آژانس بین‌المللی رتبه‌بندی فیچ بار دیگر پیش‌بینی تولید ناخالص داخلی جهانی (GDP) برای سال آینده را کاهش داده و این کاهش چشم‌انداز به افزایش تورم و بدتر شدن چشم‌انداز بازار املاک چین نسبت داده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پارس جنوبی جم برای حضور در لیگ دسته اول فعالیت‌های خود را شروع کرده است.
علیرغم آن که افول دلار در سطح متوسط است و انتظار می‌رود موقعیت دلار به عنوان ارز ذخیره غالب جهانی به دلیل عدم وجود جایگزین مناسب ادامه پیدا کند نگرانی‌ها در مورد عوامل اقتصادی و تنش‌های ژئوپولیتیکی منجر به بحث‌هایی درباره ارز‌های جایگزین و دور شدن از قرارداد‌های دلاری در بخش‌های خاص شده است. این وضعیت هم چنان پیچیده و تابع تحولات جاری در اقتصاد جهانی و چشم‌انداز ژئوپولیتیکی است.
پالما با دو فوتسالیست ایرانی خود به صدرنشینی در دور اول لیگا ناسیونال اسپانیا رسید.
لامین یامال، پدیده 15 ساله بارسلونا، روز گذشته جوان‌ترین بازیکنی شد که برای تیم دوم باشگاه کاتالان به میدان رفته است.
بایرن مونیخ در خانه‌اش موفق شد هرتابرلین را با نتیجه 2-0 از پیش رو بردارد تا به صدر جدول بوندس‌لیگا برگردد.
هفته بیست و نهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول در شرایطی برگزار شد که صدرنشین به پیروزی رسید اما تیم دوم جدول برابر چوکای تالش قعرنشین شکست خورد!
ستاره ایرانی پورتو پس از دو مسابقه دوباره مقابل اینتر میلان به ترکیب تیمش برمی‌گردد.
جوان اول سپاهان فرصت بیشتری نسبت به هفته‌های قبل و بازی در دربی اصفهان به دست آورد.
تیم فوتبال استقلال نیمه اول دیدار برابر پیکان را با پیروزی به پایان برد تا روند خوبش در لیگ برتر را ادامه دهد.
فرمانده نیرو هوایی اتش گفت: نیروی هوایی بعد از جنگ تحمیلی تولدی دوباره داشته و تحریم‌ها و فشارهای دشمنان با اراده متخصصان این نیرو خنثی شده است.
در شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر باز هم شاهد شکل‌گیری زوج دانشگر و رناتو در قلب خط دفاعی سپاهان بودیم.
روزنامه خبر ورزشی در تیتر اول امروز خود به بیماری های تاج بعداز ناکامی‌های تیم ملی یا شکایت ویلموتس اشاره کرده و به آن طعنه زده است
شاخص کل بورس امروز با رشد ۲۹۹۰ واحدی توانست به جایگاه یک میلیون و ۴۴۰ هزار واحد برسد.
معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مجدد ثبت نام مرحله اول آزمون‌ سراسری سال‌ ۱۴۰۲ از ساعت ۸ تا ۱۷ در تاریخ ۲۲ آبان ماه خبر داد.
از مهدی قایدی تا پایان هفته یازدهم ۵۴۸ دقیقه حسرت گلزنی باقی مانده است. او بعد از نمایش درخشان مقابل ملوان دیگر در ترکیب استقلال ندرخشید و به رغم آنکه ساپینتو او را بار‌ها به ترکیب تیمش فرستاد و حتی ۶ بار در ترکیب اصلی بود، اما نتوانست آن تکنیک ناب و فرصت‌طلبی دوران اوج خود را دوباره روی پرده نمایش لیگ بیاورد.
گزینه اول دستیاری کارلوس کی روش در جام جهانی ۲۰۲۲ همچنان حاضر به پذیرش تیم مسئولیت نیست.
هواداران تراکتور در بازی امروز مثل بازی با هوادار استقبال خوبی از بازی تیم خود داشته اند.
نوغانداری در سال های گذشته در قطب تولید آن یعنی گیلان با بی توجهی و سوء مدیریت رو به افول رفت اما با اقدامات انجام شده روزنه های امید برای رونق دوباره این صنعت اقتصادی و سودآور باز شده است.
تیم ملی بسکتبال ایران نتیجه دومین دیدار تدارکاتی مقابل ژاپن را همچون دیدار اول واگذار کرد.
پیشکسوت استقلال معتقد است که تیم ساپینتو نیاز به زمان دارد و هواداران نباید با یک باخت امید خود را از دست بدهند.
محسن رضایی اظهار داشت: قبلا سالانه به فکر ذخایر کالا بودیم؛ اما هم اکنون با توجه به شرایط ذخایر محصولات کشاورزی در دنیا، باید برنامه ریزی‌ها را دو ساله کنیم و بعد به فکر برنامه ریزی ده ساله باشیم تا نگرانی از نظر کالا‌های اساسی و امنیت غذا نداشته باشیم.
نمایندگان مردم در خانه ملت در سی و دومین جلسه علنی مجلس در سال ۱۴۰۱ ضمن چکشکاری ساختار تشکل‌های صنفی با تصویب موادی از طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی، طی تذکرات کتبی و شفاهی، خواستار برخورد جدی و سریع با مقصران حادثه سیل استهبان و نی‌ریز شدند.
در روز دهم از جشنواره سی و نهم فیلم فجر، فیلم‌های منتخب این دوره که توجه بیشتری به خود جلب کرده‌اند به نمایش درآمد و در همین چارچوب فیلم ساعت 14، فیلم بی همه چیز (محسن قرایی) و ساعت 17 فیلم یدو (مهدی جعفری) برای اهالی رسانه به نمایش درخواهد آمد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ