نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: هنوز تعدادی از مفقودشدگان سیل امامزاده داوود پیدا نشده‌اند که از رئیس مجلس می خواهم به هلال احمر دستور دهد تا این موضوع را دنبال کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برنامه هفتم توسعه پیشنهاد کردیم بخشی از اعتبارات در حوزه پیشگیری وارد شود تا یک فرد که به طور مثال زمینه دیابت یا فشار خون دارد به موقع شناسایی شده و دیرتر به ناتوانی و در نتیجه هزینه‌های هنگفت برسد که معمولا در بیمار دیابتی مشاهده می‌شود. البته مشوق‌هایی نیز تعیین شده تا اگر افراد بتوانند از خود مراقبتی استفاده کنند، مشمول این مشوق‌ها شوند. امیدواریم با تغییر شیوه زندگی مردم، به کاهش هزینه‌های افراد به علت بیماری کمک کنیم.
شمس آذر در شرایطی آماده دیدار سوم خود می شود که هنوز امتیازات این تیم در جدول رده بندی منفی 5 است.
با وجود گذشت سه هفته از اتمام فرصت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور درلیگ برتر بسکتبال، هنوز وضعیت دو تیم نامشخص و در نتیجه تعداد تیم‌های شرکت‌کننده نهایی نشده است.
با وجود گذشت سه هفته از اتمام فرصت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور درلیگ برتر بسکتبال، هنوز وضعیت دو تیم نامشخص و در نتیجه تعداد تیم‌های شرکت‌کننده نهایی نشده است.
هنوز تعداد زیادی از بازیکنان مطرح لیگ برتر، تیم خود را برای فصل بعد مشخص نکرده اند: از کاپیتان استقلال گرفته تا ستاره لالیگایی فولاد.
اقیانوس‌ها یکی از قلمرو‌های شگفت‌انگیز روی سیاره هستند که گسترۀ عظیمی از اعماق آن‌ها هنوز برای ما ناشناخته است. در این مطلب با تعدادی از عجیب‌ترین حیوانات اعماق اقیانوس آشنا می‌شوید.
شما به عنوان مخاطب این مقاله یا خودتان دارای فرزند هستید که در این صورت احتمالا خواندن این مقاله فقط تعدادی از خاطراتتان را زنده خواهد کرد و یا هنوز طعم پدر یا مادر شدن را نچشیده‌اید که در آن صورت باید یادآوری کنم این مقاله قرار نیست به شما پیام "بچه‌دار شدن بد است" را بدهد.
تعداد چند هزار شرکت دانش بنیان داریم که اگر وارد آن شویم متوجه می‌شویم تقریبا ٨٠ درصد شرکت‌های دانش بنیان سهم بزرگی در اقتصاد دانش بنیان کشور ندارند و باید تمرکز اصلی معاونت علمی بر شرکت‌های فناور و بزرگ دانش‌بنیان باشد تا بتوانیم با نظام حمایتی جدید به سمت افزایش سهم اقتصاد دانش بنیان از کل تولیدات ملی حرکت کنیم
سعیدی گفت: حداقل عزای عمومی باید اعلام می‌شد ولی هیچ اقدامی صورت نگرفت و تا زمانی که هیئت اعزامی مقام رهبری به استان نیامدند، واقعیت‌ها برعکس جلوه داده شد ... مردم منتظر هستند که عاملین و آمرین این حادثه تلخ در یک دادگاه شفاف محاکمه شوند که هنوز رخ نداده، اما اتفاقات خوبی رقم خورده است. تعدادی از کسانی که در آن روز تلخ به شهادت رسیدند، از سوی بنیاد شهید به‌عنوان شهید تلقی شدند و تعدادی از افرادی که در آن تراژدی تاریخی نقش داشتند، دستگیر شدند. استاندار و فرمانده نیروی انتظامی وقت جابه‌جا شدند. من این اقدامات را قدم‌های خوب اما ناکافی می‌دانم.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: رأی‌گیری جلسات استیضاح باید مخفی باشد و برای علنی شدن باید تعداد امضاهای متقاضیان به ۵۰ نفر برسد که هنوز نرسیده است.
خاتمی گفت: ما با نوروز مخالف نیستیم و نخواهیم بود. منتها نوروز اسلامی، نوروزی که با مقلب القلوب و الابصار همراه باشد. به همه به خصوص جوانان می‌گوییم که دنبال شادی بخردانه باشند. شادی که عقل بگوید بارک الله، چهارشنبه سوری که می‌توان آن را چهارشنبه سوزی نیز نامید از اقدامات نابخردانه است و می‌بینید که هنوز چهارشنبه سوری نیامده، ولی تعدادی از نوجوانان و جوانان بخاطر حوادث ناشی از این موضوع آسیب دیده‌اند.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: به دلیل حضور نداشتن تعدادی از اعضای شورای شهر هنوز این جلسه تشکیل نشده است.
تعدادی از دانش آموزان دبیرستان دخترانه بلقیس برقعی قم دچار مسمومیت شده و راهی بیمارستان شدند.
نماینده مردم قم در مجلس گفت: بحثی مطرح شده که تعدادی از نمایندگان طرحی دادند که به موجب آن افراد به دلیل اظهارنظرشان مجازات شوند. این طرح هنوز به کمیسیون مربوطه ارجاع نشده است.
آن شکست، ولی سرآغازی بر مطرح‌شدن شایعاتی بود که هنوز هم بر سر تیم آبی‌پوش تهرانی سایه افکنده است. شایعاتی که خبر از قطع همکاری احتمالی استقلال با ریکاردو سا پینتو استقلالی داد و از سوی دیگر انگشت اتهام را به سمت تعدادی از بازیکنان این تیم گرفت که با کم‌کاری سعی در تسریع روند اخراج سا پینتو دارند.
شریعتمداری: در جریان جنگ صفین، جناب مالک اشتر به خیمه معاویه رسیده بود که تعدادی از خوارج حضرت امیر علیه السلام را مجبور کردند مالک را برگرداند! خاتمی و دوستان داخلی و خارجی او بعد از ۴۳ سال هنوز درک نکرده اند که در انقلاب اسلامی، مالک هرگز خیمه معاویه زمان را رها نکرده و از میدان باز نمی‌گردد.
مسابقات لیگ برتر هندبال زنان با کمی تاخیر از اوایل دی استارت خواهد خورد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ورود تعدادی از اتوبوس‌های کارکرده به بندرعباس خبر داد و گفت: هنوز فرآیند اداری ترخیص و انتقال اتوبوس‌ها انجام نشده است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: هنوز نمی‌دانم تا پایان سال چه تعداد اتوبوس به شهر تهران اضافه می‌شود.
با وجود آنکه وزارت کشور وعده داد بود تا ابتدای ماه مهر ۵۵۰ دستگاه اتوبوس را به شهرداری تهران تحویل دهد اما هنوز این اتفاق رخ نداده و تعداد این اتوبوس‌ها کاهش هم داشته است.
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: تاکنون با احتساب بزرگسالان، حدود ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار دانش‌آموز در مدارس ثبت‌نام کرده‌اند و تعدادی هم هنوز ثبت‌نام نشده‌اند برخی تأخیر‌ها به دلیل دو سال تعطیلی ناشی از کرونا است و برآورد می‌کنیم ۱۶ میلیون دانش‌آموز واجب‌التعلیم از پایه اول تا پایه دوازدهم داشته باشیم.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: ما ۴۰۰ هزار راننده تاکسی داریم که به صورت راننده اصلی و راننده کمکی در حال فعالیت هستند و از این ۴۰۰ هزار راننده تعدادی بیمه تأمین اجتماعی هستند و تعدادی هم تحت پوشش بیمه‌های دیگر قرار دارند و یا بازنشسته شدند و نیازی به بیمه ندارند.
تعداد سایت های شرط‌بندی در بستر فضای مجازی در حال افزایش است و گردانندگان آنها با تبلیغات فریبنده‌ و نمایش زندگی لاکچری خود افراد را به فعالیت در این سایت ها ترغیب و تشویق می کنند و با توجه به اینکه در فضای مجازی برخورد با قمار به سهولت امکان پذیر نیست و گروه‌های قمار با فعالیت در خارج از کشور به مردم آسیب‌های مالی زیادی وارد می‌کنند
رییس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت درباره سبد واکسیناسیون کرونا در ایران، اظهار کرد: سه واکسن با پلتفرم ویروس غیرفعال شده شامل واکسن‌های برکت، فخرا و سینوفارم است. همچنین چهار واکسن با پلتفرم پروتئین نوترکیب شامل واکسن پاستوکووک، کووپارس، اسپایکوژن و نورا در سبد واکسیناسیون ایران قرار دارند. در واقع به طور کلی ۷ نوع واکسن در مراکز در اختیار مردم است.
رشد اقتصاد جهانی به ۲.۹ درصد کاهش خواهد یافت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ