مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان در مورد آخرین وضعیت انتخاباتی فدراسیون‌های دوچرخه‌سواری و ژیمناستیک، توضیح داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک انتخابات یکطرفه دیگر در فدراسیون‌های ورزشی
به گفته مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، تغییرات ایجاد شده در راس وزارت ورزش تاثیری در روال انتخابات نخواهد داشت طوریکه تا یک ماه دیگر مجمع انتخاباتی چهار فدراسیون تشکیل می‌شود.
در حالی که صحبت از ابطال انتخابات ژیمناستیک و تعیین سرپرست به میان آمده اما فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش انتخاب سرپرست برای این فدراسیون را رد کرد.
تاریخ برگزاری مجامع انتخاباتی هفت فدراسیون ورزشی از سوی اداره کل امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان اعلام شد.
مدیرکل اداره کل امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش حداکثری ما این است به گونه‌ای عمل کنیم تا انتخابات فدراسیون رشته‌هایی که در بازی‌های آسیایی حضور دارند، تا پیش از آغاز این رقابت‌ها برگزار کنیم.
فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس در نامه‌ای به وزارت ورزش، فعالیت ۷ چهره ورزشی عضو هیات علمی دانشگاه را در راس فدراسیون‌های ورزشی ممنوع و غیرقانونی اعلام کرد.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها با اعلام اینکه انتخابات کشتی در تاریخ ۲۲ تیرماه برگزار می‌شود گفت: ۹ نفر از کاندیداها به لحاظ سوابق مدیریتی تایید صلاحیت شدند.
مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان گفت: طی چند روز آینده با برگزاری جلسه‌ای با مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران انتخابات بدنسازی تهران بررسی و ابهامات وارده مرتفع خواهد شد.
در شرایطی که انتخابات بسیاری از فدراسیون‌های ورزشی در موعد مقرر و تا پایان سال برگزار می‌شود، بر خلاف وعده مسئولان وزارت ورزش هنوز اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده جودو اعلام نشده است!
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها گفت که تا پایان سال انتخابات ۱۰ فدراسیون را برگزار می‌کنیم به شرطی که تایید صلاحیت کاندیداهای آنها اعلام شود.
مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی با اشاره به تعیین زمان دو فدراسیون گفت که برای برگزاری انتخابات ۱۰ فدراسیون دیگر منتظر تعیین وضعیت کاندیداهای‌شان از طرف مراجع ذی صلاح هستیم.
به گفته مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، وزارت ورزش قصد دارد تا پایان سال مجمع انتخاباتی ۱۰ فدراسیون را برگزار کند.
دبیرکل کمیته ملی المپیک با تاکید بر لزوم برگزاری به موقع انتخابات فدراسیون ها مانند سایر کشورها، به نشست برگزار شده در این زمینه با وزیر ورزش و خروجی آن اشاره داشت.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها گفت: مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش فردا با حضور چهار کاندیدا برگزار می‌شود.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس خواستار اعطای حق رأی هیئت‌های ورزشی منطقه آزاد ارونددر مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی شد و گفت: قوانین مناطق آزاد باید به طور یکسان وعادلانه اجرا شود.
مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها با تاکید بر اینکه هیچ دلیلی بر عدم برگزاری انتخابات نیست، گفت: اگر مجمعی تشکیل نشده به دلیل موارد قانونی و حقوقی بوده وگرنه وزارت دخل و تصرفی ندارد.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون سوارکاری پس از لغو دوباره، توضیح داد.
وزارت ورزش در حالی برای برگزاری انتخابات فدراسیون‌های دست روی دست گذاشته که تعداد ۱۱ فدراسیون با سرپرست اداره می‌شوند و به زودی بیش از ۹ فدراسیون دیگر هم شرایطی مشابه آنها پیدا خواهند کرد.
وزارت ورزش در حالی برای برگزاری انتخابات فدراسیون‌های دست روی دست گذاشته که تعداد ۱۱ فدراسیون با سرپرست اداره می‌شوند و به زودی بیش از ۹ فدراسیون دیگر هم شرایطی مشابه آنها پیدا خواهند کرد.
سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیونهای ورزشی خبر داد: فرایند ثبت‌نام از کاندیداهای ژیمناستک برای شرکت در مجمع انتخابات این فدراسیون هفته آینده انجام خواهد شد.
رییس سابق فدراسیون سوارکاری از تفاهم با وزارت ورزش و جوانان به منظور تجدید انتخابات این فدراسیون خبر داد و گفت: باید مسائل و مشکلات را درون خانواده حل کرد و مراجع بین‌المللی جز خانه خراب کردن فدراسیون‌های ورزشی، نقشی نداشته‌اند.
رئیس کمیته ملی المپیک می گوید مسئول برگزاری انتخابات فدراسیون‌های بلاتکلیف، وزارت ورزش است و باوجود اتمام زمان تعهد به فدراسیون‌های جهانی، این اقدام صورت نگرفته است.
روسای دو فدراسیون تیراندازی و شنا برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک و عضویت در هیات اجرایی این کمیته کاندیدا شدند.
علیرضا سهرابیان و علیرضا پاکدل روسای فدراسیون‌های قایقرانی و هندبال برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک نام‌نویسی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ