نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، با تصویب جزییات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، سازوکار استخدام نیرو‌ها در دستگاه‌های اجرایی را تعیین کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را اصلاح کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت می‌پردازند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت می‌پردازند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها را اصلاح کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان، طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را اصلاح کردند.
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در بررسی طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش در صحن مجلس شد.
نماینده مردم بابل در مجلس گفت: انتظار می‌رود طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در اولویت بررسی مجلس قرار گیرد و زودتر تعیین تکلیف شود.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت باید بدون هیچ تعللی و در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.
فرماندار تهران گفت:طرح ساماندهی رودخانه کن در محدوده امامزاده داود (ع) تصویب و جهت اجرا ابلاغ شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: در جلسه صبح امروز طرح ساماندهی تئاتر شهر ارائه شد و مواردی که ما در نظر داشتیم در آن رعایت شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: در جلسه صبح امروز طرح ساماندهی تئاتر شهر ارائه شد و مواردی که ما در نظر داشتیم در آن رعایت شده است.
نمایندگان مجلس در نشست علنی روز یکم اسفند خود، ضمن به سرانجام رسیدن طرح شفافیت قوای سه گانه، تکلیف نحوه استخدام کارکنان دولت را مشخص کردند. نمایندگان در جریان رسیدگی به  طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی را انجام دادند، اما در مورد موادی از این طرح بر نظر قبلی خود اصرار ورزیدند.
نمایندگان مجلس در نشست علنی روز یکم اسفند خود ضمن به سرانجام رسیدن طرح‌ شفافیت قوای سه گانه، تکلیف نحوه استخدام کارکنان دولت را مشخص کردند.نمایندگان در جریان رسیدگی به  طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی را انجام دادند اما در مورد موادی از این طرح بر نظر قبلی خود اصرار ورزیدند.
در جلسه علنی امروز مجلس، طرح ساماندهی کارکنان دستگاه های موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران تصویب شد.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اجتماعی در مورد طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در دستورکار قرار گرفت.
سرمدی یادآور شد: همچنین در صورت تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس، به شورای نگهبان ارسال می شود که بعد از تایید شورای نگهبان تبدیل به قانون شده و دولت باید آیین نامه اجرایی آن را نوشته و آن را اجرا کند.
اردبیل - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هفته آینده طرح تبدیل کارکنان دولت و ساماندهی استخدام آنها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت با نظر رئیس مجلس و برای بررسی بیشتر به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد.
طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت با نظر رئیس مجلس و برای بررسی بیشتر به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در دستورکار قرار گرفت.
دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در دستورکار قرار گرفت.
نایب رئیس کمسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه با تصویب و اجرای درست طرح ساماندهی کارکنان دولت، قالب‌های استخدامی کارکنان ساماندهی می‌شود، گفت: این طرح باعث می‌شود تا شاهد ثبات و امنیت شغلی کارکنان باشیم.
شاخص کل بورس سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۵۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۴ هزار و ۶۴۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
قرار گرفتن در آستانه فرا رسیدن هفتم تیر ماه، سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و آغاز هفته قوه‌قضائیه سبب شد جلسه علنی امروز (یکشنبه ۵ تیرماه) راس ساعت ۸ و ۹ دقیقه و حضور ۱۹۸ تن از نمایندگان و با اشاره محمد باقر قالیباف رئیس مجلس به این موارد آغاز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ