همسر مقتول در توضیح ماجرا به مأموران گفت: پسرم میلاد از صبح با محمود همسرم بر سر پول مواد مخدر جر و بحث می‌کردند. محمود به هیچ عنوان حاضر نبود که پول به پسرم بدهد و همین موضوع سبب شد تا آن‌ها پس از جر و بحث باهم درگیر شوند و در نهایت هم میلاد با چند ضربه چاقو پدرش را از پا درآورد و بعد هم از خانه فرار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه اسپانیایی آ اس مدعی شد پاری سن ژرمن بعد از درخواست نیمار برای جدایی از این باشگاه قیمت مد نظرش برای واگذاری او را 150 میلیون یورو اعلام کرده است.
پدر نیمار علیه شایعات روز گذشته موضع گرفته و می‌گوید پاری سن ژرمن قصد ندارد این بازیکن را بفروشد.
نیمار در رویای بازگشت به بارسلونا قرار دارد.
مدیران پاری سن ژرمن گمان می‌کردند با خارج کردن نیمار از لیست خروج باشگاه دل او را به دست آورده‌اند و حالا با اطلاع از بی‌میلی ستاره برزیلی برای بازی در پاریس متعجب و نگران شده‌اند.
لوئیس انریکه، مربی اسپانیایی، از مدیران پاری سن ژرمن خواسته که ژوائو فلیکس را به عنوان اولین خریدش در این تابستان به خدمت بگیرند.
لیونل مسی قبل از جدایی از پاری سن ژرمن با کنایه به تیم فرانسوی به کیلیان امباپه گفته بود که لیاقت حضور در یک تیم موفق و بزرگ را دارد.
مأموران در بررسی دوربین‌های مداربسته در نزدیکی مدرسه دریافتند ۳ پسر جوان با فریبکاری و اعتمادسازی دختر نوجوان او را سوار بر خودرو کرده و پا به فرار گذاشته‌اند.
پاری سن ژرمن برای پاسخ دادن به درخواست امباپه که خواهان جذب یک مهاجم درجه‌یک در تابستان امسال شده است قصد دارد ویکتور اوسیمن را از ناپولی به خدمت بگیرد.
گری لینه‌کر که اخیرا به دلیل انتقادش از دولت انگلیس و کنار گذاشته شدن از اجرای برنامهMatch of the Day جنجالی شده بود از ایلان ماسک خواست برای محافظت از پسرش در شبکه اجتماعی توییتر شخصا مداخله کند.
لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، برای انتقال به الهلال عربستان در فصل آینده، وارد مذاکره شده است.
لورنزو بونوچی که هرگز پیروزی تیم محبوبش تورینو برابر یوونتوس را تجربه نکرده، دوست دارد امشب تورینو بالاخره برنده دربی دلاموله شود.
باشگاه استقلال با انتشاری پستی در حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی از هوادارانش برای پرداخت بدهی استراماچونی درخواست کمک مالی کرد.
مهدی تارتار گزینه هدایت تیم ملی ایران با پستی اینستاگرامی از امیر قلعه نویی خواست تا از تصمیمش صرف نظر کند.
هم نیمار و هم کیلیان امباپه بازی پاری سن ژرمن مقابل تولوز را از دست دادند، اما لیونل مسی دوباره به میدان رفت تا تیمش را به پیروزی ۲-۱ در زمین خانگی برساند.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، از مدیران این تیم خواسته که برای خرید برناردو سیلوا اقدام کنند.
وقتی پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد در ابتدای این جلسه دختر جوان درخواست اشد مجازات کرد و گفت: این مرد حتی به دوستش هم رحم نکرد و با اینکه می‌دانست من و بابک قصد ازدواج داریم باز هم دست به خیانت زد.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، از مدیران پاری سن ژرمن درخواست کرده که مراسمی را به مناسبت قهرمانی او در جام جهانی برگزار کنند.
تیمور صیدی در پاسخ به این سوال که آیا شما ملاقاتی با فرزندتان داشته‌اید، گفت: با بچه‌ام ملاقات داشتیم نمی‌شود دروغ گفت. همیشه زنگ می‌زند. اما تا سری آخر که حکم صادر کردند، نگذاشتند وکیل بر سر پرونده برود این اواخر یک لایحه روی پرونده گذاشته است
پدری، از مارکو آسنسیو هم تیمی اسپانیایی خود می خواهد که به در بارسلونا بپیوندد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مجازات اعدام برای عامل تعرض به پسر نوجوان/ آدم ربا‌ها مامور قلابی بودند!/ پیامک‌هایی که راز سرقت را فاش کرد/ ۱۱دانش آموزکرمانی در ۲ تصادف سرویس مدرسه مجروح شدند/ درخواست مادر شوهر برای قصاص عروس رد شد/ وحشت آفرینی گروگان گیر مسلح در توهم شیشه!/ سرقت برای پس دان پول نزول
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق به‌خاطر سادگی همسر/ پایان زندگی با کابوس جنایت!/ تکدی گری دختر ۱۴ ساله بعد از سرقت طلا‌های مادر/ مرگ دردناک پسر ۱۰ ساله در پارک آبی شیراز/ الماس ۱۰ قیراطی سرنخ دستگیری سارقان نقاب دار/ جنایت تبهکاران خشن در نیمه شب!/ مرد دروغ گو از اتهام قتل تبرئه شد
هواداران تیم ملی اسپانیا از لوئیز انریکه می‌خواهند که بار دیگر سرخیو راموس، مدافع پاری سن ژرمن، را به این تیم دعوت کند.
«ولادیمیر سالدو»، رئیس منطقه خرسون (جنوب اوکراین) اعلام کرد که همه پرسی برای پیوستن به روسیه از ۲۳ تا ۲۷ سپتامبر (اول تا پنجم مهرماه) برگزار می‌شود.
یکی از هواداران پورتو از مهدی طارمی درخواست کرد پیراهنش را برای جبران هزینه‌های درمان پسرش به حراج بگذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ