هیأت شعبه دیوان عالی کشور ضمن رد فرجام خواهی وکلای مدافع محمد رامز رشیدی و سید نعیم هاشمی قتالی، دادنامه صادره را ابرام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با توجه به قطعیت احکام مجازات اعدام دو تن از عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع)، رئیس کل دادگستری استان فارس از اجرای این حکم در آینده نزدیک خبر داد.
هیأت شعبه دیوان عالی کشور ضمن رد فرجام خواهی وکلای مدافع محمد رامز رشیدی و سید نعیم هاشمی قتالی، (دو نفر از عوامل اصلی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز)، دادنامه صادره را ابرام کرد.
رئیس کل دادگستری فارس گفت: حکم اعدام ۲ نفر از ۵ تروریست‌ حرم شاه‌چراغ تأیید شده و بزودی در خیابان ۹ دی اجرا می‌شود.
رئیس کل دادگستری فارس گفت: حکم اعدام دو نفر از پنج تروریست تأیید شده و بزودی در خیابان ۹ دی اجرا می‌شود.
در پی تایید رای شهروز سخنوری معروف به الکس در دیوان عالی کشور، بامداد امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، حکم او، پس از طی تشریفات قانونی اجرا و وی به دار مجازات آویخته شد. الکس سرشبکه اسکورت و قاچاق زنان و دختران ایرانی به برخی کشور‌های منطقه بود.
نماینده عالی اتحادیه اروپا خواست تا ایران از اعدام شارمهد خودداری کند و بدون تاخیر حقوق اساسی وی ذیل قوانین بین‌المللی را مهیا کند.
حکم اعدام جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر در دیوان عالی کشور تأیید شد.
«آنالنا باربوک» وزیر امور خارجه آلمان روز چهارشنبه در توییتی نوشت که تایید حکم اعدام برای «جمشید شارمهد» قابل قبول نیست. وی مدعی شد که روند دادرسی جمشید شارمهد هرگز عادلانه نبوده است. وزیر خارجه آلمان در ادامه گفت که برلین از ایران می‌خواهد که فورا این قضاوت را لغو کند.
حکم اعدام جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر در دیوان عالی کشور تأیید شد.
در رأی شعبه دیوان عالی کشور آمده است؛ در لایحه فرجام خواه، دلیل و مدرکی که موجبات نقض رأی را فراهم آورد وجود ندارد و دادنامه محکوم علیه مطابق دلایل موجود در پرونده و طبق قانون صادر شده است.
متهم در جریان یک نزاع مردی قصاب را به قتل رسانده و به مرگ محکوم شه بود.
شهید سرگرد «رحمان پوردهقان» مامور کلانتری شماره ۱۷ خرم آباد، ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۰ حین ماموریت در شهر خرم‌آباد، مورد اصابت گلوله جنگی اشرار مسلح قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان شهدای عشایر به مقام والای شهادت نائل آمد.
حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب به اتهام افساد فی‌الارض از طریق تشکیل و اداره و سرکردگی گروه باغی به نام حرکة النضال‌ و طراحی و اجرای عملیات‌های تروریستی متعدد از سوی دیوان عالی کشور تایید شد.
حکم اعدام «حبیب فرج‌الله چعب» به اتهام افساد فی‌الارض از طریق تشکیل و اداره و سرکردگی گروه باغی به نام حرکة النضال‌ و طراحی و اجرای عملیات‌های تروریستی متعدد در استان خوزستان از سوی دیوان عالی کشور تایید و ابرام شد.
حکم اعدام «حبیب فرج‌الله چعب» به اتهام افساد فی‌الارض از طریق تشکیل و اداره و سرکردگی گروه باغی به نام حرکة النضال‌ و طراحی و اجرای عملیات‌های تروریستی از سوی دیوان عالی کشور تایید شد.
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب به اتهام افساد فی‌الارض تایید شد.
در پی انتشار خبری غیر واقعی مبنی بر نقض حکم دادگاه محمد بروغنی از متهمان اغتشاشات اخیر در دیوان عالی کشور، خبرگزاری قوه قضاییه اعلام کرد که این خبر صحت ندارد.
در پی انتشار خبری غیر واقعی مبنی بر نقض حکم دادگاه محمد بروغنی از متهمان اغتشاشات اخیر در دیوان عالی کشور، خبرگزاری قوه قضاییه اعلام کرد که این خبر صحت ندارد.
فاطمه قره‌حسنلو، خواهر دکتر حمید قره‌حسنلو ضمن تایید خبر لغو اعدام برادرش گفت: خانواده دکتر صبح امروز از لغو حکم اعدام حمید مطلع شدند.
فاطمه قره‌حسنلو، خواهر دکتر حمید قره‌حسنلو گفت: در تلاش هستیم تا بی‌گناهی کامل حمید و همسرش ثابت شود. در حال حاضر حمید راهی زندان خواهد شد و خانواده احتمالا از این پس خواهند توانست با او دیدار کنند.
دیوان عالی کشور با اصلاح خبر پذیرش فرجام خواهی محمد قبادلو از دستگیر شدگان ناآرامی‌های اخیر اعلام کرد که فرجام خواهی این شخص پذیرفته نشده است.
روز گذشته بود که خبری مبنی بر نامه‌نگاری یکی از مقامات کشور برای لغو حکم اعدام حمید قره‌حسنلو (یکی از متهمان پرونده) و موافقت با این درخواست منتشر شد. صبح امروز نیز یکی از روزنامه‌های رسمی، این خبر را تایید کرد و از لغو حکم این متهم نوشت. این در حالی است که در مورد پرونده متهمان جنایت ۱۲ آبان ماه استان البرز تا این لحظه هنوز حکم قطعی‌ای صادر نشده است و پرونده متهمان شهادت سیدروح‌الله عجمیان در دیوان عالی کشور در حال بررسی است و سیر قضایی و طبیعی خود را طی می‌کند؛ به همین دلیل نامه‌نگاری در این خصوص موضوعیت ندارد.
اعضای شبکه اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به اعدام محکوم شدند.
گزارشی از ماجرای انتشار کتاب موهن «آیات شیطانی» و فتوای ارتداد سلمان رشدی توسط امام خمینی (ره) و تأکید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر اجرای حکم اعدام وی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ