سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مرگ دو جوان در اثر سقوط خودروی ۲۰۷ از روی پل صدر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرگ بازیکن تیم نوجوانان در آبادان بر اثر گرمای شدید، فوتبال ایران را برای چند روز تحت تاثیر قرار داد.
یک زن ۲۳ ساله برزیلی دو روز پس از نزاع بین طرفداران تیم‌های پالمیراس و فلامنگو بر اثر اصابت یک بطری نوشیدنی به گردنش جان خود را از دست داد.
مطالعات قبلی از جمله مقاله‌ای قابل توجه که در سال ۲۰۲۲ در مورد یک مرد ۸۷ ساله که بر اثر سقوط جان خود را از دست داد، منتشر شد نیز در برخی از افرادی که تجربه‌ی نزدیک به مرگ داشتند، جهش‌هایی در امواج گاما پیدا کرده بود.
توری بووی، دونده آمریکایی و برنده سه مدال المپیک بر اثر عوارض زایمان درگذشت.
«زهرا برناکی»، دونده دامغانی دارنده مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا بر اثر سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داد.
هوادار 57 ساله وستهم بر اثر برخورد با قطار جان خود را از دست داد.
تیم جنایی در محل حادثه با جسد زن جوانی مواجه شدند که به طرز مشکوکی فوت کرده و آثار کبودی بر روی بدنش بر اثر جمود نعشی مشهود بود؛ بررسی‌های تخصصی نیز نشان می‌داد متوفی بخاطر درد میگرن قرص‌های استامینوفن مصرف می‌کرد.
محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با اشاره به اینکه رگ های قلبی ما از سن ١٠سالگی دچار گرفتگی های خفیف می شود که این پلاک های کوچک می تواند در سنین جوانی و تحت شرایطی ، دچار پارگی و ایجاد سکته قلبی در فرد بشود، می گوید: عمدتا جوان هایی که دچار چربی و فشار خون بالا یا دیابت کنترل نشده هستند و کسانی که سیگار می کشند در خطر سکته قلبی و گاها مرگ بر اثر این عارضه هستند. منبع: خبرآنلاین
طبق اعلام آتش نشانی شهر نیشابور، دو کارتن خواب به دلیل سقوط منبع بزرگ ذخیره آب به طرز دلخراشی جان باختند.
علی نوبخت فوتبالیست جوان تیم فوتبال احسان شهرری در یکی از دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر نوجوانان تهران بر اثر ضربه به سر در حین بازی درگذشت.
علی نوبخت فوتبالیست جوان بر اثر ضربه به سر در حین بازی درگذشت.
قهرمان اسکی سبک آزاد جهان بر اثر سقوط بهمن در ژاپن جان باخت.
قهرمان اسکی سبک آزاد جهان بر اثر سقوط بهمن در ژاپن جان باخت.
سبزوار ـ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از جان باختن ۴ نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن در این شهرستان خبر داد.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد گفت: بر اثر گازگرفتگی با گاز مونوکسیدکربن یکی از همشهریان مشهدی جان خود را از دست داد.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد گفت: بر اثر گازگرفتگی با گاز مونوکسیدکربن یکی از همشهریان مشهدی جان خود را از دست داد.
رسیدگی به این پرونده از آبان سال ۹۸ با گزارش مرگ مشکوک جوان ۲۵ ساله‌ای به نام بابک در کرج آغاز شد. در ادامه مأموران به محل حادثه رفتند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که بابک هنگام انتقال به کمپ ترک اعتیاد از سوی دو نفر مورد ضرب و شتم قرار گرفته و بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به فوت یک جوان اراکی در جریان ناآرامی‌های چهارشنبه شب در اراک اظهار کرد: بر خلاف شایعه‌سازی‌های شبکه‌های معاند هیچ گونه گلوله‌ای به وی شلیک نشده و جان باختن وی بر اثر اصابت جسم سخت به سر تکذیب می‌شود.
مرد میانسال گفت: زمانی که اصرار‌های پسرم زیاد شده بود، دختر ناشناس گفته که قصد ازدواج با شخص دیگری را دارد. پسرم زمانی که از این موضوع با خبر شده از او خواسته که این کار را نکند و درنهایت هم به او گفته دست به خودکشی می‌زند. حتی دو فیلم کوتاه نیز از اقدام به خودکشی برای الینا ارسال کرده بود، اما دوست اینستاگرامی پسرم به او توجه نکرده و مرگ پسرم بر اثر خودکشی رقم خورد.
وحید (جوان موتورسوار) وقتی برادر ۱۰ ساله اش را دید که زیر دست و پای «بنیامین» قرار گرفته است، شعله‌های خشم از وجودش زبانه کشید. او بی درنگ از روی موتورسیکلت پایین آمد و در حالی که موتورسیکلت را به ترک نشین می‌سپرد به یاری برادرش رفت و با لگدی که بر پیکر بنیامین ۱۱ ساله زد، به این درگیری کودکانه پایان داد، اما در همین هنگام پا‌های «بنیامین» شل شد و زانوهایش روی زمین قرار گرفت. هنوز پیشانی کودک بی گناه به زمین نرسیده بود که ناله اش سکوت را شکست.
رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت گفت: برآورد می‌شود سالیانه ۶۰ هزار نفر در جهان جان خود را بر اثر هاری از دست می‌دهند. از سال ۲۰۰۷ سالروز درگذشت لویی پاستور کاشف واکسن هاری را به عنوان روزجهانی هاری در نظر گرفته‌اند. امسال سازمان جهانی بهداشت شعار «پایان مرگ ناشی از هاری با رویکرد سلامت واحد» در نظر گرفته شده است.
دو خلبان با تجربه در اجرای حرکات آکروباتیک بر اثر گیر کردن دو هواپیما که منجر به سقوط شد جان خود را از دست دادند.
با مرگ مرد جوان بر اثر تیراندازی دو فرضیه برای بازپرس جنایی مطرح شد. نخستین فرضیه این بود که خانواده سروش واقعیت را گفته و مرد جوان بر اثر شلیک گلوله از سوی مأموران فوت کرده است. اما دومین فرضیه این بود که وی قربانی یک جنایت شده باشد.
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که تعداد مرگ و میر جهانی بر اثر کرونا طی هشت ماه گذشته بیش از یک میلیون نفر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ