جلسه هماهنگی و تنظیم تقویم فصل آینده فوتبال ایران با توجه به برنامه تیم‌های ملی بزرگسالان و امید برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر کودتاگران نیجر تاکید کرد که «نه ارتش و نه مردم نیجر خواهان جنگ نیستند، اما ما با هر جنگی که علیه ما انجام شود مقابله خواهیم کرد»
مربی تیم ملی کاراته بانوان تاکید کرد که قدرت کاراته در آسیا لحظه به لحظه در حال تقسیم شدن است.
رئیس سازمان بازرسی با تاکید بر اینکه این سازمان به تبعیت از تأکیدات مقام معظم رهبری و ضرورت‌های توسعه اقتصاد کشور، حمایت از تولید را در دستور کار دارد به سنگ اندازان پیش پای تولید هشدار داد.
سران سه قوه بر تصویب لایحه‌ای جامع که ابعاد مختلف مساله عفاف و حجاب را در بر بگیرد در سریع‌ترین زمان ممکن تأکید کردند.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: رنگ بدنه محصولات این شرکت مشمول سه سال گارانتی بوده و در صورت بروز ایراد، هرگونه درخواست مشتریان از طریق مراجعه به کانال های ارتباط با مشتریان این شرکت نظیر مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، شبکه خدمات پس از فروش و از طریق تماس با مرکز تماس ایران خودرو ٠٩٦٤٤٠ قابل بررسی و رسیدگی است.
رییس کمیته داوران بار دیگر تاکید کرده که در سه هفته پایانی مسابقات داوری‌های لیگ برتر خوب بوده است.
ژاوی امروز تاکید کرد که باید هر طور شده با پیروزی در سه بازی بعدی بدون توجه به نتایج رئال قهرمانی را قطعی کنند.
جلسه هماهنگی و تنظیم تقویم فصل آینده فوتبال ایران با توجه به برنامه تیم‌های ملی بزرگسالان و امید برگزار شد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که ایروان و باکو با رعایت موافقت‌نامه‌های صورت گرفته می توانند به حل بحران قره‌باغ کمک کنند.
پژوهش‌های مختلف علمی خواص متعدد بادمجان به‌خصوص در پیشگیری و درمان سرطان تاکید دارد. مطالعه‌ای که در سال ۲۰۲۰ انجام شد حاکی از آن است که مصرف منظم بادمجان می‌تواند در پیشگیری از سرطان تخمدان موثر باشد. چنانچه خانم‌هایی که به‌طور منظم بادمجان مصرف کرده‌اند با کاهش قابل‌توجه این بیماری مواجه بوده اند.
ژاوی تاکید کرد که فردا بارسا برابر رئال نمایشی متفاوت با ال‌کلاسیکوی قبلی خواهد داشت و هجومی بازی می کند.
همانطور که رجب‌زاده دستیار عنایتی در کنفرانس خبری تاکید داشت، امروز مهم‌ترین مسابقه فصل نفت مسجد سلیمان در پیش است.
سرمربی تیم ملی فوتبال هال سیتی تاکید کرد که تا زمان بازگشت اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی به ترکیب اصلی تیمش سه هفته دیگر زمان لازم است.
سران سه قوه در نشست بعد از ظهر امروز شنبه که در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد، مهم‌ترین مسائل و موضوعات کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که برای اعزام ورزشکاران به بازیهای آسیایی و پاراآسیایی، فدراسیون ها به سه دسته تقسیم خواهند شد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: در ضرورت احترام به تمامیت ارضی ایران با هیچ طرفی تعارف نداریم.
سران سه قوه فعال شدن شورای مولدسازی اموال و دارایی‌های مازاد دستگاه‌ها و سازمان‌ها را ضروری خواندند و تسریع در اجرای این قانون را خواستار شدند.
محمدطاهر وادی تاکید کرد که هیچ گونه صحبتی در رابطه با امیر خوش خبر انجام نداده است.
سران سه قوه در نشست مشترک که بعد از ظهر امروز شنبه در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، مهم‌ترین موضوعات و مسایل کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
سران سه قوه در نشست مشترک که بعد از ظهر امروز شنبه در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، مهم‌ترین موضوعات و مسایل کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
سران سه قوه در پایان جلسه با مرور شرایط روز کشور، بر لزوم رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌های اغتشاشات اخیر تاکید کردند.
تروئیکای اروپایی در بیانیه ای تاکید کردند: موضع ما همچنان روشن و ثابت است. ایران باید به طور کامل و بدون تاخیر با حسن نیت با آژانس همکاری کند.
عضو کمیسیون مبارزه با فساد اتاق تهران ضمن تاکید بر اینکه باید تحقیق و تفحص بیشتری در مورد شرکت ها انجام شود،گفت: قیمت گذاری دستوری، ارز چندنرخی و دولتی بودن از عوامل اصلی بروز فساد است.
عضو کمیسیون مبارزه با فساد اتاق تهران ضمن تاکید بر اینکه باید تحقیق و تفحص بیشتری در مورد شرکت ها انجام شود گفت: قیمت گذاری دستوری، ارز چندنرخی و دولتی بودن از عوامل اصلی بروز فساد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ