دادگاه تجدیدنظر پاریس حکم سه سال حبس را برای «نیکولا سارکوزی» رئیس جمهور اسبق فرانسه تایید کرد. او اولین رئیس‌جمهوری سابق در تاریخ فرانسه است که به زندان قطعی محکوم می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمهوری اسلامی نوشت: حتی تشکیک در حکم اول دیوان عدالت اداری، کار درستی نبود. حالا که دیوان برای بار دوم همان نظر را داده و حکم اولیه را تأیید کرده، رئیس جمهور می‌بایست بدون فوت وقت، پذیرش آن را اعلام می‌کرد و به کسی اجازه چانه زدن در این باره را نمی‌داد.
وکیل سهند نورمحمدزاده گفت: هنوز حکم را دقیق به ما نداده‌اند، ولی قطعا درخواست اعاده دادرسی و اعمال مواد ۴۷۷ و ۴۷۴ قانون آیین دادرسی کیفری خواهیم کرد. برای ما غیرقابل باور است که یک شعبه دیوانعالی کشور، در یک پرونده و یک موضوع، ظرف ۲ سه ماه، دو حکم متفاوت صادر کرده است.
هیأت شعبه دیوان عالی کشور ضمن رد فرجام خواهی وکلای مدافع محمد رامز رشیدی و سید نعیم هاشمی قتالی، دادنامه صادره را ابرام کرد.
رئیس کل دادگستری فارس گفت: حکم اعدام ۲ نفر از ۵ تروریست‌ حرم شاه‌چراغ تأیید شده و بزودی در خیابان ۹ دی اجرا می‌شود.
رئیس کل دادگستری فارس گفت: حکم اعدام دو نفر از پنج تروریست تأیید شده و بزودی در خیابان ۹ دی اجرا می‌شود.
با حکم مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) و تأیید کمیته‌ تأیید صلاحیت رگولاتوری حسین ملازاده به مدیرعاملی شرکت خدمات ارتباطی رایتل منصوب و جانشین یاسر رضاخواه شد.
حکم اعدام جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر در دیوان عالی کشور تأیید شد.
حکم اعدام جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر در دیوان عالی کشور تأیید شد.
رئیس حزب النهضه و رئیس سابق پارلمان تونس صدور حکم زندان توسط دادگاه این کشور برای خود را ظالمانه و در راستای محقق ساختن اهداف سیاسی حکومت «قیس سعید» توصیف کرد.
اهواز - رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: دیوان عالی کشور حکم شعبه اول دادگاه انقلاب مرکز استان در خصوص متهمان پرونده راهزنی در جاده‌های این استان را تأیید کرد.
مرتضی منصور مدیرعامل جنجالی باشگاه زمالک مصر به دلیل توهین به رئیس الاهلی، راهی زندان شد.
تأیید حکم قصاص قاتل مرد موتور سوار
روزنامه جوان نوشت: چرا قاضی دادگاه و قضات دیوان عالی کشور که این حکم را تأیید کرده‌اند، باید مستندات حقوقی پرونده را کنار بگذارند و روی حدس و گمان‌های امثال شکوری‌راد پرونده را پیش ببرند؟!
فاطمه قره‌حسنلو، خواهر دکتر حمید قره‌حسنلو ضمن تایید خبر لغو اعدام برادرش گفت: خانواده دکتر صبح امروز از لغو حکم اعدام حمید مطلع شدند.
دیوان عالی کشور با اصلاح خبر پذیرش فرجام خواهی محمد قبادلو از دستگیر شدگان ناآرامی‌های اخیر اعلام کرد که فرجام خواهی این شخص پذیرفته نشده است.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: موضوع حجاب فراقوه‌ای و فرهنگی است. هر سه قوه باید جلسات تخصصی تشکیل بدهند و تصمیمات کارشناسانه بگیرند. اینکه یک قوه بخواهد در مورد حجاب اظهار نظری بکند، نیست. کارگروه‌های تخصصی تشکیل شده است و کارشناسان ما از قوه قضاییه هم در این کارگروه‌ها حضور دارند. به دنبال بررسی راهکارهای عفاف و حجاب هستیم.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: موضوع حجاب فراقوه‌ای و فرهنگی است. هر سه قوه باید جلسات تخصصی تشکیل بدهند و تصمیمات کارشناسانه بگیرند. اینکه یک قوه بخواهد در مورد حجاب اظهار نظری بکند، نیست. کارگروه‌های تخصصی تشکیل شده است و کارشناسان ما از قوه قضاییه هم در این کارگروه‌ها حضور دارند. به دنبال بررسی راهکارهای عفاف و حجاب هستیم.
اعضای شبکه اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به اعدام محکوم شدند.
با تأیید مقام معظم رهبری و با حکم آیت الله آملی لاریجانی، محمدباقر ذوالقدر به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره نهم منصوب شد.
«محمد باقر ذوالقدر» با تأیید مقام معظم رهبری و با حکم آیت الله آملی لاریجانی، برای دور دوم به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره نهم منصوب شد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تأیید انتخاب رؤسای پژوهشگاه‌های مواد و انرژی و همچنین مهندسی ژنتیک و زیست فناوری در جلسه کمیته تعیین رؤسای دانشگاه‌ها خبر داد.
حکم کمیته بدوی درباره کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال توسط کمیته استیناف نیز تأیید شد.
رییس‌جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه‌های «انتخاب اعضای حقیقی هیات امنای بنیاد ایرانشناسی» و «انتخاب عضو جدید کمیته منتخب تأیید صلاحیت رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی» را برای اجرا ابلاغ کرد.
خودکفایی کالا‌های اساسی و امنیت غذایی، یکی از دغدغه‌های جدی مقام‌معظم رهبری است که در صورت وجود نظام ارز چندنرخی و سرکوب تولید داخل به هیچ وجه محقق نخواهد شد؛ اما با اصلاح نظام یارانه و قیمت خرید تضمینی محصولات پیش بینی می‌شود که مجدد به خودکفایی محصولات استراتژیک و بهره‌وری بالا در تولید کالا‌های اساسی دست خواهیم یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ