برخی از بنگاه‌های شرط‌بندی در سرتاسر جهان از همین‌حالا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را درباره‌ی برنده‌ی مبارزه‌ی قفس بین ماسک و زاکربرگ اعلام کرده‌اند و اکثر آن‌ها مدیرعامل متا را برنده‌ی این مسابقه می‌دانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- معاون اول رئیس جمهور در پیامی در گذشت مادر سرلشکر شهید علی هاشمی را تسلیت گفت.
طرفداران ماسک، هواداران زاکربرگ و افرادی که عاشق دورنمای مضحک مبارزه‌ی قفس بین دو میلیاردر معروف هستند، با ترکیبی از میم‌های گیج‌کننده به اتفاقات اخیر درمورد این موضوع پاسخ دادند.
یووان لی می، ایجنت فرلاند مندی نقش فائزه العماری در آینده حرفه‌‌ای کیلیان امباپه را زیر سوال برده است.
مادر ایلان ماسک، مدل تیلیغاتی گوشی موبایل جدیدی به نام "اوپو" شد. جالب این جاست که در تصاویر تبلیغاتی منتشر از "می ماسک" ، این گوشی دیده نمی شود و فقط نام آن را زیر عکس ها می بینیم. او هم اکنون 75 سال دارد. (عکس ها: کانال دنیای تبلیغات)
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
«ایران» یوزپلنگ ماده ایرانی که در مرکز تکثیر یوز ایرانی در توران شهرستان شاهرود در استان سمنان نگهداری می‌شود، شواهدی از بارداری دارد که تا زمان سونوگرافی باید به قطعیت برسد.
مشاور رئیس سازمان محیط زیست توضیحاتی درباره ماجرای بارداری «ایران» مادر پیروز ارائه داد.
رئیس بیمارستان دامپزشکی مرکزی با اشاره به وضعیت جسمانی پیروز اعلام کرد:«ایران» مادر پیروز باردار است
این ماهواره‌ها می‌توانند آن ماهواره‌هایی را که در صورت فلکی بزرگ استارلینک قرار دارند ردیابی کنند و مکانی امن برای چین در فضای مدار پایین فراهم کنند.
ایلان ماسک، دویستمین پرواز موشک فالکون ۹ را در حالی جشن می‌گیرد که ۵۳ ماهواره اینترنتی استارلینک دیگر بوسیله این موشک به مدار پرتاب شدند.
نقطه عطف اعتراضات دانشجویان دانشگاه تهران به تیر ۷۸ برمی‌گردد. زمانی که دانشجویان دانشگاه تهران، در اعتراض به تعطیلی روزنامه «سلام» تجمعی برگزار کرده بودند. تجمعی که البته در دانشگاه تهران بی‌سابقه نبود و در آن ایام با هر اتفاق سیاسی، تجمع‌های مشابهی در دانشگاه‌های سیاسی‌تر برگزار می‌شد. اما حمله نیرو‌های خودسر به خوابگاه دانشجویان و ضرب‌و‌شتم آنها، مانند بنزینی بود که روی آتش ریخته شد و اعتراضات دانشجویی ۱۸ تیر را در تاریخ ایران به‌عنوان یک نقطه‌عطف ثبت کرد.
پرتاب پیش رو پنجمین پرتاب برای این موشک فالکون هوی خواهد بود که در ماه فوریه ۲۰۱۸ با انجام یک پرواز آزمایشی به یاد ماندنی کار خود را آغاز کرد. فالکون هوی در اولین پرتاب خود یک خودرو تسلا رودستر متعلق به بنیانگذار و مدیرعامل شرکت اسپیس‌ایکس یعنی ایلان ماسک را در حالی که یک مانکن با لباس فضایی به نام استارمن در صندلی راننده آن نشسته بود به مدار اطراف خورشید فرستاد.
تیم ملی ایران نتوانست نمایش ضعیف خود در نیمه اول را جبران کند و با وجود فشار به دروازه آمریکا با تعویض‌های متعدد کی‌روش، دستش از دروازه حریف کوتاه ماند. خط حمله ایران فاقد برش بود و یوزها بیشتر پشت محوطه حریف ماندند...
شرکت‌های فناوری که با کمبود نیروی ماهر روبرو هستند، تلاش می‌کنند هزاران کارمند سابق توییتر که توسط ایلان ماسک اخراج شده‌اند را جذب کنند.
ماسک هفته‌هاست که در سرفصل اخبار قرار دارد. ابتدا برای پیشنهاد خرید توییتر، سپس برای عقب‌نشینی از آن و سپس برای بازگشت به مسیر و در نهایت عقد معامله. دستیابی ماسک به پلتفرم رسانه‌های اجتماعی هنوز موضوع داغ بحث در همه‌جا است. او به محض این که مسئولیت را بر عهده گرفت، پاراگ آگراوال مدیرعامل و چندین مدیر ارشد دیگر را برکنار کرد.
ما خانواده ایران بزرگ هستیم. در یک خانواده ممکن است تنش ایجاد شود. هر خانواده کمبود دارد و همه می‌دانیم مشکلاتی هست.  اما اعضای خانواده مشکلات را در بیرون نشان نمی‌دهند
بدرقه بازیکنان تیم ملی به قطر در ازدحام مقابل هتل المپیک به اتمام رسید.
تصویری جالب از ایلان ماسک و مادرش در مراسم جشن هالووین در فضای مجازی پربازدید شده است.
روسیه در پنجمین عملیات پرتاب فضایی خود طی دو هفته اخیر چند ماهواره ارتباطی را به مدار زمین فرستاد تا بتواند در آینده نزدیک اینترنت ماهواره ای اختصاصی خود را راه‌اندازی کند.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در پرتغال در این باره گفت: با صدور این شناسنامه «آندره» فرزند حاصل از ازدواج ⁧ مادر ایرانی⁩ با⁧ پدر پرتغالی⁩، صاحب اولین شناسنامه ایرانی صادره در⁧ لیسبون⁩ شد.
ایلان ماسک سرویس استارلینک را مورد آزمایش قرار داد که برهمین اساس هزاران ماهواره در جو زمین قرار می‌گیرند. این شرکت هوافضا اولین دسته از ماهواره‌های استارلینک را در ماه می‌سال ۲۰۱۹ وارد مدار کرد. تاکنون بیش از سه هزار ماهواره برای پوشش اینترنت توسط استارلینک به فضا فرستاده شده و مجوز پرتاب ۱۲ هزار ماهواره را از کمیسیون ارتباطات فدرال گرفته اند و در نهایت قرار است با ۴۲ هزار ماهواره تمام نقاط کره زمین به اینترنت متصل شوند و به گفته ایلان ماسک این اتفاق حداکثر تا ۱۸ ماه دیگر رقم خواهد خورد!
مادر و دختری که در لیگ زنان ایران همبازی شدند!
ویتامین‌های گروه ب محلول در آب هستند و به‌جز ویتامین ب ۱۲ به مقدار قابل‌توجهی در بدن ذخیره نمی‌شوند؛ لذا، برای جلوگیری از ایجاد علائم کمبود این ویتامین‌های ضروری باید از طریق مواد غذایی به اندازۀ کافی دریافت شوند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ