رئیس جمهور با اشاره به لزوم هماهنگی در «قیمت‌گذاری کالاها و خدمات» اظهار داشت: دستگاه‌ها در تعیین تعرفه کالا و خدمات با ستاد تنظیم بازار هماهنگ باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون حقوقی مجلس بررسی شد و نسبت به لایحه ارائه شده از سوی دولت، تغییرات اساسی یافت.این لایحه قرار است هفته آینده در صحن مجلس بررسی شود.
حقوق نمایندگان در حد یک کارمند است. چون من از مجلس حقوق نمی‌گیرم از میزان حداقل و حداکثر پرداختی اطلاعی ندارم. اما میزان پرداختی براساس ضرایبی که در دستگاه‌های دولتی تعریف شده، تعیین می‌شود.
باتوجه به اظهارات این مقام مسئول و همچنین باتوجه به اینکه در اصلاحیه اخیر ساعت کاری روزانه بیشتر از ۸ ساعت در روز تعیین شده تا جبران تعطیلی ادارات در روز پنج‌شنبه را داشته باشد، پنج‌شنبه‌ها ادارات به غیر از دستگاه‌های خدماتی مانند بانک‌ها، بیمارستان‌ها و غیره تعطیل است.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها گفت: تسهیلات اعطایی به کارکنان بانک‌ها وفق مقررات و ضوابط تعیین شده بوده و نهادهای مختلف نظارتی همواره بر عملکرد بانک‌ها نظارت دارند؛ لذا تخلفی رخ نداده است.
طبق مصوبه مجلس کلیه دستگاه‌ها، نهادهای اجرایی و زیر مجموعه های آن ها مکلفند استعلامات مورد نیاز اقامت و سکونت متقاضیان خود را صرفاً از طریق سامانه ملی املاک و اسکان کشور انجام دهند.
وزارت بازرگانی پس از تشکیل موظف است با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های اجرایی متولی نسبت به ایجاد پیشخوان مدیریتی با تاکید بر ایجاد ارتباط بین سامانه‌های موجود در حوزه زنجیره تامین، تولید و توزیع با اولویت‌های کالا‌های اساسی و نهاده‌های اولیه اقدام نماید.
وزیر اقتصاد طی نامه‌ای به رئیس جمهور خواهان همکاری فوری دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مختلف برای تعیین فهرست کالا‌های اساسی، دارو، واکسن، تجهیزات پزشکی، شیرخشک، مواد اولیه، ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی و... شد.
رئیسی با اشاره به ضرورت حاکمیت قانون در زندگی اجتماعی، دستگاه‌های فرهنگی اعم از شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی، آموزش و پرورش و صدا و سیما را به تلاش بیشتر برای تبیین مسائل مرتبط با حجاب و عفاف و رفع برخی شبهات در این زمینه فرا خواند.
مجلس مصوب کرد که هر گونه استخدام نیروی انسانی در تمام دستگاه‌های اجرایی، در کارگروه مشترک سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی مطرح شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزارتخانه‌ها و سایر دستگاههای ‌اجرایی اجازه دادند تا از ظرفیت بخش خصوصی و غیردولتی برای اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی استفاده کنند.
نماینده مردم بافق در مجلس گفت: سران قوا اخیراً سازوکاری برای فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی تعیین کرد و امروز هم مجلس مصوبه‌ای در این باره داشت و باید گفت کدام مبنای عمل است.
سردار مهری با بیان اینکه حدود ۶۰۰ دستگاه فلزیاب سالانه در کشور توقیف می‌شود، ادامه داد: انبارهای ما از دستگاه‌های ضبط شده پر شده است و این ادوات به‌زودی تعیین تکلیف می‌شوند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، با تصویب جزییات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، سازوکار استخدام نیرو‌ها در دستگاه‌های اجرایی را تعیین کردند.
در مصوبه مولدسازی دارایی‌ها نه‌تن‌ها برای گروه هفت‌نفره هیئت مولدسازی مصونیت قضایی و منع تعقیب صادر شده، بلکه اگر فردی اعم از نمایندگان و یا مسئولان دستگاه‌های نظارتی وارد موضوع مولدسازی شده و آن را رصد کند، مجازات خواهد شد. محمدرضا صباغیان‌بافقی نماینده مهریز به تعیین مجازات برای رصدکنندگان مولدسازی دارایی‌ها اشاره کرده و می‌گوید: با کسب درآمد از راه صحیح موافق هستیم. اگر می‌خواهند مولدسازی هم انجام دهند باید شفاف باشد. فروش اموال و دارایی‌های متعلق به مردم در خفا نباید صورت گیرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به کاهش ۱۸ درصدی آمار سرقت در استان تهران، بر ضرورت تعیین قاضی ناظر بر مراکز ترک اعتیاد تاکید کرد.
شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر لزوم و اهمیت رعایت حجاب در جامعۀ ایران از همۀ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول در این امر می‌خواهد که علاوه بر عمل به وظایف قانونی خود، در درجۀ اول با تبیین دیدگاه اسلام و قانون دربارۀ زن و مسألۀ حجاب به تحکیم مبانی اعتقادی بانوان، به ویژه نسل جوان به رعایت این فریضه الهی کمک کنند و ثانیاً در برخورد با بعضی هنجارشکنی‌ها در مسئله حجاب، مراقب باشند.
رئیس جمهور گفت: دستگاه‌های اجرایی اهداف تعیین شده حوزه مسئولیت خود در قوانین و اسناد بالادستی را مرتب مرور کنند تا مشغول شدن به امور روزانه آنها را از اهداف اصلی خود غافل نکند.
معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور بخشنامه مقابله با ترک فعل مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی را تشریح و تبیین کرد.
رهبر انقلاب، صبح امروز فرمودند: دستگاه‌های فرهنگی حقایق تاریخ و جنایت‌های دشمنان را برای جوانان تبیین کنند.
رئیس جمهور گفت: در قانون هوای پاک، ۱۶۷ تکلیف برای دستگاه‌های مختلف تعیین شده که انتظار می‌رود همه بخش‌های اجرایی در قبال وظایف خود پاسخگو باشند.
رئیس جمهور گفت: در قانون هوای پاک، ۱۶۷ تکلیف برای دستگاه‌های مختلف تعیین شده که انتظار می‌رود همه بخش‌های اجرایی در قبال وظایف خود پاسخگو باشند.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت:دستگاه‌های اجرایی پردیس باید سریع با تعیین تکلیف صدور اسناد اراضی ملی این شهرستان، طبق اسناد قانونی نسبت به تثبیت اراضی ملی اقدام کنند.
رئیس‌جمهور گفت: همه دستگاه‌های اجرایی با بیان واقعیات پیشرفت‌های علمی کشور دشمن را در رسیدن به اهداف خود در ناامید کردن جامعه ناکام گذاشته و جامعه نخبگانی را بیش از پیش امیدوار کنند.
هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار تکلیف ۷۷ مجوز جامانده دستگاه ها را تعیین کرد و دستگاه‌های مربوطه ملزم به بارگزاری این مجوزها در درگاه ملی مجوزهای کشور شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ