اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصرف امگا ۳ تا حد زیادی سطح اسید دوکوزاهگزانوئیک را در خون و بافت‌های ما تعیین می‌کند زیرا بدن ما فقط می‌تواند مقدار محدودی اسید دوکوزاهگزانوئیک تولید کند. مصرف منظم غذاهای دریایی یا مکمل‌های غذایی می‌تواند این سطوح را افزایش دهد.
بیشترین خواص زیره را باید کمک به هضم، تقویت سیستم ایمنی بدن و کمک به گردش خون دانست که دارای طبیعت گرم و خشک و خاصیت آنتی‌اکسیدانی فراوان است و سبب افزایش شیر مادر و برای دل‌درد کودکان مفید است. رفع مشکلات مثانه و کلیه - دفع گاز روده و معده - ضدعفونی‌کننده - کاهش وزن از خواص متعدد زیره سبز است.
دعوای همسایه‌ها رنگ خون گرفت/ راز قتل هولناک پیرمرد تهرانی/ نفس آخر پای ساختمان آرزوها/ سرقت یک کیلو طلا و جواهر با پوشش نظافتچی/ فرار قاتل مادر و نوزادش از مرزهای کشور/ ورزشکار حرفه ای در باند دزدان احشام!/ مرگ اسیدی در صبحگاه مه‌آلود
مواد غذایی کامل که به شدت گیاهی هستند و دارای فیبر بالا و سرشار از آنتی اکسیدان می‌باشند بهترین راه برای کاهش فشار خون هستند.
مواد غذایی کامل که به شدت گیاهی هستند و دارای فیبر بالا و سرشار از آنتی اکسیدان می‌باشند بهترین راه برای کاهش فشار خون هستند.
ضربه‌ای که به سرش خورده بود بی‌تأثیر نبود، اما فکر می‌کنم غم و غصه خیلی او را ضعیف کرده بود. بعد از طلاقش پسرش را دیر به دیر می‌دید و همیشه دلتنگ او بود. حتی یک بار به من گفت می‌خواهم خودکشی کنم! من او را نصیحت کردم و دلداری‌اش دادم تا آرام شود.
مادر به داخل پذیرایی گریخت، ولی باز هم از ضربات هولناک کارد در امان نماند و درحالی خون هایش، نقش و نگار‌های قالی را رنگین کرد که یکی از فرزندانش با شنیدن صدای جیغ مادر، هراسان از سوئیت طبقه بالا به پایین آمد و با مشاهده صحنه ترسناکی که هنوز ادامه داشت، وحشت زده به طبقه بالا گریخت تا از ضربات وحشتناک کارد در امان بماند!
ناخالصی‌های مواد مخدر موجب شوک‌های عصبی، مشکلات شدید گوارشی و در برخی افراد موجب از بین رفتن بینایی خواهد شد و حتی بسیاری از این ناخالصی‌ها ممکن است باعث ایجاد عوارضی شوند که حتی فرد مصرف‌کننده را تا سطح مرگ برسانند.
پس از مدتی فرید مدعی می‌شود که من و رقیب عشقی‌ام و برادر دختر مورد علاقه‌ام با هم رفیق بودیم تا اینکه موضوع مارال پیش آمد و روز حادثه با هم دست به یقه شدیم، ولی برادر مارال میثم را کشت و من هم از ترس پا به فرار گذاشتم. بعد از این ماجرا پدر و مادر مارال هم این شرط را برایم گذاشتند که اگر تو قتل را به گردن بگیری تا برادر مارال از دور خارج شود، ما هم سعی می‌کنیم رضایت اولیای دم را بگیریم و مارال هم با تو ازدواج می‌کند.
بیوه قهوه‌ای (گونه‌ای نزدیک به عنکبوت بیوه سیاه)، حدود سال ۱۹۳۵ و احتمالا از آمریکای جنوبی به فلوریدا رسید. یک مادر، چندین کیسه تخم و احتمالا هزاران بچه عنکبوت تولید می‌کند. دقیقا مثل بیوه سیاه، عنکبوت‌های بیوه قهوه‌ای هم تمایل دارند تا نزدیک انسان‌ها زندگی کنند.
مرگ تلخ ۵ کودک درآتش سوزی اتاقک‌های کارگری/ طناب دار در شعله‌های خونبار!/ حکم قصاص برای کارگری که همکارش را کشت/ قتل هووی مادر بخاطر النگو/ آتش زدن مرد معتاد به خاطر ۷۰۰ هزار تومان/ قدم در گرداب خون/ عشق به فوتبال مرا سارق کرد
ادعای مرد شرور: من خودم قربانی هستم/ دلهره وحشت آفرین!/ همدستی داماد و مادرزن برای سرقت/ ناتوانی در کنترل خشم رنگ خون گرفت/ مرد شیشه‌ای مادر خود را به قتل رساند!/ قصاص، مجازات قتل همسر در شب یلدا/ شکار باند مخوف خون آشام گوشواره‌دار!/ رهایی از قصاص به حرمت میلاد امام حسین (ع)
حدود ۳۰۵ واحدخون نادر در ذخایر بانک خون وجود دارد و در دمای منفی ۸۰ درجه تا ۳۰ سال نگهداری می‌شوند. وقتی این خون‌ها از انجماد در می‌آیند تا به بیمار تزریق شوند، باید اول ماده خاصی که برای نگهداری به آن اضافه شده، جدا و خون شسته شود تا امکان تزریق پیدا کند. این خون ۲۴ ساعت قابل استفاده است، اما برای این مادر امکان استفاده از خون منجمد وجود نداشت، چون وقتی از انجماد خارج شود و شسته شود، زمان می‌برد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ انتقام عروس عصبانی از مادرشوهر/ مردی زنش را فلج کرد!/ کشف شمش‌های مسروقه از کابینت خانه سارق/ مادر از خون پسرش گذشت/ جنایت با طراحی تصادف ساختگی/ استرداد آخرین متهمان سرقت صندوق امانات بانک ملی/ شکار روباه دیوار در زندان!
جلوتر از من چند زن با اشتیاق حرف‌های «آقا» را مرور می‌کنند. یک نفر از میانشان می‌گوید: «هرچه این مدت دلمردگی داشتیم، هرچه خون دل خوردیم، این دیدار، شُست، برد. انگار جان دوباره گرفته‌ام...»
همه ما عاشق یک پیتزای خوب منجمد شده هستیم، اما این غذا می‌تواند فشار خون شما را به شدت افزایش دهید. تنها با یک وعده خوردن پیتزای منجمد میزان سدیمی به اندازه دو روز نمک مصرفی را دریافت خواهید کرد.
نتایج نشان داد که فقط در مردان سبک زندگی کم تحرک و مصرف زیاد قند باعث کاهش جریان خون در پا‌ها و افت پروتئینی به نام آدروپین می‌شود که حساسیت به انسولین را تنظیم می‌کند و نشانگر مهمی برای بیماری‌های قلبی عروقی است.
یکی از مواد غذایی مهمی که به نظر می‌رسد در کاهش خطر بیماری فشار خون نقش داشته باشد، ماست کم چرب است. براساس مستندات موجود، افرادی که برای مدت طولانی ماست کم چرب مصرف می‌کنند، فشارخون سیستولی کمتری دارند و خطر پرفشاری خون در آنان کمتر است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سارقان گوشی خود را در محل سرقت جا گذاشتند/ اقدامات هولناک ۲ برادر بعد از قتل/ کینه ۱۰ ساله با خون پایان یافت/ خودکشی با سلاح در بازار مرمر/ پسر نوجوان قربانی سرقت از موزه شد/ ابعاد جدید از ماجرای همسرکشی با متادون!/ کشف گنج مادر با اسلحه دست ساز
پسری ۲۷ساله که از بیماری روحی-روانی رنج می‌برد، ابتدا سراغ مادرش رفت و با داس چندین ضربه مهلک به او زد. سپس پدر و برادرش را به‌شدت مجروح کرد و در ادامه به یکی از همسایه‌ها که با شنیدن صدای درگیری برای میانجیگری آمده بود چندین ضربه زد و درحالی‌که داس خون آلود را در دست داشت از آنجا گریخت.
در دوران بارداری سلول‌ها نسبت به انسولین کمی مقاوم‌تر شده که این امر سبب افزایش قند خون می‌شود و قند اضافی باعث می‌شود جنین مواد مغذی بیشتری برای تکامل استفاده کند، اما اگر سلول‌ها بیش از حد مقاوم شوند و گلوکز به آن‌ها نرسد، سطح قند خون مادر افزایش می‌یابد.
فرمانده کل ارتش با انتشار دلونشته‌ای برای کودک داغدار حادثه ترویستی شیراز، نوشت: کاش من به جای پدر، مادر و برادرت به خون غلطیده بودم و تو اکنون تنها و داغدار نبودی.
مادر کهن سال به سوی دخترش دوید تا او را از چنگ تیغه‌های مرگبار چاقو نجات دهد، اما «پادشاه روانی» که خون جلوی چشمانش را گرفته بود و حال خودش را نمی‌فهمید این بار مادرش را هدف گرفت و ضربات هولناک کارد دسته زرد را بر پیکر او فرو کرد به حدی که زخم‌های عمیقی ایجاد شد و مادر نیز خون آلود بر کف اتاق غلتید.
گروهی از محققان ایرانی ماده ای برای قطع کردن خونریزی اعضای داخلی بدن ابداع کرده اند که به سرعت خون را منعقد می کند و قابلیت چسبندگی آن در بافت های مرطوب از بین نمی رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ