معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۵ میلیارد تراکنش در مرکز ملی تبادل اطلاعات به ثبت رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چگنی گفت:حجم گاز ارسالی به نیروگاه‌ها از ابتدای امسال تا پایان بهار، ۲۱ میلیارد و ۸۱۴ میلیون متر مکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون مترمکعب افزایش داشت.
بانک ملت در اردیبهشت ماه امسال بیش از ۴۷.۸۱۸ میلیارد ریال و در دوره دوماهه ابتدای امسال نزدیک به ۹۳.۳۳۸ میلیارد ریال به سپرده های سرمایه گذاری سود پرداخت کرده است.
بانک ملت در اردیبهشت ماه امسال بیش از 47.818 میلیارد ریال و در دوره دوماهه ابتدای امسال نزدیک به 93.338 میلیارد ریال به سپرده های سرمایه گذاری سود پرداخت کرده است.
بانک سپه در۲ماه اول امسال در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ ۱۷هزار و ۸۷۴ میلیاردو۵۲۷ میلیون ریال در قالب بیش از ۱۳هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و ... پرداخت کرده است.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور میزان اثربخشی عملکرد این سازمان در ۱۰ ماهه اول امسال را تشریح کرد و گفت: ۱۴۵۹۰ میلیارد تومان در حوزه وصول مبالغ فرار مالیاتی اثربخشی صورت گرفت.
بانک آینده در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و هم‌سویی با سیاست‌ها و برنامه‌های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان، با پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج، جوانان بسیاری را به خانه بخت فرستاده است.
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران ضمن تأکید بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی در فصل سرد سال، از انتقال بیش از ۲۳۰ میلیارد مترمکعب گاز از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
اصفهان- مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: امسال ماهیانه ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در این استان مستمری پرداخت می‌شود.
احمد باهوش اعلام کرد که در ۲۳ روز سپری‌شده از زمستان امسال بیش از ۱۵ میلیارد مترمکعب گاز از سوی این مجموعه به شبکه سراسری تزریق شده که این مقدار نسبت به مدت پارسال افزایش پنج درصدی داشته است
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: تا آذرماه امسال، اموال متروکه و معطل مانده به ارزش بیش از ۳۵۲ میلیارد تومان تعیین تکلیف و به فروش رسیده که رشد ۴۲۹درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
جدیدترین گزارش گمرک نشان می دهد تجارت خارجی کشور  از ابتدای امسال تا دهم ماه جاری به بیش از ۸۸ میلیارد دلار رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.
وزرای دارایی گروه هفت اعلام کردند این گروه به کمک های نظامی خود به اوکراین ادامه می دهند.
سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، امسال ۶ دوره مزایده الکترونیکی برگزار کرده است که در آن بیش از هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان کالا به فروش رفته است.
وزیر صمت گفت: در مبادلات بین المللی بیش از آن که توازن ارزی اهمیت داشته باشد، قدرت برای ما اهمیت دارد یعنی اینکه ما کالا‌هایی صادر کنیم که برای ما تولید قدرت کند، جهت گیری ما در وزارت صمت اینجاست.
تا هفته نخست مهرماه امسال، بیش از ۹۳ هزار میلیارد تومان از تعهدات مربوط به اوراق با تضمین دولت تسویه شد.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: در شهریورماه امسال بیش از ۹ هزار میلیارد تومان سود نقدی سهام به حساب ۶ میلیون و ۱۲۰ هزار سهامدار با استفاده از اطلاعات سامانه سجام واریز شد.
دکتر علی رستمی با بیان اینکه شرکت مس در فروش شهریورماه افزایش 47 درصدی در مقایسه با شهریور سال گذشته را به ثبت رساند، گفت: درآمد کل 6ماهه این شرکت به 39هزار 726میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از 14 درصدی را نشان می دهد.
در شهریور امسال، ۹ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۶۲ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۷۰ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
بیش از ۴۱ هزار میلیارد ریال در قالب ۹۵ هزار فقره تسهیلات تکلیفی تا پایان مرداد جاری توسط بانک سپه در حوزه‌های ودیعه مسکن، ازدواج، فرزندآوری، وام بدون ضامن و قرض‌الحسنه و ... پرداخت شد.
۳۷۲ پروژه عمرانی و ۲۲۸ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۳۶ هزار میلیارد ریال در هفته دولت امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور به بهره‌ برداری ‌می‌رسد.
بیشترین کالاهای کشف شده در پی بازرسی‌های مربوط به احتکار در تیر ماه امسال شامل کالاهای اساسی بیش از ۴۴۰ میلیارد تومان بوده است.
مبلغ تراکنش‌های شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی کشور در تیر امسال بیش از ۶۸۶ هزار میلیارد تومان شد که نسبت به خرداد ۱.۸۶ درصد رشد در تعداد و ۵.۴۳ درصد کاهش در ارزش ریالی داشت.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران،گفت: مردم استان تهران در سه ماهه نخست امسال ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان صدقه برای رسیدگی به امور نیازمندان پرداخت کرده اند.
دستیار ویژه رییس سازمان در امور سهام عدالت در توییتی نوشت: پیش بینی می‌شود سود نقدی امسال سهام عدالت با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی از ۶۰ هزار میلیارد تومان عبور کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ