یازده خدمت صادراتی قابل ارائه به شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌شود تا بازار بین‌المللی کسب‌وکارهای دانشی توسعه بیشتری یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی وضعیت قیمت خودرو طی هفته جاری نشان می دهد که قیمت ها یا ثابت بوده اند یا به صورت جزئی با افزایش مواجه شده اند که البته هنوز هم مشتریان رغبتی به حضور در بازار ندارند.
بازار طلای جهانی زمستانی گرم پیش رو دارد
وزیر نفت ایران و وزیر انرژی عربستان طی دیدار و مذاکراتی فشرده و طولانی در حاشیه هشتمین سمینار بین‌المللی اوپک در وین درباره وضع بازار نفت و سرمایه‌گذاری در این صنعت گفت‌وگو کردند.
وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو اوپک و ائتلاف اوپک‌پلاس در حاشیه هشتمین سمینار بین‌المللی اوپک در وین طی نشستی غیررسمی بر حفظ ثبات در بازارهای جهانی نفت خام تأکید کردند.
ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان سلامت معاونت علمی برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی صنایع حلال برای ورود به بازار جهانی و بین‌المللی صنایع حلال اعلام آمادگی کرد.
قبل از اینکه جدیدترین نسل کوروت وارد بازار شود، کوروت ZR-۱ نسل C۴ نشان داد که کماکان می‌تواند در رقابت‌های بین‌المللی پیروز میدان باشد. در یک رندر انحصاری، هنرمند دیجیتال HotCars، Rostislav Prokop، به کوروت ZR-۱ مدل ۱۹۹۰ روشی برای مقابله با ابرخودروهای مدرن ارائه می‌کند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور گفت: همگی باید تلاش کنیم تا ورود محصولات دانش‌بنیان و خلاق با نام و نشان ایرانی به بازار سایر کشورها از معبر کریدورهای صادراتی، میسر شود.
امیرمهدی جانکه، مدیرعامل شرکت صنایع فناوران گلدیران مدیا، معتقد است که بزرگ‌ترین رقیب این شرکت در تولید مانیتور نه تولیدکنندگان داخلی، بلکه برندهای بین‌المللی هستند.
با برپایی پاویون ایران در «نمایشگاه بازار محتوای جهانی» روسیه ۶ شرکت فعال در حوزه پویا نمایی با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی در نمایشگاه مسکو حاضر شدند.
آژانس بین‌المللی انرژی می‌گوید: کاهش بیشتر عرضه نفت به بازار جهانی به افزایش فشار به مصرف‌کنندگان منجر خواهد شد.
مدیر ارشد اجرایی آژانس بین‌المللی انرژی گفت، بازار جهانی نفت در نیمه دوم سال 2023 می تواند با عرضه کمتر نفت مواجه شود که این امر قیمت‌ها را بالاتر خواهد برد.
گروهای از دانشمندان بین‌المللی داده‌های ژنتیکی از نمونه‌های جمع‌آوری شده در بازاری در چین و در نزدیکی منطقه‌ای که اولین موارد کووید-۱۹ در انسان شناسایی شده بود را بررسی کرده‌ و می‌گویند که شواهد نشان می‌دهند این همه‌گیری از حیوانات و به احتمال زیاد از «سگ‌راکون‌»ها منشاء گرفته نه از آزمایشگاه‌ها.
قهرمان 16 دوره و کنونی شطرنج جهان درباره نگرش خود نسبت به حضور شطرنج بازان روسیه در مسابقات بین‌المللی صحبت کرد.
«مشکل اساسی آنجایی است که ارز حاصل از این صادرات راحت و سریع وارد سیستم بانکی (نیمایی) ما نمی‌شود. زیرا ما اصلا در سیستم بانکی بین‌المللی قرار نداریم که وقتی کالایی صادر می‌کنیم، بلافاصله پول آن را دریافت کنیم؛ لذا با توجه به اینکه سیکل درآمد و صادراتمان باز است و در یک چارچوب مشخص انجام نمی‌شود، اقتصاد دچار خلاء و مشکل می‌شود.»
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، بر اهمیت و ضرورت توجه به اقتصاد مغزافزار برای حضور قدرتمند در بازار صادرات و عرصه بین‌المللی تاکید کرد.
آژانس بین‌المللی رتبه‌بندی فیچ بار دیگر پیش‌بینی تولید ناخالص داخلی جهانی (GDP) برای سال آینده را کاهش داده و این کاهش چشم‌انداز به افزایش تورم و بدتر شدن چشم‌انداز بازار املاک چین نسبت داده شده است.
با ایجاد شبکه مویرگی تجارت و مبادلات فناوری، زمینه برای ورود توانمندی و دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق به بازار بین‌المللی فراهم شد.
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: پوتین تلاش دارد تا از برگ برنده انرژی در زمستان پیش رو علیه اروپا استفاده کند و اگر ایران توافقی را صورت دهد که این توافق منجر به ورود گاز و سپس نفت ایران به بازار انرژی شود می‌تواند برای روسیه این خطر را به همراه داشته باشد که نتواند از این برگ برنده خود بهره ببرد.
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: پوتین تلاش دارد تا از برگ برنده انرژی در زمستان پیش رو علیه اروپا استفاده کند و اگر ایران توافقی را صورت دهد که این توافق منجر به ورود گاز و سپس نفت ایران به بازار انرژی شود می‌تواند برای روسیه این خطر را به همراه داشته باشد که نتواند از این برگ برنده خود بهره ببرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جلوگیری از صوری‌سازی و رفع موانع موجود در اجرای واقعی عقود اسلامی و خرید و فروش طلا و ارز با هدف مدیریت بازار و حفظ ارزش ذخایر بین‌المللی کشور را بخشی از وظایف و اختیارات بانک مرکزی تعیین کردند.
روزنامه نیکی آسیا در گزارشی نوشت اتحادیه اروپا که به دلیل جنگ اوکراین در آستانه شروع فصل سرما قرار گرفته، مشتاقانه در انتظار ورود نفت ایران به بازارهای بین‌المللی است.
بخش خصوصی چین در قرن حاضر از یک باریکه آب و جایی دورافتاده به یکی از پویاترین بخش‌های خصوصی جهان تبدیل شده است. طبق گزارش موسسه اقتصاد بین‌الملل پترسون (piie) یک اتاق فکر آمریکایی تا سال ۲۰۲۰ میلادی شرکت‌های تحت کنترل خصوصی بیش از نیمی از ارزش بازار ۱۰۰ شرکت بزرگ فهرست شده چین را در اختیار داشتند در حالی که یک دهه پیش کم‌تر از یک دهم سهم آن را در اختیار گرفته بودند.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: هنوز تعدادی از مفقودشدگان سیل امامزاده داوود پیدا نشده‌اند که از رئیس مجلس می خواهم به هلال احمر دستور دهد تا این موضوع را دنبال کنند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۵۵۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۶۸ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ