بانک کارگشایی در تاریخ ۱۰ آبان ماه سال ۱۳۰۵ خورشیدی با تصویب مجلس شورای ملی تحت عنوان مؤسسه رهنی دولتی تأسیس و امروز ۹۶ ساله شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاه محمد رستمی صفا را به ۱۵ سال حبس تعزیری، محرومیت از هرگونه خدمات دولتی و رد مال در حق شبکه بانکی کشور به میزان ۱۸۱ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۴۱۷ یورو، ۹۶ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۴۳ دلار، یک میلیارد و ۵۱۴ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۴۵ ین ژاپن و ۱۹ هزار و ۴۹۷ میلیارد و ۱۹۲ میلیون و ۶۵۶ هزار و ۱۲۴ ریال محکوم کرد.
بانک سپه در خردادماه سال جاری در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ ۲۶ هزار و ۹۶ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال در قالب بیش از ۲۰ هزار فقره تسهیلات پرداخت کرده است.
مجرم با کپی کردن کارت بانکی مشتریان یک مغازه در سال ۹۶ مبلغی حدود ۳۶ میلیارد تومان برداشت غیرمجاز انجام داده بود.
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: تعداد زندانیان مرتبط با چک در سال ۱۳۹۶ روزانه بالغ بر ۱۰ نفر بود اما پس از اجرایی شدن قانون جدید چک با کاهش بیش از ۹۶ درصدی مواجه شده است.
سال ۹۶ الزام نرخ مصوب از بازار گوشت گوسفند و گوساله حذف شد بنابراین نباید این تنوع قیمتی خیلی دور از ذهن باشد.
در حمله سال ۹۶ داعش به مجلس شورای اسلامی، گروهک تروریستی منافقین نقش جمع‌آوری اطلاعات و طراحی عملیات را به‌عهده داشته است.
از ابتدای سال ۱۴۰۱، ۳۸ هزار و ۳۲۱ چند قلو در کشور متولد شده است که بیشترین آن مربوط به تهران ۶ هزار و ۹۳، خراسان رضوی با ۳ هزار و ۹۶ مورد، خوزستان با ۲ هزار و ۸۶۴ و اصفهان با ۲ هزار و ۱۲۱ مورد نوزاد بوده است.
حرف‌های حسن روحانی در دوره انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی این هشدار را به همه داد که اگر این گروه قدرت را به‌صورت رسمی در دست بگیرند دیگر کسی جلودارشان نیست: «من این‌ها را می‌شناسم. این‌ها روزی در جلسه‌ای تصمیم گرفته بودند در پیاده‌رو‌های تهران دیوار بکشند و مردانه، زنانه در پیاده‌رو ایجاد کنند. همانطور که در محل کارشان بخش‌نامه جنسیتی زنانه و مردانه اعلام کردند.»
جهانگیری گفت: انتخابات سال ۹۶ انتخابات پرهزینه‌ای برای من بود. یکی از نتایج آن ردصلاحیت در ۱۴۰۰ بود. اما کاش فقط این بود. من از روز بعد از انتخابات ۹۶ احساس کردم خیلی از سرمایه‌هایی که پشت سر خودم درست کرده بودم و می‌دانستم برای کشور مفید است، یکی یکی در حال تضعیف است. یکی از آن‌ها خود آقای روحانی بود. رابطه من با آقای روحانی در دوره دوم مثل دوره اول نبود.
مشهد ـ وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در پاییز ۱۴۰۱ به گزارش مرکز آمار رشد صنعت ۱۱.۶ بود که از سال ۹۶ چنین رشدی نداشته ایم.
براساس اطلاعیه دانشگاه صنعتی شریف یک دانشجوی دختر این دانشگاه ورودی سال ۹۶ رشته مهندسی مواد که روز پنجشنبه ۱۹ آبان در اغتشاشات بازداشت شده بود، بدون قید وثیقه و با اخذ تعهد آزاد شد. همچنین براساس اعلام دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی امروز (دوشنبه) ۲ دانشجوی بازداشتی این دانشگاه آزاد شدند.
مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در ریشه یابی علل افزایش آلودگی هوای پایتخت عنوان کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته توسعه نامتوازن شهر و بارگذاری بیشتر از ظرفیت اکولوژیک که منجر به مصرف بالای انرژی و منابع فسیلی می‌شود، حضور بی شمار واحد‌های صنعتی، خدماتی، تولیدی و معدنی، افزایش کانون‌های گرد و غبار و افزایش تردد وسایل نقلیه، رشد ترافیک و کیفیت سوخت در خودرو‌های سنگین از جمله دلایل اصلی افزایش انواع آلودگی‌ها در تهران هستند.
مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه آلودگی هوا یکی از معضلات مهم کلانشهر تهران است، گفت: شهروندان از سال ۹۶ تا پایان سال ۱۴۰۰ تنها ۳۶ روز هوای پاک را تجربه کردند.
حسن روحانی به ویژه بعد از سال ۹۶ از نبود اختیارات لازم دولت شکوه می‌کرد. با طرح این شکواییه‌ها، افرادی همچون عباس عبدی و سعید حجاریان خواستار استعفای رئیس دولت شدند. سیاسیون اما پیشنهاد عبدی را چنان تقبیح کردند که گویی گناهی کبیره است. ترکان آن را پیشنهاد «تندرو‌ها و کارشناسان دوروزه» دانست. عبدالله رمضان زاده، استعفای روحانی را همراهی با «اقتدارگرایان» خواند. حتی مهدی محمدی، تحلیلگر اصولگرا نوشت: «استعفا در این زمان، بخشی از عملیات براندازی است و بی عقوبت نمی‌ماند.»
پس از گذشت تقریبا سه سال از حوادث تلخ آبان ۹۸ که منجر به کشته شدن تعدادی از هموطنان و همچنین تخریب ده ها بانک،فروشگاه و ساختمان شد، شهریور ۱۴۰۱باز هم شاهد سناریوی تکراری اغتشاشگران هستیم.
ملکه انگلیس در ۹۶ سالگی و پس از ۷۰ سال حضور در قدرت فوت کرد اما میراث استعمارگری‌هایی او همچنان دیده می‌شود و در تاریخ ثبت شده است.
۹۶ گلوله توپ که هر یک نشانه یک سال از زندگی ملکه بود در فاصله ۱۰ ثانیه‌ای شلیک شد. این اتفاق از هاید پارک لندن تا جزایر مانش و جبل‌الطارق رخ داد.
روز پنجشنبه در پی مرگ الیزابت دوم در سن ۹۶ سالگی، بانک انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: اسکناس‌های فعلی که تصویر علیاحضرت ملکه بر روی آن‌ها نقش بسته همچنان پول رایج قانونی خواهند ماند.
یک مقام صنفی گفت: طی سال‌های ۹۶ و ۹۷ در واردات موتورسیکلت رانت رخ داده است؛ به گونه ای که هم در فروش موتور و هم در واردات اجزا و قطعات شاهد تخلف بوده ایم.
معاون اقتصادی دولت حسن روحانی امیدوار است قید محرمانگی مصوبات جلسات شورای هماهنگی اقتصادی برداشته شود تا مردم ببینند که چه تصمیماتی در کشور گرفته شد که زندگی سخت‌تر نشود. او معتقد است استراتژی دولت روحانی این بود که به مشکلات ناشی از جنگ اقتصادی اشاره نکند تا طرف تحریم‌کننده متوجه نشود که سیاست‌هایش در ایران جواب داده و به همین دلیل سیاست دولت اعتدال همواره سکوت بوده است.
معاون اقتصادی دولت حسن روحانی امیدوار است قید محرمانگی مصوبات جلسات شورای هماهنگی اقتصادی برداشته شود تا مردم ببینند که چه تصمیماتی در کشور گرفته شد که زندگی سخت‌تر نشود. او معتقد است استراتژی دولت روحانی این بود که به مشکلات ناشی از جنگ اقتصادی اشاره نکند تا طرف تحریم‌کننده متوجه نشود که سیاست‌هایش در ایران جواب داده و به همین دلیل سیاست دولت اعتدال همواره سکوت بوده است.
نهاوندیان درباره روند صعودی قیمت ارز در بازار، مشکل در تامین برخی کالا‌ها و ایجاد موج جدیدی از اعتراضات علیه دولت و در مجموع تمامی حوادثی که سال ۹۷ را دربرمی‌گیرند چنین می‌گوید: ای کاش زمانی قید محرمانگی از اتفاقات و حوادث این سال‌ها برداشته شود تا بتوانیم به جزئیاتی اشاره کنیم. آن‌وقت مردم در جریان قرار می‌گیرند و می‌دانند چه بر سر این کشور آوردند.
در تهران میانگین قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی نسبت به ابتدای سال ۹۶ حدود ۹ برابر و میانگین اجاره بها نیز حداقل شش برابر شده است. این وضعیت سبب شده صدای زنگ هشدار پدیده «بی خانمانی» به گوش مدیران ارشد شهری برسد.
حسن روحانی: ترامپ مشکلات فراوانی ایجاد کرد. اما چه کسی به ترامپ چراغ سبز نشان داد؟ چه کسانی باعث شدند که ترامپ به خودش جرات بدهد و به این نتیجه برسد که اگر فشار حداکثری به ما وارد کند، در همان سال ۹۷ انقلاب ما سرنگون می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ