آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس خواستار اعطای حق رأی هیئت‌های ورزشی منطقه آزاد ارونددر مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی شد و گفت: قوانین مناطق آزاد باید به طور یکسان وعادلانه اجرا شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خسارت جهش شدید استقراض بانک آینده از بانک مرکزی به صورت تورم به همه مردم ایران تحمیل می‌شود و اعطای حق رای به وزارت اقتصاد به منظور تعیین تکلیف این بانک است که سریعتر انجام شود.
خسارت جهش شدید استقراض بانک آینده از بانک مرکزی به صورت تورم به همه مردم ایران تحمیل می‌شود و اعطای حق رای به وزارت اقتصاد به منظور تعیین تکلیف این بانک است که سریعتر انجام شود.
مدیرعامل باشگاه استقلال از تمامی ارکان و اعضای باشگاه استقلال خواست آرامش خود را حفظ کنند تا این تیم در فضایی به دور از تنش در مسیر موفقیت گام بردارد.
پیروزی اردوغان در انتخابات یکی از انگیزه‌های اصلی وی برای عادی‌سازی روابط با سوریه را از بین برد، اما طبق نظرسنجی‌ها بالای ۸۲ درصد مردم ترکیه مخالف اعطای حق شهروندی به آوارگان سوری هستند.
استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توان علمی استادان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، اعطای نقش بیشتر به استادان در پذیرش دانشجویان دکتری تخصصی پذیرش دانشجویان دکتری بر اساس پروژه محوری، اعطای حق انتخاب استاد راهنما توسط داوطلبان دوره‌های دکتری در هنگام انتخاب رشته/ محل، جهت دهی رساله‌های دکتری به سمت حل مسائل و نیاز‌های کشور و در نهایت برخورداری استادان برتر از دانشجویان مستعد و اولویت دانشجویان مستعد در انتخاب استادان برتر از اهداف شیوه نامه عنوان شده است.
نمایندگان در جریان بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس تصویب کردند که نمایندگان نامزدها حق تبلیغ به نفع یا ضرر هیچ‌یک از نامزدها یا دخالت در انجام وظایف اعضای شعب اخذ رأی را ندارند.
تمامی اعضای تیم پیکان تا پایان دیدار با سپاهان حق مصاحبه کردن ندارند.
دومینیک روچتو، اسطوره فوتبال فرانسه به انتقاد از اعطای بازوبند کاپیتانی به امباپه پرداخت.
دولت مکلف شد در اعطای مزایای جانبی از قبیل پرداختهای مناسبتی، رفاهی، بیمه تکمیلی، هزینه ایاب و ذهاب، حق مسکن به‌ گونه‌ای عمل کند که موارد مذکور به صورت عادلانه به کارکنان داده شود.
سازمان لیگ اعلام کرد که قصد دارد برای اعطای حق تبلیغات محیطی، مزایده برگزار کند.
باشگاه استقلال بعد از جلسه فرشید سمیعی با اعضای کمیته انضباطی توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.
انتخابات فدراسیون ژیمناستیک قرار است براساس اساسنامه تصویب شده در فدراسیون جهانی برگزار شود که با این شرایط ترکیب اعضای مجمع متفاوت خواهد بود.
مهدی تاج به دنبال استفاده از حق قانونی‌اش و عزل نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال است.
مدیرعامل پرسپولیس با تشکر از اسپانسر تیم، دریافتی تمامی اعضای تیم را حداقل سی درصد عنوان کرد.
مدیرعامل پرسپولیس با تشکر از اسپانسر تیم، دریافتی تمامی اعضای تیم را حداقل سی درصد عنوان کرد.
کمال کامیابی‌نیا نسبت به رفتار کادرفنی ملوان و اعتراضات اعضای این تیم انتقاد کرد.
فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی دو کشور قطر و عربستان را متهم به مراوده مالی نامتعارف با کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اعطای حق میزبانی کرد.
ترکیه از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست تا قدرت «وتو» اعضای دائمی این شورا را لغو کند.
اعضای کارگروه حق پخش تلویزیونی فوتبال طی احکامی از سوی میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون معرفی شدند.
اعضای کارگروه حق پخش تلویزیونی فوتبال طی احکامی از سوی میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون معرفی شدند.
سرپرست فدراسیون فوتبال چهار مدیر باشگاه های پر طرفدار فوتبال باشگاهی کشور را به عضویت در کارگروه پیگیری حق پخش تلویزیونی انتصاب کرد.
حسینی با بیان اینکه مقرر است مرجع اعلام اخبار در مورد سهام عدالت سازمان خصوصی‌سازی باشد، بیان کرد: مطالبه سازمان بهزیستی این است که افرادی که سهام عدالت نگرفته‌اند و قرار است از این پس به آنها سهام تخصیص یابد، برمبنای ارزش روز به آنها سهام داده شود.
مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی پیرامون اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، دارای نکات مثبت و منفی است. یک نکته مثبت آن اعطای صلاحیت دیوان عدالت برای رسیدگی به دعوی مربوط به دانشگاه آزاد، به عنوان یک موسسه عمومی غیر دولتی است. این به یک معنا به عنوان گسترش حقوق شهروندی و توسعه قلمرو اصل ۳۴ قانون اساسی، مبنی بر حق دادخواهی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ