه خبر وعده همیشگی کسب ستاره سوم در صورت حضور بلندمدت در استقلال را تکرار کرد.
طبق گزارش «دیلی میل» ۱۳۰۰ تماشاگر انگلیسی به دلیل اقدامات خشونت آمیز در ورزشگاه‌ها در لیست سیاه قرار گرفتند و اجازه سفر به قطر برای حضور در بازی‌های سه شیر‌ها در جام جهانی را ندارند.
رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: برجام به این دلیل بر عهده شورای عالی امنیت ملی گذاشته شد که نه مربوط به دولت، نه مربوط به وزارت خارجه و نه مربوط به مدح خاصی از نظام است. شورای عالی امنیت ملی یعنی کل حاکمیت، سران سه قوه و عناصر تصمیم‌گیر در آن حضور دارند و یک امر کاملا ملی تلقی می‌شود. معمولا هم در مسائل ملی یک هم راستایی بین طیف‌های سیاسی مختلف وجود دارد.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعضای مجمع و سه نامزد ریاست و در غیاب وزیر ورزش و جوانان آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ