حقوق نمایندگان در حد یک کارمند است. چون من از مجلس حقوق نمی‌گیرم از میزان حداقل و حداکثر پرداختی اطلاعی ندارم. اما میزان پرداختی براساس ضرایبی که در دستگاه‌های دولتی تعریف شده، تعیین می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اعضای هیئت مرکزی نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.
سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان درخصوص حکم صادر شده برای علیرضابیگی به گفت: ما اظهارات آقای علیرضابیگی را در راستای وظایف نمایندگی ندانستیم. ایشان گفته‌اند که به نمایندگان در قبال انصراف از استیضاح وزیر صمت ماشین داده‌اند، این دروغ بود.
سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، جزئیات تخلفات در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره را تشریح کرد.
موسی غضنفرآبادی؛ سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس واریز بیش از ۱۰۰ میلیون تومان به حساب نمایندگان را تایید کرد.
سخنگوی کمیسیون شوراها در مجلس با اشاره به بررسی ایرادات هیئت عالی نظارت مجمع در جلسه امروز کمیسیون متبوعش گفت: بر همین اساس، ماده تناسبی شدن انتخابات از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس حذف شد.
سخنگوی کمیسیون شوراها در مجلس با اشاره به بررسی ایرادات هیئت عالی نظارت مجمع در جلسه امروز کمیسیون متبوعش گفت: بر همین اساس، ماده تناسبی شدن انتخابات از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس حذف شد.
سخنگوی انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی با تکذیب برخی شایعات، اعلام کرد: انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران طبق برنامه از پیش تعیین شده فردا (۲۸ خرداد ماه) برگزار می‌شود.
غضنفرآبادی در مورد اینکه بستن تریبون نمایندگان اولین بار است که اتفاق است و قبل از این ما شاهد چنین اتفاقی نبودیم، گفت: شما اولین بار ندیدید، ولی بعدش می‌بینید. این اقدام، قانونی است.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: ما در مجلس همچنان منتظریم که لایحه از سوی دولت به مجلس تقدیم شود و بلافاصله پس از این کمیسیون تلفیق برنامه در گام اول تشکیل خواهد شد اما هنوز زمان قطعی تقدیم برنامه هفتم به مجلس اعلام نشده است.
امروز در اولین جلسه هیات رییسه مجلس در اجلاسیه چهارم، سید نظام الدین موسوی برای سومین سال پیاپی به عنوان سخنگوی هیات رئیسه مجلس یازدهم انتخاب شد.
علیرضابیگی یادآوری می‌کند که نه تنها هیئت نظارت بر رفتار نماینده که تا پیش از تایید اصل موضوع توسط دولت: «حتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس و رییس کمیسیون اصل 90 رسما اعلام کرده که کذب محض است! آقای خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفته علیرضابیگی دروغ می‌گوید و این موضوع کذب محض است و نه این پرونده و حتی مشابه این پرونده هم در کمیسیون اصل نود وجود ندارد!»
توضیحات غضنفرآبادی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به نتایج بررسی ادعای گرفتن خودرو شاسی‌بلند توسط نمایندگان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: اظهارات علیرضابیگی کذب تشخیص داده شد.
سیدنظام الدین موسوی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: حراست قوه مقننه ادعای واگذاری خودرو به نمایندگان را بررسی و کذب بودن آن مشخص شد و هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان با قید فوریت این اتهام را بررسی می‌کند.
سخنگوی هیئت فوتبال استان تهران، توضیحات مفصلی درباره اخبار منتشر شده در خصوص برکناری حبیب‌الله شیرازی ارائه کرد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه گفت: واردات خودروهای کارکرده در کمیسیون تلفیق و جلسه علنی علنی مجلس تصویب شد، شورای نگهبان هم ایراد نگرفت اما هیئت نظارت مجمع تشخیص مصلحت به آن ایراد گرفت.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه گفت: واردات خودروهای کارکرده در کمیسیون تلفیق و جلسه علنی علنی مجلس تصویب شد، شورای نگهبان هم ایراد نگرفت اما هیئت نظارت مجمع تشخیص مصلحت به آن ایراد گرفت.
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اقدامات هیات نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که چرا هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام جلوتر از شورای نگهبان درباره مصوبات مجلس در لایحه بودجه نظر می‌دهد؟
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس نوشت: دوستان! بیایید قدری به روز شویم.
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره اینکه برخی هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را به عنوان شورای نگهبان دوم تعبیر کردند و جایگاه این هیات کجاست؟ گفت: بارها صحبت کردم و ممکن در کیفیت رسیدگی این هیات نکاتی باشد ولی جایگاه این هیات، قانونی است و باید توجه کنیم براساس قانون اساسی وقتی سیاست کلی از طرف رهبری ابلاغ می شود باید مبنای عمل قرار گیرد.
هادی طحان‌نظیف؛ سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح شفافیت قوای سه‌گانه نیز برای چندمین‌بار در شورای نگهبان بررسی شد. البته شورا در ابتدا نسبت به این مصوبه ایرادات زیادی داشت که همه موارد در رفت و برگشت‌های قبلی مرتفع شد به جز یک مورد که در ارتباط با شفافیت آرای هیئت عالی نظارت و مجمع تشخیص مصلحت بود که مغایرت اصل ۱۱۲ قانون اساسی است و مجلس همچنان به این مسئله اصرار دارد. همچنین هیئت عالی نظارت نیز این مصوبه را از جهات مختلف مغایرت با سیاست‌های کلی اعلام کرده بود که شورا این موارد را به مجلس ابلاغ کرده است.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه نمایندگان بر قصاص قاتلان اصرار دارند، گفت: در بیانیه نمایندگان حرفی از اعدام زده نشده و بر تفکیک اعتراض و اغتشاش تاکید شده است.
سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مباحث مطرح شده در جلسه امروز این هیئت پیرامون شکایت نیروی انتظامی از چهار نماینده مجلس را تشریح کرد.
سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به ورود این هیئت به رسیدگی به شکایت نیروی انتظامی از ۴ نماینده مجلس گفت که از این نمایندگان درخواست کرده‌اند تا توضیحات خود را به این هیئت ارائه دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ