به گفته مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، وزارت ورزش قصد دارد تا پایان سال مجمع انتخاباتی ۱۰ فدراسیون را برگزار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موسسه ccs پیش‌بینی کرده است که تا سال ۲۰۲۷ بازار تلفن‌های همراه دارای قابلیت پیام رسانی ماهواره ای، نزدیک به ۱۸ میلیارد دلار درآمد داشته باشند و به بیش از ۴.۸ میلیارد نفر در سراسر جهان خدمات ارائه کنند.
مدیرکل دفتر پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی قوه قضائیه گفت: به طور میانگین میزان سرقت‌های خرد تا پایان سال ۱۴۰۱ حدود ۱۰ درصد نسبت به سال پیش از آن، افزایش داشته است.
مدیرکل دفتر پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی قوه قضائیه گفت: به طور میانگین میزان سرقت‌های خرد تا پایان سال ۱۴۰۱ حدود ۱۰ درصد نسبت به سال پیش از آن، افزایش داشته است.
یکسال قبل بود که رئیس سازمان خصوصی سازی از شناسایی جاماندگان سهام عدالت خبر داد و گفت: باید تا پایان سال سهام عدالت به آن‌ها تخصیص پیدا کند. خاندوزی نیز وعده داد: به ازای هر نفر ۱۰ میلیون تومان از سهام شرکت‌های دولتی تخصیص یابد.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: برای تأمین برق پایدار صنایع برنامه ریزی شده تاپایان دولت سیزدهم ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه احداث شود که ۱۵۰۰ مگاوات آن تا پایان سال جاری احداث خواهد شد.
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی گفت: تا پایان سال ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون به بهره‌برداران بخش کشاورزی تخصیص خواهد یافت.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در این جلسه کلیات برنامه مشترک دستگاه‌های دولتی برای مهار تورم و رشد تولید در ۱۰ بند تأیید و مقرر شد که تا پایان هفته برای اجرا ابلاغ شود.
رئیس گروه بررسی صحنه جرم سازمان پزشکی قانونی گفت: طبق جدول تعرفه‌های پزشکی قانونی هزینه مومیایی کردن بر اساس تعرفه سال ۱۴۰۱ برای هر جسد ۱۰ میلیون تومان است و از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان مهر سال ۱۴۰۱، ۵۵ جسد برای انتقال به خارج از کشور مومیایی شده است.
بنابر اطلاعیه قبلی سازمان حج و زیارت، قرار بود ثبت‌نام از اولویت سوم (دارندگان اسناد ودیعه‌گذاری حج تا پایان فروردین ۱۳۸۶) در ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه چهاردهم اسفندماه ۱۴۰۱ و اولویت چهارم (دارندگان اسناد حج تا پایان اردیبهشت ۱۳۸۶) از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه شانزدهم اسفندماه آغاز شود که بنا بر اعلام جدید این سازمان، به‌دلیل استقبال مشمولان تشرف و تکمیل ظرفیت کاروان‌ها تا "اطلاع ثانوی" امکان ثبت‌نام ودیعه‌گذاران سال ۸۶ وجود ندارد.
امروز مطالبی همچون خودرویی که به بالای ۷۰۰ میلیون تومان رسید، شوک در بازار دلار چه بود؟، آیا وضعیت بازار طلا قابل پیش بینی است؟، پیش بینی بورس| فردا این نماد‌ها با رشد همراهند، چه سهم‌هایی از بورس تهران و انرژی منتقل خواهند شد؟، پیش بینی مجید عشقی از وضعیت بورس تا پایان سال، کم ریسک‌ترین نماد‌های بورسی برای خرید کدام هستند؟، سهامداران غمارگ بخوانند | غمارگ کی بازگشایی می‌شود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
براتی گفت: شهروندان با صرفه جویی ۱۰ تا ۱۵ درصدی در مصرف آب در روزهای پایانی سال ما را همراهی کنند تا با مشگل قطعی آب مواجه نشویم.
وزارت صمت وعده داده بود که تا پایان سال جاری ۱۰ درصد از خودروهای وارداتی را عرضه خواهد کرد با این حال امروز سوم اسفند ماه است و هنوز سازوکار فروش خودروهای خارجی مشخص نشده است.
کارگر گفت: حدود ۱۰ میلیون کارت هوشمند ملی معوقه داشتیم که بیش از ۹ میلیون آن صادر و تحویل شده است.
وزیر ارتباطات، احداث زیرساخت ارتباطی مبتنی بر فیبرنوری در سراسر کشور که هم اکنون در دست احداث است را یکی از پروژه‌های بزرگ و مهم کشور دانست و توضیح داد: درحالیکه کشور‌های پیشرفته دنیا بدنبال توسعه شبکه ارتباطی خود مبتنی بر فیبرنوری هستند، این پروژه را از سال گذشته در ۱۰ استان کشور شروع کردیم و تاکنون حدود ۲، ۵ میلیون پوشش ایجاد شده است و تلاش این است که ان‌شالله تا پایان امسال به ۳ میلیون پوشش فیبرنوری برسد.
فرمانده کل انتظامی کشور در نشست فصلی و مشترک با فرماندهان، معاونین و روسای پلیس‌های تخصصی و فرماندهان استان‌ها و شهرستان‌ها در سراسر کشور بر اقدامات لازم جهت روز‌های پیش رو تا پایان سال و اشراف اجتماعی و اطلاعاتی و آمادگی کامل نیرو‌ها برای اقدامات پلیسی لازم و خدمت رسانی مضاعف به مردمان خوب کشور تاکید و بر موارد مهمی اشاره کرد که بخشی از آنان در این مرحله در قالب دستورات "۱۰ "گانه اعلام می‌شود.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها گفت که تا پایان سال انتخابات ۱۰ فدراسیون را برگزار می‌کنیم به شرطی که تایید صلاحیت کاندیداهای آنها اعلام شود.
ضیایی در پاسخ به اینکه هزینه مومیایی کردن هر جسد در پزشکی قانونی چقدر است، گفت: طبق جدول تعرفه‌های پزشکی قانونی هزینه مومیایی کردن بر اساس تعرفه سال ۱۴۰۱ برای هر جسد ۱۰ میلیون تومان است و از ابتدای امسال تا پایان مهر امسال ۵۵ جسد برای انتقال به خارج از کشور مومیایی شده است.
مدیرکل دفتر آفریقای سازمان توسعه تجارت از فعال شدن ۱۰ مرکز تجاری ایرانی در قاره آفریقا تا پایان سال خبر داد و گفت: سه رایزن ایرانی مجوز خود را برای حضور در کشورهای آفریقایی دریافت کرده‌ اند.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیونهای ورزشی از برگزاری مجمع انتخابات ۱۰ فدراسیون ورزشی تا پایان سال خبر داد و گفت: تلاش بر این است که تکلیف ریاست ۱۰ فدراسیون را تا پایان سال مشخص کنیم.
شهردار تهران ۱۰ روز پس از انتشار گزارشی در مورد تهدیدها و آسیب‌های احتمالی شن‌چاله‌ها در خبرگزاری مهر، از پیگیری موضوع شن‌چاله‌ها از طریق دستگاه قضائی خبر داد.
مدیرعامل بنیاد برکت از ایجاد ۱۰ هزار شغل برکت در حوزه دانش‌بنیان خبر داد و گفت: بنیاد برکت تا پایان سال جاری یک‌هزار و ۲۰۰ طرح دانش‌بنیان را اجرا می‌کند
رئیس اداره توسعه انجمن‌های اولیا و مربیان در پاسخ به این پرسش که آیا مبالغ اضافه دریافت شده بابت سرویس مدارس به خانواده‌ها برگردانده شده است؟ گفت: مبالغ اضافه دریافت نشده است به این دلیل که خانواده با شروع سال تحصیلی یعنی اول مهر طبق خواست خود ۱۰ تا ۴۰ درصد هزینه سرویس را به حساب مدرسه و باقیمانده را تا پایان بهمن واریز می‌کند بنابراین آنچه خانواده تاکنون پرداخت کرده کمتر از مجموع هزینه اصلاح شده است.
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: تاکنون ۵ دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی راه‌اندازی شده که در تلاش هستیم تا پایان سال این تعداد را به ۱۰ مورد افزایش دهیم.
بر اساس اعلام بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی بار دیگر کاهش یافت و به 20.26 درصد رسید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ