کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که انگیزه بالای کریم بنزما برای اثبات خودش به سود این تیم خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از اتمام تور آمریکا، کارلو آنچلوتی ترکیب یازده نفره ابتدایی بازی برابر بیلبائو را مشخص کرده و قصد دارد در هفته های ابتدایی روی این ترکیب حساب کند.
فدراسیون فوتبال برزیل پس از مدت‌ها تلاش و پافشاری بالاخره موفق شدند کارلو آنچلوتی را به عنوان سرمربی بعدی این تیم انتخاب کنند.
کارلو آنچلوتی پس از شکست سنگین برابر سیتی انگیزه‌اش برای ادامه کار در رئال مادرید بیشتر شده است.
کارلو آنچلوتی می تواند به یک رکورد 41 ساله برسد و سومین مربی تاریخ رئال شود که دو بار تیم را فاتح جام حذفی فوتبال اسپانیا کرده است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید پس از بازی سلتاویگو گفت که به کسب جایزه بهترین گلزن از سوی کریم بنزما اهمیتی نمی‌دهد.
لوکاس واسکز از تصمیم کارلو آنچلوتی برای تعویض او عصبانی بود و خشمش را روی نیمکت نشان داد.
کارلو آنچلوتی پس از توقف رئال در دربی اعتراف کرد که قهرمانی در لالیگا دشوارتر از قبل شده است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پس از پیروزی تیمش برابر الچه حاضر نشد به سوالی درباره رسوایی پرداخت پول به کمیته داوران اسپانیا صحبت کند.
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با دفاع از مهاجم برزیلی این تیم پس از درگیری شدید وی با بازیکنان تیم مایورکا، گفت که بازیکنان تیم‌های رقیب مهاجم تیمش را تحریک می‌کنند.
کارلو آنچلوتی پس از شکست از بارسا در سوپرجام اسپانیا گفت که تیمش در فرم خوبی نبود ولی به روزهای اوج باز خواهند گشت.
رئال مادرید در حال حاضر در شهر ریاض عربستان در حال تمرین کردن است و خود را برای فینال سوپرجام اسپانیا مقابل بارسلونا آماده می‌کند.
سرمربی رئال مادرید پس از صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به تمجید از رودریگوی جوان پرداخت.
در فرانسه ادعا شده است که فدراسیون فوتبال برزیل پس از پاسخ منفی کارلو آنچلوتی حالا علاقه دارد تا زین الدین زیدان را جانشین تیته کند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پس از شکست تیمش مقابل رایو وایکانو به صراحت از عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد.
پس از باخت رئال مادرید در مقابل رایو وایکانو مارکو آنچلوتی به صراحت از تیمِ خود و عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد.
مانند کاکا و کریستیانو رونالدو، کریم بنزما نیز با هدایت کارلو آنچلوتی پس از فتح لیگ قهرمانان و تبدیل شدن به بهترین گلزن مسابقات، توپ طلا را به دست آورد.
کارلو آنچلوتی پس از پیروزی 3-1 رئال برابر بارسا بسیار خوشحال بود و گفت که بر خلاف بازی برگشت فصل قبل ترکیبی منطقی را به زمین فرستاد و نتیجه اش را هم گرفت.
کارلو آنچلوتی اعتقاد دارد که دیه‌گو سیمئونه، پس از شکست در دربی، از سبک بازی رئال تعریف کرده و قصد کنایه زدن نداشت.
مارکو آسنسیو امروز هم برای رئال به میدان نرفت و در دقیقه 71 که کارلو آنچلوتی آخرین تعویض خود را انجام داد، به شدت عصبانی شد.
کارلو آنچلوتی پس از پیروزی رئال برابر سلتیک، نمایش ادن هازارد را ستایش کرد و در مورد مصدومیت کریم بنزما نیز گفت که فردا همه چیز مشخص خواهد شد.
وینیسیوس پس از پیروزی رئال برابر سلتا از کارلو آنچلوتی تقدیر کرد و گفت که این مربی نقش زیادی در پیشرفت او داشته است.
اورلین شوامنی پس از نمایش ضعیفش در بازی برابر آلمریا شرایط روحی خوبی ندارد. موضوعی که توجه کارلو آنچلوتی را به خود جلب کرد.
تنها چهار روز پس از قهرمانی در سوپر کاپ اروپا، دیشب رئال مادرید در اولین بازی فصل به مصاف آلمریا رفت که در نهایت با گل‌های لوکاس واسکز و داوید آلابا در مقابل تک گل لارژی رمضانی از سد این تیم گذشت.
تنها چهار روز پس از قهرمانی در سوپر کاپ اروپا، دیشب رئال مادرید در اولین بازی فصل به مصاف آلمریا رفت که در نهایت با گل‌های لوکاس واسکز و داوید آلابا در مقابل تک گل لارژی رمضانی از سد این تیم گذشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ