کریم بنزمای فرانسوی به حضور هموطنش در باشگاه الاتحاد عربستان واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریم بنزما٬ مهاجم فرانسوی سابق رئال مادرید که به تیم الاتحاد عربستان پیوسته در ویدئوی کوتاهی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) حضورش را در مسجدالحرام حین مراسم طواف نشان می‌دهد. او می‌گوید «ماشاالله، بهترین بهترین‌ها، الحمدالله». این مهاجم فرانسوی پس از ۱۴ سال رئال مادرید را ترک کرد. بنزما در سال ۲۰۰۹، در ۲۱ سالگی از تیم فرانسوی لیون به رئال مادرید پیوسته بود. رئال مادرید گفته که بنزما یک بازیکن مهم و اساسی در دوران طلایی تاریخ این باشگاه بوده است. در طول ۱۴ فصلی که این ستاره فرانسوی پیراهن رئال مادرید را بر تن داشت توانست ۲۵ عنوان قهرمانی کسب کند.
خوسلو که به عنوان مهاجم نوک و برای جانشینی کریم بنزما به رئال پیوسته، بامداد امروز یک گل قیچی برگردان تماشایی به منچستریونایتد زد.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
همسر کریم بنزما که با پیوستن او به الاتحاد قرار است به همراه کریم در عربستان زندگی کند در یک مصاحبه درباره زندگی مشترکش با این ستاره فرانسوی صحبت کرد.
همسر کریم بنزما که با پیوستن او به الاتحاد قرار است به همراه کریم در عربستان زندگی کند در یک مصاحبه درباره زندگی مشترکش با این ستاره فرانسوی صحبت کرد.
انگولو کانته با عقد قراردادی چهار ساله به مبلغ 100 میلیون یورو، رسما به الاتحاد عربستان پیوست.
روزنامه الریاضیه به نقل از منابع اختصاصی خود اعلام کرد که انگولو کانته با الاتحاد قرارداد امضا کرده است.
سرخیو راموس بعد از کریستیانو رونالدو و کریم بنزما سومین بازیکن از تیم‌ رویایی رئال مادرید در دوران زیدان خواهد بود که راهی لیگ عربستان می شود.
آدیداس امروز از پیراهن فصل آینده رئال مادرید رونمایی کرد و کریم بنزما که در حال حاضر به الاتحاد پیوسته هم با این پیراهن جدید دیده شد.
نشریه لوپاریزین امروز نوشت که کیلیان امباپه بی‌تاب پیوستن به رئال است و باشگاه نیز در مقابل او مقاومت نخواهد کرد.
طبق اعلام سایت عربستانی پرسپولیس قصد دارد که بعد از پیوستن کریم بنزما به الاتحاد مهاجم مراکشی این تیم را جذب کند.
کریم بنزما پس از پیوستن به الاتحاد عربستان درباره انتخاب این کشور گفت: چرا عربستان را انتخاب کردم؟ چون این کشور مسلمان است. من هم مسلمان هستم و همیشه دوست داشتم در کشوری مسلمان زندگی کنم.
کریم بنزما در اولین صحبت های خود بعد از پیوستن به الاتحاد تاکید کرد که برای بردن جام به عربستان سفر کرده است.
باشگاه الاتحاد به طور رسمی از قرارداد با کریم بنزما خبر داد.
کریم بنزما در اولین صحبت‌هایش پس از امضای قرارداد انتقالش به الاتحاد عربستان در جده به زبان عربی سخن گفت و خطاب به هواداران الاتحاد گفت: از دیدن شما در جده هیجان زده هستم. کریم بنزما، مهاجم باتجربه فرانسوی، تا سال ۲۰۲۶ به الاتحاد عربستان پیوست. گفته می‌شود که ستاره سابق رئال مادرید برای هر فصل حضور در تیم عربستانی، مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو را دریافت می‌کند.
کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید پس از ۱۴ سال از این تیم اسپانیایی جدا شد و به الاتحاد، قهرمان عربستان سعودی پیوست.
کریم بنزما، مهاجم باتجربه فرانسوی، به الاتحاد عربستان پیوست.
کریم بنزما دوساله و با ۴۰۰میلیون یورو به الاتحاد پیوست
کریم بنزما از رئال مادرید به الاتحاد پیوست
بنزما: من زمانی که به رئال آمدم یک نوجوان بودم با رویاهای زیاد. اکنون جام های زیادی با رئال به دست آورده ام و به دستاوردها و مسیر خود با رئال افتخار می کنم.
فابریزیو رومانو نیز تأیید کرد که الاتحاد سفت و سخت خواهان جذب کریم بنزماست و منتظر پاسخ ستاره فرانسوی است.
نشریه معروف اسپانیایی هم به روند رایج این‌روزهای رسانه‌ها در استفاده از هوش مصنوعی برای سوژه‌های فوتبالی پیوست.
توافق کریم بنزما برای پیوستن به تیم عربستانی
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، به پیشنهاد پاری سن ژرمن برای پیوستن به این باشگاه پاسخ منفی داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ