روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، در حال حاضر فقط به درخشش در سوپرجام پرتغال فکر می‌کند، نه تاتنهام.
فارغ از اینکه مهدی طارمی کدام یک از این گزینه‌ها را برای فصل بعد انتخاب کند یا اینکه در همین تیم پورتو به کار ادامه دهد، واضح است که او این روز‌ها تنها سفیر فوتبال ایران است. اینکه فقط یک بازیکن و در سطحی پایین‌تر سردار آزمون، به عنوان دو بازیکن ایرانی، می‌توانند اسم فوتبال ایران در اروپا را زنده نگه دارند، زنگ خطری آشکار برای این فوتبال مصرف‌گراست. با نگاهی با وضعیت لژیونر‌های ایران در سال‌های اخیر، هیچ‌کدام از آن‌ها به تیم به‌دردبخوری در لیگ‌های معتبر نرسیدند و اگر رسیدند فرصتی برای بازی‌کردن به دست نیاوردند.
مهدی جلوه تاکید کرد که تنها نگرانی بازیکنان در حال حاضر وضعیت علی حاجی‌پور است.
طارمی در هر دو دیدار سه بار دروازه رقبا را باز کرده تا در مجموع شش گل دیگر به فهرست گل‌های ملی‌اش اضافه کند. این گل‌ها، پیش از بازی فینال، شمار گل‌های مهدی طارمی در تیم ملی را به عدد ۳۸ رسانده و حالا فقط یک گل دیگر نیاز دارد تا به تعداد گل‌های علی کریمی در تاریخ فوتبال ایران در رده ملی برسد. روندی که طارمی در پیش گرفته این نوید را می‌دهد که او به زودی از علی کریمی هم عبور کند و خودش را به سردار آزمون، دیگر مهاجم این روز‌های تیم ملی برساند.
سرانجام مهدی ترابی برای اولین مرتبه در دربی پایتخت موفق به گلزنی شد.
مهدی ترابی می‌گوید برخی اتفاقات سالهای پیش و دو بازی با تیم پیکان در ورزشگاه آزادی برای تیم خودشان را فراموش کرده‌اند.
استقلال – هوادار بدون شک یکی از بازی های خاطره انگیز این فصل لیگ برتر است. نه فقط به خاطر 7 گلی که داشت. حاشیه های این بازی شاید تا مدت ها قابل بحث باشد.
استقلال – هوادار بدون شک یکی از بازی های خاطره انگیز این فصل لیگ برتر است. نه فقط به خاطر 7 گلی که داشت. حاشیه های این بازی شاید تا مدت ها قابل بحث باشد.
مهدی قایدی در ترکیب استقلال فقط یک بازیکن خاص و تکنیکی نیست. یک بازیکن دوست داشتی هم هست.
ژیلا مهدی آقایی - معاون سابق آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست - درباره «ساعت زمین» می‌گوید: ساعت زمین نه فقط یک تمرین کاهش کربن بلکه یک عمل نمادین در ایجاد آگاهی و ترغیب حس مسئولیت‌پذیری محیط زیستی با هدف تشویق مردم، دولت‌ها و مشاغل برای شناسایی رد پای اکولوژیک شان است. با شرکت در رویداد ساعت زمین مردم متعهد می‌شوند که با تغییرات آب و هوایی مبارزه کنند و آینده بهتری برای زمین بسازند.
مهدی قایدی، ستاره استقلال می گوید این تیم فقط یک هدف دارد و آن هم قهرمانی است.‌
دروازه‌بان باتجربه نساجی معتقد است خطایی روی مهدی قایدی رخ نداده که پنالتی بوده باشد.
شنیده می‌شود داور بازی پرسپولیس و نساجی مازندران فقط حرف مهدی ترابی به احمد موسوی را شنیده است.
دو فصل فوق العاده در پورتو، اکنون بزرگترین امیدواری را برای درخشش مهدی طارمی در جام جهانی قطر شکل داده است.
مهدی طارمی در نمایشی آرام یک پاس گل داد و خوشبختانه مصدوم نشد تا سالم و آماده به اردوی تیم ملی اضافه شود.
سروش رفیعی، مهدی ترابی و سعید صادقی سه بازیکن اصلی یحیی در بخش تهاجمی خط میانی هستند که در هر ۱۰ بازی ابتدای فصل در ترکیب اصلی قرار گرفته‌اند (فقط رفیعی در بازی با سپاهان نیمکت‌نشین شد)، اما غیر از یک نمایش درخشان از صادقی مقابل تیم هوادار و یک پاس گل تعیین‌کننده از مهدی ترابی در اراک، از این سه بازیکن چه نکته شاخص یا نمایش فوق‌العاده‌ای دیده‌ایم که بشود روی آن‌ها انگشت گذاشت؟
مهدی مهدی‌پور معتقد است استقلال در دیدار برابر آلومینیوم تیم برتر میدان بوده اما عملکرد خوب دروازه‌بان حریف مانع پیروزی آبی‌پوشان شده است.
مهدی عرفاتی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در واکنش به اظهارات دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: بصیرت فقط در اعلام موضع نیست، گاهی در سکوت است!
مهدی خزعلی برادر انسیه خزعلی خبر داد که نه تنها فرزند انیسه، که دو فرزند کبری خزعلی هم مقیم آمریکا هستند! ... تا به جال فقط نام ۳ نفر از ۵۴۰۰ آقازاده خارج از کشور مشخص شده است و البته هیچ اتفاقی هم نیفتاده است. والدین آنها محکم به مسئولیت خود چسبیده اند، همچنان که بقیه چنین می‌کند اما سوال‌ها در ذهن مردم تمامی ندارد، سوال‌هایی که یکی از آنها همان است که چنارانی در مجلس مطرح کرد: اگر آمریکا دشمن است فرزندان مسئولین آنجا چه می‌کنند؟
سردار آزمون در دقیقه 58 به جای مهدی طارمی وارد زمین شد و در دقیقه 64 دروازه سنگال را باز کرد.
دوپارگی‌ای که مهدی تاج در جبهه اصولگرایان ایجاد کرده فقط مربوط به روزنامه و نماینده‌های این طیف نمی‌شود بلکه برای معدود دفعات، پای او به نماز جمعه تهران هم کشیده شد. در شرایطی که بسیاری از شعار‌های اعتراضی در نماز جمعه در ادوار گذشته، نشئت‌گرفته از یک جریان فکری و سیاسی خاص بوده است، این بار هم همان جریان با به‌راه‌انداختن شعار‌های تند علیه مهدی تاج در نماز جمعه، جو رسانه‌ای خوبی ایجاد کردند
شاگردان مهدی تارتار و محمد ربیعی در پنج بازی اول لیگ، پنج تساوی به دست آورده‌اند.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که همه اتفاقات گذشته را دور ریخته است گفت: از امروز فقط به فکر کار هستیم و امیدوارم همه با هم یکدست و متحد پیش برویم.
شاگردان مهدی تارتار در نخستین بازی خود در لیگ بیست و دوم توانستند در اصفهان پرسپولیس یحیی گل محمدی را متوقف کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ