تیم ملی فوتبال ایران فردا با همگروهان خود در جام ملت‌های آسیا 2023 آشنا خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی ابعاد امنیتی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ و بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان اداری و استخدامی کشور در دستور کار کمیسیون های تخصصی مجلس قرار دارد.
شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به هیئت تصفیه امور ورشکستگی اجازه داد، با مسئولیت استاندار تهران نسبت به تعیین تکلیف کارخانه لاستیک البرز (کیان تایر) اقدام کند.
محققان یک آهنگ را با بررسی امواج مغزی افراد بازتولید کردند. این نخستین باری است که موسیقی با بررسی فعالیت الکتریکی مغز رمزگشایی می شود.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: روزانه ۲۱۵ میلیون متر مکعب گاز در کشور به دلیل عدم مدیریت مصرف و بهینه سازی هدر می رود.
گزارش عملکرد تیرماه ۱۸ قطعه ساز بر روی کدال قرار گرفت و تنها خمحور هنوز این گزارش را روانه کدال نکرده است. درآمد قطعه سازان در تیرماه چقدر بود؟
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از بررسی آخرین وضعیت قانون مبارزه با پولشویی و راهکارهای عملی مبارزه با فساد و ابعاد مختلف آن در جلسه این کمیسیون خبر داد.
برنامه حضور اعضای کادر فنی تیم ملی ایران برای بررسی بازی های هفته دوم لیگ برتر مشخص شد.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار کاهشی شد، قیمت این خودرو 500 میلیون تومان شد،  افزایش سرمایه ۱۲۵۸ درصدی یک نماد، نمادهایی با بیشترین ورود پول حقیقی،؛ بررسی درآمد ۱۸ قطعه ساز در تیرماه | رشد عجیب درآمد خنصیر!؛ پیش بینی مهم بازارهای موازی بورس در کوتاه مدت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از بررسی فصل مربوط به مباحث دفاعی و امنیتی لایحه برنامه هفتم توسعه خبر داد.
رییس جمهور گفت: نظارت و کنترل بازار، به‌ویژه در زمینه معیشت عمومی از اولویت‌های اساسی دولت است.
در این هفته قرار است طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد و بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسـیدگی به لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی توسط نمایندگان بررسی شود.
اصفهان- ۳ میلیارد مترمکعب آب از منابع زیرزمینی دشت اصفهان- برخوار از سال ۱۳۶۰ تاکنون تخلیه شده و این در حالی است که این دشت از سال ۴۵ شمسی در لیست دشت‌های ممنوعه بوده است.
با برگزاری قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی 2026، نگاهی می اندازیم به نحوه صعود تیم ها به بزرگترین تورنمنت فوتبالی جهان که برای نخستین بار با حضور 48 تیم برگزار می شود.
پیگیری شایعه منتشر شده از مراجع قضایی نشان می‌دهد در پرونده قضایی این فرد و همسرش فرزانه قره حسنلو اتفاق جدیدی نیفتاده است و هر دوی این افراد در زندان به سر می‌برند.
قلعه تاریخی بهستان تاکنون کاوش نشده و تنها یک‌بار در دهه ۶۰ به سرپرستی علی‌اصغر میرفتاح بررسی شده است. او با توجه به ساختار فضا‌ها و به خصوص قوس‌های ورودی بعضی از اتاق‌ها، قلعه را سلجوقی می‌داند و بازمانده حدود قرن پنجم هجری؛ البته اگر تیشه حفاران غیرمجاز بگذارد ردی از تاریخ مبهم قلعه برجای بماند.
جلسه هماهنگی و تنظیم تقویم فصل آینده فوتبال ایران با توجه به برنامه تیم‌های ملی بزرگسالان و امید برگزار شد.
یک رسانه ورزشی روس در گزارشی به بررسی شرایط تیم ملی ایران پرداخت.
ورود رسمی شورای رقابت به حوزه خودرو، رای شورای عالی بورس به تداوم عرضه خودرو، ابلاغ شرایط برگشت ارز صادراتی و استفاده از رمزارز در حوزه تجارت تا پایان سال از جمله اخبار مهم این هفته صمت بود.
جزییات نحوه وقوع این حادثه در دست بررسی است، اما دکتر خسرو چمنی رییس بیمارستان قلعه گنج در مورد وضعیت جسمانی مجروح این حادثه توضیح داد: حال عمومی این دانش آموز مساعد است و خون ریزی دست او بند آمده است.
احکام متهمان پرونده شهادت سیدروح‌الله عجمیان در دیوان عالی کشور در حال بررسی است و لغو حکم اعدام حمید قره حسنلو صحت ندارد.
رییس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور گفت: در جلسه اخیر با سازمان استاندارد مقرر شد تا کارگروهی برای بررسی برخی استانداردهایی که بستر اجرای آن وجود ندارد یا کاربردی نیست مانند هشدار عبور از خط تشکیل شود.
روسای جمهور روسیه و جمهوری آذربایجان، توافقات صورت گرفته درباره تنش ها در قره باغ را مورد بررسی کردند.
نشست جدید اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی فردا برگزار می‌شود که بررسی آئین‌نامه تدفین المپین‌ها در قطعه نام آوران یکی از محورهای این نشست خواهد بود.
شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی دور جدید درگیری های مسلحانه بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان جلسه اضطراری برگزار می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ