کریم بنزما فصل گذشته نقش مهمی در موفقیت های داخلی و اروپایی رئال داشت ولی در فصل جاری او به وضوح افت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الاتحاد با شکست سه بر یک مقابل الهلال از صعود به جمع چهار تیم برتر جام عرب جا ماند.
محسن هاشمی رئیس سابق شورای شهر تهران به جماران گفت: در واقع از اواخر ۸۹ و ۹۰ که هفت قطعنامه تحریمی آمده بود و همان فردی که می‌گفت تحریم‌ها کاغذ پاره است هم فهمید این طور نیست. در آن زمان تحت تاثیر تحریم‌ها دلار هم از هزار تومان به چهار تومان هم رسید آن فرد بعد تلاش کرد که مشکل را حل کند که نشد و روحانی هم می‌خواست حل کند، اما با وجود تصویب برجام نتوانست مشکل را حل کند. چون درست است که تحریم‌های بین المللی با برجام حل شده است، اما گستره تحریم‌ها آنقدر زیاد است که با وجود بین المللی نبوده تحریم ها، مشکلات تحریمی ما همچنان وجود دارد.
نوید گفت: چی بگم آقا برو از یگانه بپرس تا بهت بگه چه کارا می‌کنه که منو خسته کرده. برو ازش بپرس چرا آن‌قدر بچه‌بازی از خودش درمیاره. آخه کسی که ازدواج کرده باید عروسک‌بازی کنه؟ باید بره شهربازی؟ باید با بچه‌ها خاله‌بازی کنه؟ من ازدواج کردم به این فکر که زندگی خوبی داشته باشم از سر کار میام همسرم همه چیزش آماده باشه؛ اما الان برعکس شده من همه کارا رو می‌کنم!
رباط کریم- دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم از پلمب پنج کافه توزیع مشروب و دستگیری چهار نفر در این خصوص خبر داد.
چه موافق ظریف باشیم و چه نباشیم باید از حضور افراد اثرگذاری، چون او در عرصه انتخابات اتفاقاً استقبال کنیم گرچه خود به صراحت گفته است که چنین سودایی در سر ندارد و این یادداشت نیز به هیچ عنوان آتش تهیه‌ای برای ایجاد بستر حضور یکی از بهترین وزرای خارجه تاریخ ایران برای این عرصه نیست حتی در مقام دفاع از او هم نیست گرچه در ایمان و وطن‌دوستی او تشکیک نارواست.
چهار گل در تورنمنت کافا، جایگاه سردار آزمون به عنوان یک گلزن ملی را تقویت کرد.
مراسم معارفه کریم بنزما امروز در جده برگزار می‌شود.
به‌رغم تمایل به نگاه تقلیل‌گرایانه به اتفاقات خیابان‌های پاییزی ۱۴۰۱ یا ارجاعات به علل غیرواقعی از داخل و موج‌سواری منفعت‌طلبانه و ایجاد انحراف در تبیین واقعی به قصد مصادره جنبش از خارج می‌اندیشم که در سال ۱۴۰۱، چهار ماه پارادایمی را سپری کردیم. فارغ از نگاه‌های فوق، شاهد به سطح آمدن تحولات عمیق اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی غلیان یافته در لایه‌های پایین اجتماعی بودیم که آینده ایران متاثر از تبعات آن خواهد بود.
یک حشره شناس برای یافتن حشرات پیش از ناپدید شدن شان تلاش می‌کند. ما عموما به حشرات توجه می‌کنیم بدان خاطر که ما را عصبانی می‌کنند! واگنر، اما می‌گوید باید مکث کرده و دقیق‌تر نگاه کنیم. آن چه کشف می‌کنیم شگفتی‌هایی یکی پس از دیگری خواهد بود.
وقتی کسی پیش چشم‌تان دچار حمله صرع می‌شود، نگران نشوید، بلکه با خونسردی کامل به فردی که دچار تشنج شده نزدیک شوید، یقه لباسش را بازکنید، سر یا شانه او را به یک‌طرف بچرخانید و با پزشک تماس بگیرید.
اقدام پارلمان اروپا در رای‌گیری به نفع قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا سر و صدای بسیاری به راه انداخته، اما این رای که طبیعتا نمی‌توان منکر معنای سیاسی آن برای رابطه دوجانبه اروپا و تهران بود تا زمانی که در شورای اروپا روی میز قرار نگیرد، جنبه اجرایی پیدا نخواهد کرد.
بازیکن استقلال می گوید که قهرمانی نیم فصل اهمیت ندارد و مهم این است که چه تیمی که در پایان فصل جام را بالای سر خواهد برد.
رییس جمهور گفت: مهم دین است و پایداری حق، برای امر به خوبی‌ها و نهی از پلشتی نباید از فضاسازی‌ها ترسید. نهی بکنیم از فساد، رشوه و کم‌کاری یک کارمند به کارمند کناری‌اش بگوید چرا دیر سر کار آمدی؟ چرا کار امروز مردم را به فردا می‌اندازی؟ می‌گوید آقا بگویم که بگویند به تو چه؟ ما می‌خواهیم در مسیر دین یک به تو چه را تحمل کنیم یا نمی‌خواهیم؟
متهم گفت: او دوستم نبود ما سال‌ها با هم زندگی کردیم آن شب به خانه ما آمد و مشروب خوردیم، اما پس از یک ساعت از حالت طبیعی خارج شدم و هنوز هم نمی‌دانم که بر سر چه موضوعی باهم درگیر شدیم که من با چاقو ضربه‌ای به او زدم. حالا هم شرمنده پدر و مادرش هستم و از آن‌ها می‌خواهم مرا ببخشند و به جوانی‌ام رحم کنند.
تیم ملی فوتبال ایران با ورود کریم انصاریفرد دوباره با دو مهاجم مقابل آمریکا بازی می کند.
زن جوان گفت: ساعت ۸ و نیم شب بود که زنگ در خانه‌مان را زدند. ما در طبقه دوم برجی در زعفرانیه زندگی می‌کنیم. پشت در سرایدار ساختمان بود که برای گرفتن زباله آمده بود. از آنجایی که هر شب در همین بازه زمانی او به مقابل آپارتمان می‌آمد، در را باز کردم. اما به محض باز کردن در، ناگهان چهار مرد که صورت‌هایشان را با نقاب پوشانده بودند به همراه سرایدار در مقابل درظاهر شدند.
متهم به قتل گفت: روز حادثه وقتی به خانه رفتم پسرخاله‌ام را هم در آنجا دیدم و عصبانی شدم. ناخواسته با خواهرم درگیر شدم و از سر عصبانیت یک چاقو برداشتم و با آن ضربه‌ای به او زدم. آن زمان به درستی نمی‌دانستم که چه می‌کنم، اما وقتی به‌خودم آمدم خواهرم جانش را از دست داده بود و از سر ترس فرار کردم.
ابراهیم فیاض ـ جامعه‌شناس و استاد دانشگاه درباره اتفاق برنامه «سند چشم‌انداز» در شبکه چهار سیما، گفت: در ابتدا قرار بود درباره اقتصاد و جامعه و سرمایه اجتماعی و کمی هم درباره مباحث روز بحث کنیم، بحث علمی هم بود و نه ایدئولوژیک، که یک باره صحت بنده را قطع کردند. سپس یک نفر از بیرون آمد و در گوش من گفت میکروفن خراب است؛ بیایید بیرون!
دروازه‌بان تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 معتقد است کادر فنی تیم ملی شرایط بسیار خوبی در خط دروازه با در اختیار داشتن چهار گلر آماده دارد.
تمام برنامه‌ام این بود که در حملات این حریف به او مشت بزنم تا سر و گردنش پاییین بیاید. خدا رو شکر در جریان بازی صبر کردم و پس از حملات رقیب تاکتیک مد نظر را پیاده کردم و نتیجه هم گرفتیم.
باشگاه استقلال درخصوص تلاش خود برای دریافت حق پخش و مشکلات هفته های اخیر بر سر فیلمبرداری بازی های خانگی، اطلاعیه ای صادر کرد.
محمد اشرفی اصفهانی، رئیس سابق هیأت بدوی تخلفات نهاد ریاست جمهوری: ارزش‌های الهی، مقدسات اسلام و قرآن، نماز، روزه، خمس، حج و جهاد و مبارزه با رانت خواری، دروغگویی و اختلاس از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است؛ نه اینکه بند کنیم به خانمی که مثلا چهار تار موی او از مقنعه در آمده است.
فرانکی دی‌یونگ، هافبک بارسلونا، معتقد است که دلیل تصمیم این باشگاه برای فروش او ورزشی نیست و همین کار جدایی را سخت کرده است.
این اراده حاکمیتی به این معناست که همه گروه‌های سیاسی با هر جهت‌گیری فکری، بر لزوم توسعه زیرساخت فرهنگی به ویژه سینما اتفاق نظر داشته باشند و هر دولتی سر کار آمد، این مسیر را ادامه دهند؛ رویکردی که مصداق واضحش را در توسعه اماکن ورزشی در چهار دولت اخیر می‌توان مشاهده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ