تقابل رئال-سیتی در نیمه نهایی چمپیونزلیگ صحنه یک دوئل شخصی بین هالند و بنزما هم هست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریم بنزما که زندگی جدیدی را در عربستان آغاز کرده، از بی‌ام‌و جدیدش که 625 اسب بخار قدرت دارد، رونمایی کرد.
کریم بنزمای فرانسوی به حضور هموطنش در باشگاه الاتحاد عربستان واکنش نشان داد.
رئیس باشگاه الاتحاد جده معتقد است که لیگ عربستان به دلیل سطح بالای خود و رقابت هیجان‌انگیز بین باشگاه‌ها برای جذب ستاره‌ها بسیار جذاب شده است.
کریم بنزما با ۴۰۰میلیون یورو پیراهن الاتحاد را پوشید
با اعلام وب‌ سایت فوتی‌ رنکینگز، استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و تراکتور به عنوان نماینده چهارم ایران در پلی‌آف، با شباب امارات روبرو می‌شود. این فصل رونالدو، کریم بنزما و شاید مسی و راموس در این مسابقات حاضرند و قطعا همه یا بعضی‌ از آنها برای بازی مقابل حریفان ایرانی به ورزشگاه‌های ایران می‌آیند
کریم بنزما دوساله و با ۴۰۰میلیون یورو به الاتحاد پیوست
کریم بنزما از رئال مادرید به الاتحاد پیوست
بنزما: من زمانی که به رئال آمدم یک نوجوان بودم با رویاهای زیاد. اکنون جام های زیادی با رئال به دست آورده ام و به دستاوردها و مسیر خود با رئال افتخار می کنم.
کریم بنزما پس از 14 فصل حضور در رئال مادرید، از این تیم جدا شد. او این خبر را امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام می کند.
با اتمام دوران مسی، رونالدو و کریم بنزما، حالا نبرد اصلی برای توپ طلا بین وینیسیوس و ارلینگ هالند است و ورزشگاه اتحاد امشب قاضی نهایی خواهد بود.
تک گل سپاهان در بازی با پرسپولیس را کسی به ثمر رساند که در بازی جام حذفی غایب بود؛ محمد کریمی می‌گوید برای جاه‌طلبی‌هایش نیازی به سر و صدا و حاشیه ندارد.
کریم بنزما فصل گذشته نقش مهمی در موفقیت‌های داخلی و اروپایی رئال داشت، ولی در فصل جاری او به وضوح افت کرده است.
کریم بنزما فصل گذشته نقش مهمی در موفقیت های داخلی و اروپایی رئال داشت ولی در فصل جاری او به وضوح افت کرده است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که انگیزه بالای کریم بنزما برای اثبات خودش به سود این تیم خواهد بود.
بدون تردید کیلیان ام‌باپه در حال حاضر برترین فوتبالیست‌ دنیاست حتی اگر در فینال جام جهانی، دومین قهرمانی را در ضربات پنالتی واگذار کرده باشد یا توپ طلا را به کریم بنزما داده باشند. او در ۲۳سالگی همه رکوردهای گلزنی مسی و رونالدو را پشت سر گذاشته. او اصالت کامرونی دارد و پدرش در آفریقا به دنیا آمده است
سرمربی تیم ملی فرانسه تایید کرد که بازیکنی به جای کریم بنزمای مصدوم دعوت نمی شود و فهرست تیمش برای جام جهانی 25 نفره خواهد بود.
مجله فرانس فوتبال در شهر پاریس جوایز برترین‌های سال را اهدا موسوم به توپ‌طلا را اهدا کرد که مهم‌ترین جایزه به کریم بنزمای فرانسوی رسید.
مجله فرانس فوتبال در شهر پاریس جوایز برترین‌های سال را اهدا موسوم به توپ‌طلا را اهدا کرد که مهم‌ترین جایزه به کریم بنزمای فرانسوی رسید.
هنوز مشخص نیست امشب چه کسی توپ طلا را به کریم بنزما اهدا خواهد کرد.
درحالیکه کریم بنزما شانس اصلی بدست آوردن توپ طلای امسال محسوب می‌شود اما هنوز مشخص نیست آیا کیلیان امباپه در مراسم اهدای توپ طلا حاضر خواهد شد یا نه.
درحالیکه کریم بنزما شانس اصلی بدست آوردن توپ طلای امسال محسوب می‌شود اما هنوز مشخص نیست آیا کیلیان امباپه در مراسم اهدای توپ طلا حاضر خواهد شد یا نه.
ادن هازارد که قرار است جای کریم بنزمای مصدوم را در رئال مادرید پر کند امروز در جریان پیروزی 4-1 مادریدی‌ها مقابل مایورکا نتوانست جزء گلزنان این تیم باشد.
کریم بنزما حساب اینستاگرام، فیسبوک و توییتر خود را غیر فعال کرد. هنوز دلیل این اقدام او نامشخص است.
مدافع رئال سوسیداد معتقد است فصل جاری می توان بهتر قضاوت کرد که کریم بنزما مهاجم بهتری است یا روبرت لواندوفسکی. او خودش بنزما را بهتر از ستاره لهستانی می داند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ