مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها با اعلام اینکه انتخابات کشتی در تاریخ ۲۲ تیرماه برگزار می‌شود گفت: ۹ نفر از کاندیداها به لحاظ سوابق مدیریتی تایید صلاحیت شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس جدیدی در اعتراض به روند برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی، مجمع را ترک کرد و گفت: ما باید انتخاباتی را برگزار کنیم که قانونمند باشد، همه ما دربرابر قانون یکسان هستیم.
علیرضا دبیر بعد از پایان انتخابات فدراسیون کشتی به اتفاقات مجمع و برخی انتقادات مطرح شده واکنش نشان داد.
باوجود اعلام وزارت ورزش مبنی بر عدم ابلاغ رسمی در مورد کاندیداهای تأیید صلاحیت شده، سخنگوی فدراسیون کشتی گفت که این انتخابات در موعد مقرر برگزار خواهد شد.
با اصرار نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر مصوبه قبلی خود پیرامون برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی در تهران، این بند از طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به مجمع تشخیص مصلحت نظام می رود.
نمایندگان مجدداً روی موضوع برگزاری انتخابات تناسبی در تهران اصرار کردند و این موضوع برای تعیین تکلیف به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.
تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی که از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شده بود، مورد تأیید اتحادیه جهانی کشتی نیز قرار گرفت.
با وجود مخالفت وزارت ورزش با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی استان تهران، این انتخابات در حال برگزاری است!
مجمع انتخاب رئیس هیات کشتی مازندران در شرایطی روز پنجشنبه برگزار خواهد شد که برخی نامزدها به مهندسی شدن این انتخابات و چیدمان اعضای مجمع معترض هستند.
روز پنجشنبه هفته جاری آخرین انتخابات هیئت‌های استانی کشتی در سال 1401 درحالی برگزار می‌شود که علیرضا دبیر در مجمع انتخاباتی حضور خواهد داشت.
مجمع انتخابات فدراسیون کاراته تا ساعاتی دیگر در حالی برگزار خواهد شد که تا این لحظه اسامی نهایی نامزدهای انتخابات از سوی وزارت ورزش اعلام نشده است.
مجمع انتخابات فدراسیون کاراته در حالی قرار است سه شنبه هفته جاری برگزار شود که تاکنون نامزدهای نهایی حاضر در این انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است.
ابهامات برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال با اعلام دیرهنگام صلاحیت کاندیداها برطرف شد. بر این اساس این مجمع روز چهارشنبه برگزار می‌شود.
مجمع انتخاباتی هیأت کشتی استان تهران نیمه اول بهمن سال جاری برگزار می‌شود.
مجمع انتخاباتی هیأت کشتی استان تهران نیمه اول بهمن سال جاری برگزار می‌شود.
پس از برگزاری جلسه هیأت‌رئیسه فدراسیون کارگری، تاریخ برگزاری مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون ورزش کارگری مشخص شد.
با اعلام تایید صلاحیت نامزدهای شرکت در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی تهران، این انتخابات با حضور تنها دو نفر برگزار خواهد شد.
مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش در شرایطی روز دوشنبه برگزار می شود که تا به امروز به جز دو کاندیدایی که در مجمع قبل بر صلاحیت شان تاکید دوباره شد، برای کاندیدای دیگر مجوز صادر نشده است.
زمان برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی استان تهران بعد از تایید صلاحیت کاندیداهای احراز پست ریاست مشخص خواهد شد.
زمان برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی استان تهران بعد از تایید صلاحیت کاندیداهای احراز پست ریاست مشخص خواهد شد.
مجمع انتخابات فدراسیون اسکواش ۱۴ آذر به ریاست محمد پولادگر در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود.
سرپرست هیئت کشتی تهران بار دیگر از اداره کل ورزش پایتخت خواست که زمینه برگزاری انتخابات این هیئت را فراهم کند.
قهرمان المپیکی کشتی ایران گفت: ١٢ تخلف در برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت کشتی استان فارس رخ داد که باید این انتخابات باطل شود.
شیراز – قهرمان المپیکی کشتی ایران گفت: ١٢ تخلف در برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت کشتی استان فارس رخ داد که باید این انتخابات باطل شود.
زمان آغاز پنجاه و یکمین مجمع عمومی و انتخاباتی کمیته ملی المپیک  از ساعت ۱۵ به ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۶ شهریور ماه تغییر یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ