رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: مرکز ملی تبادل اطلاعات، هسته اولیه ورود به دولت پلتفرمی است و پلتفرم نوآوری خدمات دولت به شمار می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: با تصویب کمیسیون، فرماندهی امنیت فضای مجازی و راهبری آن بر عهده مرکز ملی فضای مجازی خواهد بود.
مرکز توسعه بیوتکنولوژی با هدف تکمیل زنجیره ایده تا بازار محصولات دارویی زیست‌فناور در پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری به بهره برداری رسید.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: قرار است ۷ مرکز ملی در حوزه فناوری‌های تحول‌افرین مثل زیست فناوری، نانوفناوری، میکرو الکترونیک و هوش مصنوعی و ... ایجاد شود.
رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ضمن بازدید از غرفه همراه اول در الکامپ 2023، در نشستی با مدیران اپراتور اول درباره پیاده سازی اولین اپراتور سلامت کشور به تبادل نظر پرداخت.
سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی ضمن بازدید از سبد محصولات دیجیتال همراه اول در الکامپ ۲۰۲۳، در نشستی با مدیران ارشد اپراتور اول ارتباطی بر اهمیت واگذاری حوزه محتوا به لایه کارشناسی تأکید کرد.
مرکز ملی تبادل اطلاعات، آخرین وضعیت گذرگاه خدمات دولت در ماه‌های فروردین و اردیبهشت را منتشر کرد.
سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش گفت: به‌جای تربیت‌معلم از روش تأمین معلم استفاده کردیم و این اشتباه راهبردی، آثار خود را بر نظام تعلیم و تربیت گذاشته است.
رئیس جدید مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم با حکم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.
وزیر دفاع از تشکیل شبکه ملی اطلاعات و مرکز راهبردی دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خبر داد.
مصوبات جلسه چهل و یکمین کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی اعلام شد. در این مصوبه ایجاد دسترسی به برخی سرویس های موجود در مرکز ملی تبادل اطلاعات تایید شد.
مصوبات جلسه چهلم کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی اعلام شد. در این مصوبه ایجاد دسترسی به برخی سرویس های موجود در مرکز ملی تبادل اطلاعات تایید شد.
معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۵ میلیارد تراکنش در مرکز ملی تبادل اطلاعات به ثبت رسیده است.
زمزمه تغییر مدیریت مرکز مرکز ملی فضای مجازی به عنوان بازوی نظارتی شورای عالی فضای مجازی این روزها در حالی شنیده می شود که فعالان حکمرانی فضای مجازی انتقادات زیادی به عملکرد این نهاد دارند.
معاون وزیر ارتباطات در کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی کشور گفت: بیش از ۱۰ میلیارد تراکنش در مرکز ملی تبادل اطلاعات به ثبت رسید.
نشست کارگروه سیستم کمک داور ویدئویی امروز در دفتر دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.
پرسشی که از فرط تکرار، مسئولان را مجاب به واکنش کرد، به این صورت که هفته قبل خبر رسید «مرکزملی فضای مجازی» با نگارش نامه‌ای رسمی خطاب به «مارک زاکربرگ»، به سوءرفتار اینستاگرام اعتراض کرده و عطف مکاتبات رسمی پیشین با شرکت متا (مالک اینستاگرام، واتس اپ و...)، فرصت ۱۰ روزه‌ای را در اختیار آن شرکت قرار داده تا نماینده رسمی مسئولیت پذیر در ایران معرفی نماید.
رئیس سازمان انرژی اتمی در حکمی سرپرست مرکز ملی نظام کیفیت و استانداردهای اتمی ایران را منصوب کرد.
از مجموع ۴۹ طرح حمایت‌شده حوزه کشاورزی و صنایع غذایی از زمان آغاز به کار مرکز طرح‌های کلان ملی فناوری، تمامی آن‌ها در ۸ سال گذشته مورد حمایت قرار گرفته است.
مرکز ملی فضای مجازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که، ادعاهای اخیر گروه انانیموس درخصوص حملات سایبری به سایت‌های دولتی کشور صحت ندارد.
امیر خوراکیان سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی در گفت و گو با خبرگزاری مهر گفته است در روزهای اخیر تهدیدات و حملات سایبری انجام گرفته اما با اتخاذ تدابیر لازم مجالی برای ایجاد اخلال در خدمت رسانی به مردم صورت نپذیرفته است.
نخست‌وزیر آلبانی‌ روز چهارشنبه ۱۶ شهریور با اعلام قطع روابط دیپلماتیک این کشور با ایران گفت که از دیپلمات‌ها و کارمندان سفارت ایران در تیرانا خواسته شده است تا در عرض ۲۴ ساعت خاک آلبانی را ترک کنند.
مرکز ملی فضای مجازی تشدید روند ایران هراسی سایبری را محکوم و آمادگی خود را برای اعزام هیئت فنی جهت بررسی اتهام آلبانی و تبادل اطلاعات فنی میان گروه های واکنش به حوادث سایبری کرد.
با تغییر و تحولات در فدراسیون فوتبال، علیرضا امامی‌فر، رییس مرکز ملی فوتبال از سمت خود برکنار شد.
در پی اختلافات حوزه پخش زنده کاربر محور و سرویس آپارات گیم، این موضوع در کمسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ