از میان 9 کاندیدایی که برای احراز پست ریاست فدراسیون بوکس ثبت‌نام کرده بودند، سه کاندیدا مورد تأیید کمیسیون تطبیق قرار گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیگیری انجام سفرهای راهیان نور، راهیان پیشرفت و اقداماتی با موضوع جهاد تبیین از جمله برنامه‌های فرهنگی این سازمان است.
همانطور که پیش از این نیز خبر داده بودیم، باشگاه استقلال از طریق برخی اسپانسرهای پیشین، موفق به پرداخت مطالبات بازیکنان خود شد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: مصوبه اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.
باوجود اعلام وزارت ورزش مبنی بر عدم ابلاغ رسمی در مورد کاندیداهای تأیید صلاحیت شده، سخنگوی فدراسیون کشتی گفت که این انتخابات در موعد مقرر برگزار خواهد شد.
سرمربی استقلال تأیید کرد که این باشگاه در روزهای آینده بازیکن خارجی جذب می کند.
انتخابات فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا دوم مرداد برگزار می‌شود و از بین 3 کاندیدای شرکت کننده در انتخابات تنها صلاحیت یک کاندیدا از سوی مراجع ذی صلاح وزارت ورزش و جوانان به تایید نهایی رسیده است.
تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی که از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شده بود، مورد تأیید اتحادیه جهانی کشتی نیز قرار گرفت.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها با اعلام اینکه انتخابات کشتی در تاریخ ۲۲ تیرماه برگزار می‌شود گفت: ۹ نفر از کاندیداها به لحاظ سوابق مدیریتی تایید صلاحیت شدند.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها با اعلام اینکه انتخابات کشتی در تاریخ ۲۲ تیرماه برگزار می‌شود گفت: ۹ نفر از کاندیداها به لحاظ سوابق مدیریتی تایید صلاحیت شدند.
در حالی که تقریبا یک ماه دیگر دوره چهارساله علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی به پایان می‌رسد بیش از نیمی از نامزدهای این فدراسیون در کمیته تطبیق وزارت ورزش تأیید صلاحیت مدیریتی نگرفتند.
کمیسون عالی انتخابات ترکیه نتیجه نهایی دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را تأیید و پیروزی رجب طیب اردوغان را با کسب ۵۲.۱۸ درصد آرا رسما اعلام کرد.
کمیسون عالی انتخابات ترکیه نتیجه نهایی دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را تأیید و پیروزی رجب طیب اردوغان را با کسب ۵۲.۱۸ درصد آرا رسما اعلام کرد.
این نماینده مجلس در واکنش به سوال مجری برنامه که پرسید، شما شاسی بلند گرفتید؟! در تأیید تلویحی موضوع گفت: یک شرکت خودروسازی محصولاتش را عرضه کرد و تعدادی از نمایندگان هم گرفتند!
هیأت شعبه دیوان عالی کشور ضمن رد فرجام خواهی وکلای مدافع محمد رامز رشیدی و سید نعیم هاشمی قتالی، دادنامه صادره را ابرام کرد.
دادگاه تجدیدنظر پاریس حکم سه سال حبس را برای «نیکولا سارکوزی» رئیس جمهور اسبق فرانسه تایید کرد. او اولین رئیس‌جمهوری سابق در تاریخ فرانسه است که به زندان قطعی محکوم می‌شود.
اهواز- مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن خوزستان تعداد ۱۷۷ هزار نفر واجد شرایط داشتیم که ۴۴ هزار نفر آن‌ها تأیید نهایی شدند.
اتحادیه دوومیدانی اروپا تعلیق روسیه و بلاروس را تأیید کرد.
دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته گفت: در بحث تأیید صلاحیت مدیریتی کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته هنوز نتیجه به دست ما نرسیده است.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به سازمان همکاری شانگهای در شورای نگهبان بررسی و تایید شد.
تأیید حکم قصاص قاتل مرد موتور سوار
انتخابات فدراسیون اسکواش با توجه به شرایط تأیید صلاحیت کاندیداهایش همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست انتخابات با چند نامزد برگزار خواهد شد.
صلاحیت مدیریتی ۱۰ نفر از کاندیداهای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری تأیید شد.
عضو علی البدل کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال مدعی شد که تأیید صلاحیت کاندیداهای فدراسیون قطعی نیست.
حکم کمیته بدوی درباره کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال توسط کمیته استیناف نیز تأیید شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ