بررسی ابعاد امنیتی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ و بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان اداری و استخدامی کشور در دستور کار کمیسیون های تخصصی مجلس قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی ابعاد حادثه تروریستی حرم شاهچراغ با حضور وزیر کشور و استاندار شیراز در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
اولین جلسه میز تخصصی هوش مصنوعی، به میزبانی دبیرخانه شورای‌عالی انقلاب ‌فرهنگی و با حضور نمایندگان سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف دولتی و بخش خصوصی برگزار شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از بررسی حمله تروریستی روز گذشته به حرم شاهچراغ شیراز در کمیسیون متبوعش خبر داد.
معاون مرکز تعاملات بین الملل معاونت علمی گفت: در اولین رویداد گفت و گو محور کانکت تاک با دعوت از نسلهای مختلفی که در خارج از کشور تحصیل داشته اند،تمام جنبه های مهاجرت در سنین مختلف بررسی شد.
اولین همایش ملی «رویکردهای انتقادی به فرصت‌ها و چالش‌های ارتباطات شبکه‌ای در فضای مجازی» برگزار می شود. این همایش در نظر دارد تاثیرات فضای مجازی در ابعاد مختلف زندگی را بررسی کند.
بلافاصله پس از آغاز حادثه، تیم‌های تخصصی وزارت بهداشت، تحقیقات علمی و میدانی خود را آغاز کردند و در بازه‌های زمانی مختلف، نتایج تحقیقات خود را منتشر کردند. همچنین، وزارت کشور به دستور رئیس جمهور مامور شد تا ابعاد امنیتی و سیاسی ماجرا را به دقت بررسی کرده و گزارش‌های خود در این ارتباط را به صورت شفاف ارائه کند.
در نشستی نقش دولت فرانسه در کشتار مردم ایلام در دوران جنگ تحمیلی بررسی و ابعاد حقوقی این پرونده از منظر حقوق بین‌الملل مورد بازخوانی قرار گرفت.
دادستان کل کشور در تماس با همتای آذربایجانی خود گفت: ابعاد مختلف حادثه حمله به سفارت آذربایجان در دست بررسی است.
ابعاد حقوق بشری مقابله با اغتشاش‌ها در نشست مشترک ستاد حقوق بشر و فراجا مورد بررسی قرار گرفت.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حمله به یک مرکز نظامی در اصفهان فاقد ارزش نظامی و اطلاعاتی ویژه ای بود، البته قرار است هیئتی از این کمیسیون جهت بررسی ابعاد این موضوع به اصفهان بروند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حمله به یک مرکز نظامی در اصفهان فاقد ارزش نظامی و اطلاعاتی ویژه ای بود، البته قرار است هیئتی از این کمیسیون جهت بررسی ابعاد این موضوع به اصفهان بروند.
ابعاد و ویژگی‌های لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور شنبه شب در جلسه فوق‌العاده ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست رئیس جمهور بررسی شد.
سفیر سابق ایران در عراق گفت: اقدام آمریکایی‌ها در ترور سردار سلیمانی یک جنایت بزرگ بود که در تاریخ ثبت شده است و این پرونده باید از ابعاد مختلف بررسی شود.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس از بررسی ابعاد طرح اصلاح قانون انتخابات در جلسه صبح امروز این فراکسیون خبر داد.
رئیس‌کل دادگستری استان تهران در پی حمله سایبری به خبرگزاری فارس و انتشار بخش قابل‌توجهی از اطلاعات شخصی خبرنگاران و کارکنان این مجموعه، خطاب به دادسرای عمومی و انقلاب تهران دستوری صادر کرد.
عبدالصمد خرمشاهی، وکیل پایه‌یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز، در پاسخ به این پرسش که طبق برخی تصاویر و کلیپ‌های منتشر‌شده از روز سه‌شنبه و چهارشنبه هفته قبل، مأمورانی در مترو حضور داشتند که به مسافران و معترضان تیراندازی می‌کردند، آیا حضور با سلاح و تیراندازی به شهروندان در چنین فضایی مثل مترو توجیه قانونی دارد؟ می‌گوید: پاسخ منفی است. یکی از ملزومات حفظ حقوق شهروندی، حقوق دفاعی متهم است و این حقوق در تمام دنیا به‌ویژه در کشور‌هایی که دادرسی نوین دارند، پذیرفته شده است. در قانون اساسی ما و در قانون آیین دادرسی کیفری نیز همین‌طور است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس گفت: هویت تروریست شیراز در دست بررسی است و به محض مشخص شدن ابعاد موضوع، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.
باقری عنوان کرد: امروز دلیل فیلترینگ واتس‌اپ و اینستاگرام سیاسی و امنیتی است ولی مجلس از رویکرد سیاسی به این موضوع نمی‌نگرد و کار نمایندگان بررسی ابعاد حقوقی فعالیت این خبرگزاری‌ها است. در واقع موضوع نظارت بر این نرم‌افزارها به مسائل حقوقی مربوط است.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون امنیت ملی مجلس ابعاد حوادث اخیر را بررسی کرد و نقش دخالت‌های خارجی در این حوادث اثبات شده است.
ابعاد انتظامی و امنیتی وقایع اخیر در کشور با حضور فراجا، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس بررسی خواهد شد.
ابعاد انتظامی و امنیتی وقایع اخیر در کشور با حضور فراجا، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بررسی خواهد شد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به بررسی ابعاد تصادفات جاده‌ای در کمیسیون متبوع خود، گفت: مقرر شد سازمان راهداری نقاط حادثه‌خیز را شناسایی کند.
دکتر اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران طی پیامی فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و هفته روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.
هفتمین جلسه «شورای هماهنگی مراکز تحقیقاتی و پژوهشی – راهبردی» صبح امروز با موضوع بررسی ابعاد بحران آب و ارائه راهبردها و راهکارهای کاربردی در این زمینه با حضور روسای مراکز تحقیقاتی و راهبردی در کشور در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ