"بانک ایران زمین" به همراه هلدینگ و شرکت‌های زیر مجموعه در حوزه فناوری اطلاعات و پرداخت، آخرین محصولات و سرویس‌های خود را در نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت معرفی می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
​​مدیرعامل بانک صادرات ایران با ارائه گزارشی از خدمات سال گذشته به زائران اربعین، از آمادگی برای ارائه خدمات ارزی به زائران اربعین در شعب ارزی این بانک در سراسر کشور خبر داد.
سفیر ایران گفت: عراق روزانه ۴۵ میلیون متر مکعب گاز برای استفاده در نیروگاه‌های برق وارد می‌کند، بدهی‌های وزارت برق عراق به ایران نزد یک بانک عراقی پرداخت می‌شود، اما به دلیل تحریم‌های ظالمانه نمی‌تواند این مبالغ را به ایران بدهد، اما اکنون تلاش‌هایی برای آزادی این اموال درحال انجام است.
با آغاز همکاری بانک ایران زمین با شرکت بورس کالای ایران، نام این بانک در لیست بانک های فعال در فرآیندهای تسویه بر روی سایت شرکت بورس کالای ایران درج شد.
رشد ۴.۷ درصدی اقتصاد ایران در پاییز سال گذشته در حالی است که متوسط رشد اقتصادی کشور‌های پیشرفته در این دوره تنها ۱.۲ درصد بوده است. اقتصاد آمریکا در این زمان تنها ۰.۹ درصد، منطقه یورو ۱.۸ درصد و ژاپن ۰.۴ درصد رشد کرده‌اند.
بانک ایران زمین در نظر دارد به منظور ارزش آفرینی برای کلیه مشتریان، تسهیلات کمک هزینه ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودرو را اعطا نماید.
بانک صادرات ایران به منظور مساعدت با مدیونین مطالبات غیر جاری نزدیک به 541 میلیارد ریال وجه التزام بدهکاران را بخشید.
​بانک صادرات ایران رتبه نخست اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان را در سال ١٤٠١ کسب کرد و از سوی رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی مورد تقدیر قرار گرفت.
هم زمان با فرارسیدن ۲۴ اسفند دوازدهمین سالروز تاسیس بانک ایران زمین، مدیران ارشد بانک طی مراسمی این روز را گرامی داشتند.
اکو سیستم بانکداری کشور در حال تغییر است. هدف بانک ایران زمین در این اکوسیستم، کسب تجربه متفاوت توسط مشتری است تا بتواند در کنار خدمات بانکی، سرویس های بیشتری را دریافت کند. از این رو با توجه به اقدامات انجام گرفته در حوزه بانکی و بانکداری دیجیتال ایران زمین حرف های زیادی خواهد داشت و در این عرصه درخشان ظاهر خواهد شد.
معاون اقتصادی رئیس جمهوری گفت: با تاسیس بانک مشترک ایران و آفریقا، می توانیم بدون نیاز به یورو و دلار و با پول های محلی تجارت را انجام دهیم.
غرفه بانک ایران زمین در پی برگزاری نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، به‌ عنوان رتبه اول در بخش نمایشگاهی انتخاب شد.
ایران و روسیه به صورت رسمی وارد توافقی شده‌اند تا سیستم‌های پرداخت بین بانکی خود را به یکدیگر متصل کنند و 158 بانک دو کشور در این پروژه به یکدیگر متصل خواهند شد.
محمدرضا فرزین رییس جدید بانک مرکزی برای دیدار با مقامات قطر به این کشور عربی سفر کرد.
دهمین گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر شعب استانهای یاد شده برگزار شد.
به منظور بازدید از شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری و دیدار با کارکنان شاغل در منطقه، معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی با هیئت همراه به این استان ها سفر کردند.
مراسم آیین بزرگداشت سی و هشتمین سال تاسیس انجمن کلیوی زنجان با حضور مدیران استانی بانک ایران زمین، چهره های ماندگار، مقامات دولتی، اساتید دانشگاهی، پزشکان و خیرین استان برگزار شد.
​مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: بانک صادرات ایران به منظور تحقق سیاست‌های دولت برای حمایت از طرح جوانی جمعیت در نیمه اول سال ١٤٠١ بیش از ٥٢ هزار فقره وام قرض‌الحسنه فرزندآوری پرداخت کرد.
مسابقات فوتسال جام بتیس هر ساله با همت موسسه ورزشی بتیس و به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی با حضور نهادها، شرکت ها، موسسات دولتی و خصوصی برگزار می شود.
​تسهیلات بدون ضامن بانک صادرات ایران تا نیمه مهرماه سال جاری از ١٥٥ هزار فقره فراتر رفت.
بانک صادرات ایران در نیمه اول سال جاری بیش از ١٥٧ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش بالغ بر ١٣٥ هزار میلیارد ریال به متقاضیان در سطح کشور پرداخت کرد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در دیدار با فعالان اقتصادی استان همدان گفت: ظرفیت‌های کشاورزی، صنعتی، جاذبه‌های گردشگری و واقع شدن در مسیر ترانزیتی غرب کشور، قابلیت‌های فراوانی برای افزایش سهم استان همدان از تولید ناخالص ایجاد کرده و بانک صادرات ایران با استفاده از طرح‌ها و محصولات نوین و توانمندی‌های بالقوه خود، از برنامه‌های توسعه‌ای واحدهای تولیدی و اقتصادی این استان بیش از پیش حمایت خواهد کرد.
بانک ملی ایران رکوردار فروش ارز اربعین
تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت امدادخودروایران و بانک آینده با هدف «ارایه تسهیلات اشتراک طلایی اعتباری به دارندگان کارت طلایی» و با محوریت همکاری مالی و خدمات خودرویی میان دو مجموعه فصل جدیدی در ارایه خدمات خودرویی و بانکی کشور محسوب می‌شود.
مرگ مرد بازنشسته بعد از جنایت خانوادگی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ