پدر و مادر پیکه هم وارد عوای اخیر او با شکیرا شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی محیط زیست گیلان درباره رفتارشناسی مار چلیپر گفت: مار چلیپر از خانواده آب‌ماران با تعداد و پراکندگی زیاد در زیستگاه‌های آبی استان یافت می‌شود و جزو گونه‌های بسیار آرام با درجه تهاجمی بسیار کم است.
رشت- رئیس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست گیلان با تکذیب وجود مار غول پیکر در دوبخشر شفت گفت: مار دیده شده، بومی غیرسمی موسوم به مار آبی چلیپر است.
شفت- رئیس اداره محیط زیست شفت کشف مار غول پیکر در منطقه احمدسرگوراب این شهرستان را تکذیب کرد.
پارسینه نوشت: در این ویدئو مشاهده کردید که چگونه یک هزارپای غول پیکر در مبارزه با مار پیروز شده و در نهایت او را می خورد.
اهواز - پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرگرد محمد قنبری در شهرستان ایذه تشییع شد و مادر وی بی تابی عجیبی از خود برای پسرش نشان می دهد.
اهواز- تشییع پیکر مطهر شهید «محمد قنبری» امروز با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.
معاون راهبری تولید شرکت مادر تخصصی برق حرارتی گفت: در حوزه ارتقا، سال گذشته ۱۱۱۳ مگاوات توانستیم ارتقا دهیم و در سال جاری ۴۹۰ مگاوات در پیک اضافه کنیم.
خواستگاری تمام شده و خانواده دختر نیز تهدید او را جدی نمی‌گیرند تا اینکه دقیقاً چند ساعت بعد از خواستگاری و در بامداد روز گذشته – چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه - پسر جوان با داد و بیداد به طبقه دوم ساختمان محل زندگی اش که در محله دختر همسایه است رفته و شروع به ریختن بنزین روی خود می‌کند. مادر و برادر دختر سریع از خانه خارج می‌شوند تا او را منصرف کنند، اما پسر عاشق پیشه که آب از سرش گذشته، با شعله فندک خود را به شکل دردناکی می‌سوزاند.
به تازگی یک ماجرای جدید در خصوص جدایی جرارد پیکه و شکیرا فاش شده است.
والدین پیکه از دست شکیرا تصمیم به اسباب‌کشی گرفته‌اند. ماجرا از این قرار است که خانه سابقی که پیکه و شکیرا در بارسلونا در آن زندگی می‌کردند و حالا خواننده کلمبیایی در آن مستقر شده؛ دیوار به دیوار خانه والدین پیکه است.
بعد از این اتفاق شکیرا نیز کم نیاورد و از دو پسرش میلان و ساشا خواست که دیگر پدر و مادر جرارد پیکه را پدر بزرگ و مادر بزرگ صدا نکنند.
خواننده معروف کلمبیایی پس از جدایی از پیکه شمشیر را برای ستاره سابق بارسلونا از رو بسته است.
جرارد پیکه با کنایه‌ای سنگین پاسخ شکیرا، همسر سابق و مادر فرزندانش را در رابطه با آهنگ آخرش داد.
مراسم تشییع پیکر مادر نخست وزیر هند روز جمعه در احمدآباد برگزار شد.
بچه بابون بر اساس غریزه به پیکر مادر چسبیده، در حالی که شکارچی بابون مادر را کشته و بچه را نیز با خود می‌برد.
جرارد پیکه به ادعای داور بازی بارسا-اوساسونا مبنی بر اینکه او به مادرش توهین کرده واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.
خسوس خیل مانسانو، داور بازی بارسلونا و اوساسونا، در گزارش این بازی دلیل اخراج جرارد پیکه را مطرح کرده است.
علی رغم جدایی پیکه و شکیرا و اختلافاتی که این دو دارند، خانواده شکیرا همچنان پیکه را عضوی از خانواده می دانند.
این حادثه صبح روز گذشته هنگامی رخ داد که پسر ۳۰ ساله به همراه مادرش از خانه خواهرش به منزل بازگشت ودر توهم ناشی از بیماری روحی و روانی، مادرش را به قتل رساند وسپس با بستن شیلنگ به دورجسد، قصد داشت آن را با استفاده از نردبان فلزی به پشت بام خانه بکشاند و ازآن جا به پایین بیندازداما قدرت بدنی کافی نداشت و فقط پیکر بی جان مادر ۶۰ ساله اش را تا پله دوم نردبان بالا کشید و رها کرد.
سیزدهم تیر گذشته، یک دستگاه نیسان آبی رنگ در خیابان رسالت مشهد توقف کرد و ناگهان راننده ۳۱ ساله آن در حالی که قمه بزرگی را در دست می‌فشرد با چهره‌ای غضبناک پا به درون بنگاه املاک گذاشت و بدون آن که کلامی بر زبان جاری کند به طرف زن ۲۴ ساله‌ای به نام «مهدیه» هجوم برد و او را با ضربات متعدد قمه نقش بر زمین کرد. در همین حال مادر ۴۴ ساله دختر جوان خود را روی پیکر دخترش انداخت تا از وارد آمدن ضربات بیشتر به او جلوگیری کند، ولی راننده نیسان بی رحمانه ضربات دیگر را بر پیکر زن ۴۴ ساله وارد کرد و او را نیز در کنار دخترش درحالی به قتل رساند.
مراسم تشییع و خاکسپاری ملکه الیزابت دوم برگزار شد. پیکر او بعد از مراسم نیایش در کلیسای وستمینستر، در خیابان‌های مرکزی لندن تشییع شد و بعد به کاخ وینزور در جنوب شرق انگلیس منتقل شد تا در کنار پدر، مادر و خواهرش به خاک سپرده شود. هزاران نفر در خیابان‌های لندن و وینزور شاهد این مراسم بودند و صد‌ها مهمان خارجی هم در این مراسم حضور داشتند.
مادر کهن سال به سوی دخترش دوید تا او را از چنگ تیغه‌های مرگبار چاقو نجات دهد، اما «پادشاه روانی» که خون جلوی چشمانش را گرفته بود و حال خودش را نمی‌فهمید این بار مادرش را هدف گرفت و ضربات هولناک کارد دسته زرد را بر پیکر او فرو کرد به حدی که زخم‌های عمیقی ایجاد شد و مادر نیز خون آلود بر کف اتاق غلتید.
رابطه غیراخلاقی پیکه با مادر گابی، زندگی خصوصی او را متلاشی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ