اهواز- رئیس جمهور جمهور با بیان اینکه اشتغال اولویت خوزستان است، گفت: برای گره گشایی از مشکل خوزستان و کشور از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال گذشته به روایت مراجع قانونی یک‌ میلیون فرصت شغلی ایجاد شده است و در این راستا، اشتغال پایدار، بیمه اجباری و ضریب پشتیبانی صندوق‌های بازنشستگی افزایش ی
وزیر کار گفت: بخش اعظمی از درآمد چینی ها مربوط به اشتغال خانگی است که کم هزینه ترین اشتغال زایی به شمار می‌رود.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: هر کارفرمایی که از افراد دارای معلولیت یا زنان سرپرست خانوار استفاده کند، ۲۳ درصد از حقوق فرد مددجو برای ثبت بیمه از سوی بهزیستی به کارفرما پرداخت می‌شود.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: رشد اشتغال خانگی در اولویت است و وضعیت اشتغال خراسان رضوی باید مبتنی بر خدمات، تولید و اشتغال خانگی دنبال شود.
جایگزین کردن مایعاتی که در طول تمرین از دست داده‌اید باید اولویت شماره یک باشد. داشتن آب زیاد در شکم نه زیاد، بلکه کمی اشتها را کاهش می‌دهد. به محض پایان ورزش آب بنوشید تا تشنگی خود را برطرف کنید و فضایی در شکم خود اشغال کنید.
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح درباره لایحه مهارت‌آموزی سربازان گفت: اولویت در استخدام، کسری خدمت ۲ ماهه تا تسهیل در اشتغال پذیری سربازان از جمله نکات این لایحه است.
سخنگوی وزارت دفاع از تصویب لایحه مهارت‌آموزی و اشتغال‌پذیری کارکنان وظیفه در دولت خبر داد و گفت: ۲ ماه کسری خدمت سربازی، دریافت تسهیلات اشتغال و اولویت استخدام از مزایای این لایحه برای سربازان در صورت کسب مهارت است.
مشهد ـ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: در سال گذشته برای بیش از ۳ هزار نفر در زمینه صنایع دستی ایجاد اشتغال شده است.
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: مسکن، اشتغال، مصوبات سفرهای استانی و تسهیلات خرد در بخش‌های ازدواج و فرزندآوری باید از اولویت‌های بانک‌ها باشد.
انتقال پدر، مادر، همسر و فرزند شهید، جانبازان بالای ۲۵ درصد، زوجین فرهنگی به محل خدمت همسر، بانوان فرهنگی دارای سه فرزند زیر ۱۲ سال (ملاک محاسبه سن فرزندان تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ است) و همچنین همسر جانباز در صورت تغییر دائم محل اشتغال جانباز در همان سال با ارائه تاییدیه از مراجع ذی صلاح به استناد ماده ۱۷ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون تسهیلات استخدامی و جانبازان در اولویت قرار دارند.
رییس جمهور با بیان این که ایجاد اشتغال پایدار اولویت اصلی کشور و مأموریت جدی دولتمردان است تاکید کرد: دستگاه‌های عضو در شورای‌عالی اشتغال مصوبات شورا را با جدیت پیگیری کنند.
رییس جمهور با بیان این که ایجاد اشتغال پایدار اولویت اصلی کشور و مأموریت جدی دولتمردان است تاکید کرد: دستگاه‌های عضو در شورای‌عالی اشتغال مصوبات شورا را با جدیت پیگیری کنند.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه اولویت طرح یاریگران زندگی در استان روستاها خواهد بود، گفت: تولید ثروت و اشتغال و همچنین مقابله با آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد، محورهای این طرح است.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه اولویت یاریگران زندگی در استان روستاها خواهد بود، گفت: تولید ثروت و اشتغال و همچنین مقابله با آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد، محورهای این طرح است.
جهانگیری نوشت: در شرایط دشوار اقتصادی کنونى و مشکلات معیشتی مردم، که مورد توجه و اولویت کشور هم قرار گرفته است، تأمین امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از اشتغال و کسب‌وکارها، ضروری‌ترین وظیفه همه نهاد‌های حاکمیتی و همه قوا است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بیان اینکه اجرای طرح ملی اشتغال خانواده‌محور در اولویت قرار دارد، گفت: این طرح در بیش از ۲۰ استان عملیاتی شده است.
رشت- معاون رئیس جمهور با بیان اینکه طرح های اشتغال زایی ایثارگران با محوریت دانش بنیان مورد حمایت قرار می گیرند، گفت: شناسایی و حمایت از هزار استارت آپ ایثارگر در اولویت بنیاد شهید است.
رئیس سازمان امور عشایر ایران ایجاد تنوع در اشتغال و درآمد عشایر را از اولویت کاری این سازمان اعلام کرد تا زندگی و معیشت عشایر تنها متکی بر دام و مرتع نباشد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه بانوان کارآفرین نباید از مقوله صادرات غافل شوند، گفت: از ابتدای روی کار آمدن دولت مسئله اشتغال و کارآفرینی در اولویت قرار گرفت.
تبریز- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ایجاد اشتغال اولویت این وزارتخانه است، گفت: برای ایجاد اشتغال «نمی‌توانیم» وجود ندارد.
وزیر رفاه، افزایش توانمندی معلولان با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و توجه به اشتغال معلولان را، از اولویت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست.
مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران گفت: بانک‌های عامل زمینه را برای کارآفرینان ایثارگر مهیّا کنند و همواره ایثارگران را در اولویت پرداخت تسهیلات بانکی قرار دهند.
نیشابور ـ استاندار خراسان رضوی گفت: موضوع اشتغال و مسکن در خراسان رضوی اولویت کاری مدیران است و امیدواریم بتوانیم در این حوزه با مشارکت مردم اقدامات مناسبی انجام دهیم.
وزیر اقتصاد در جلسه با شهرداران منطقه ترشیز گفت: در پروژه‌های شهری منطق اولویت بندی با پروژه‌هایی باشد که قابلیت درآمدزایی و اشتغال آفرینی داشته باشند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ