با رأی هیات داوران رویداد الکامپ ۲۰۲۳، غرفه همراه اول به عنوان برترین غرفه این نمایشگاه بین‌المللی معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به مناسبت روز خبرنگار، همراه اول به خبرنگاران ۲۰۰گیگ اینترنت هدیه داد.
همراه اول با محوریت ارائه «راهکارهای هوشمندسازی» و معرفی «پلتفرم‌های دیجیتال» خود در سومین اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان اکو حاضر می‌شود.
بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با مشارکت در برگزاری رویداد الکام تاکز، بابی در گفتمان‌سازی در حوزه‌های تحول دیجیتال، اقتصاد دیجیتال، دولت الکترونیک و هوشمندسازی گشود.
گروه همراه اول با شعار تجربه جهان دیجیتال در الکامپ ۲۰۲۳ به ارائه آخرین دستاوردهای فنی و سرویس‌های دیجیتال خود می‌پردازد و رونمایی‌های ویژه‌ای را برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته است.
همراه اول پولی به استقلال نمی‌دهد
روابط‌عمومی همراه اول در دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران، لوح ویژه ارتباطات رسانه‌ای را دریافت کرد و به‌عنوان روابط‌عمومی برتر در بخش روابط عمومی دیجیتال معرفی شد.
با کسب بالاترین امتیاز، روابط‌عمومی همراه اول در دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران، لوح ویژه «ارتباطات رسانه‌ای» را دریافت کرد و به‌عنوان روابط‌عمومی برتر در بخش «روابط عمومی دیجیتال» معرفی شد.
حرکت اول به عنوان سرمایه‌گذار خطرپذیر گروه همراه اول، تاثیرگذارترین سرمایه‌گذار شرکتی در اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی شد.
حرکت اول به عنوان سرمایه‌گذار خطرپذیر گروه همراه اول، تاثیرگذارترین سرمایه‌گذار شرکتی در اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی شد.
همراه اول با یکی از حساس‌ترین فناوری‌های پزشکی دنیا که در داخل کشور بومی‌سازی شده است، به نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران آمد.
همراه اول تندیس سیمین جشنواره ملی «صنعت سلامت‌ محور» را دریافت کرد و بابت مسئولیت‌پذیری و تاب‌آوری سازمانی در دوران کووید و همچنین مسئولیت اجتماعی سازمان در حوزه سلامت مورد تقدیر قرار گرفت.
همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و حامی اول ورزش ایران، رسما حامی مالی فدراسیون وزنه‌برداری شد.
همراه اول در رتبه‌بندی صد شرکت برتر ایران، جایگاه نخست را از منظر «فروش» در بین اپراتورهای تلفن همراه کسب کرد و در گروه ارتباطات و مخابرات دوم شد.
همراه اول در نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران با کسب بالاترین امتیاز، نشان ویژه «روابط‌عمومی شبکه‌ای» و عنوان برتر «ارتباطات رسانه‌ای» را دریافت کرد.
همراه اول در نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران با کسب بالاترین امتیاز، نشان ویژه «روابط‌عمومی شبکه‌ای» و عنوان برتر «ارتباطات رسانه‌ای» را دریافت کرد.
همراه اول در راستای همراهی تیم ملی کشورمان در رویداد جام‌جهانی قطر و ایرانیان علاقه‌مند به این رویداد ورزشی، سامانه ستاره ۲۰۲۲ مربع را با طیف وسیعی از خدمات رونمایی کرد.
غرفه همراه اول از سوی ستاد برگزاری رویداد «کیش اینوکس ۲۰۲۲» از نظر میزان بازدید به‌عنوان غرفه برتر اعلام شد.
همراه اول به‌عنوان حامی تیم ملی ورزش‌های الکترونیک کشور، زمینه رقابت برابر برای بازیکنان ایرانی را با تکیه بر فناوری نسل پنجم خود فراهم آورد.
هفته اول لیگ برتر بسکتبال با برتری تیم‌های مهرام، نفت آبادان، توفارقان و آویژه همراه بود.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت با برتری شاگردان یحیی گل محمدی و گلزنی مهاجم هلندی این تیم همراه شد.
در دومین جشنواره «روابط‌عمومی و مسؤولیت اجتماعی»، همراه اول موفق به دریافت نشان‌ عالی مسئولیت اجتماعی ۶ ستاره و از مدیرعامل این اپراتور به‌عنوان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی تقدیر شد.
هافبک تیم نفت مسجد سلیمان امیدوار است همانند بازی اول یک فوتبال شناور همراه با کسب نتیجه ارائه بدهند.
دیدار تیم های تراکتور و گل گهر سیرجان در هفته اول با برتری تیم سیرجانی همراه بود.
راند اول این مسابقه با برتری نماینده ترکیه همراه شد .در وقت دوم باز هم نماینده ترکیه پیروز شد و در مجموع ۲ بر صفر به فینال رسید و حاجی موسایی به برنز اکتفا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ