معاون اجرایی رئیس جمهور از سفر سید ابراهیم رییسی به خوزستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای رقابت فردا ۲۷ تیر ماه جلسه دارد که یکی از دستورجلسات بررسی نظر رئیس جمهوری در مورد چرایی افزایش قیمت خودروهای مونتاژی است.
رئیس جمهور ازبکستان، فردا به دعوت رسمی رئیسی و در راس هیئتی عالی‌رتبه از مقامات سیاسی و اقتصادی این کشور مان سفر می‌کند.
ترکیه فردا برای نخستین بار در تاریخ خود دور دوم انتخابات را برگزار خواهد کرد، یکی از بالاترین آمار مشارکت در انتخابات در جهان را دارد و میزان مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری و پارلمان ترکیه در ۱۴ مه نزدیک به ۸۸ درصد بود. بر اساس داده‌های جهانی، معمولا میزان مشارکت دور دوم انتخابات کمتر از دور اول خواهد بود
رئیس دولت گفت: فردا رئیس جمهور با دعوت رسمی آقای بشار اسد به کشور سوریه سفر خواهند کرد. این سفر پس از ۱۳ سال صورت خواهد گرفت و در استمرار دیپلماسی همسایگی دولت سیزدهم و با محوریت تقویت مناسبات اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران و سوریه و محور مقاومت خواهد بود.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی گفت: رئیس جمهور فردا به دعوت رسمی بشار اسد به سوریه می رود ؛ سفر رئیس جمهوری ایران به سوریه پس از ۱۳ سال صورت می گیرد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: معلمان مطالباتی هم از ما دارند و به هر میزان که بتوانیم در همین روزهای اخیر از مطالباتشان پرداخت می‌کنیم.
اهواز - دومین سفر استانی رئیس‌جمهور به خوزستان در حالی قرار است فردا آغاز شود که این استان با مشکلات بی شماری که در رأس آنها ضعف زیرساختها است، دست و پنجه نرم می‌کند.
اهواز - دومین سفر استانی رئیس‌جمهور به خوزستان در حالی قرار است فردا آغاز شود که این استان با مشکلات بی شماری که در رأس آنها ضعیف زیرساختها است، دست و پنجه نرم می‌کند.
اهواز - دومین سفر استانی رییس‌جمهور به خوزستان در حالی قرار است فردا آغاز شود که این استان با مشکلات بی شماری که در رأس آنها ضعیف زیرساختها است، دست و پنجه نرم می‌کند.
سیدنظام الدین موسوی اظهار کرد: مجلس فردا از ساعت ۸ صبح در جلسه غیرعلنی با حضور مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی به بررسی تحولات و نوسانات بازار ارز می‌پردازد.
قائم مقام باشگاه تجار ایران و آفریقا گفت: هیئت عالی رتبه اقتصادی سنگال به ریاست مشاور عالی رئیس جمهور و رئیس اتحادیه تجار این کشور، فردا در صدر هیاتی وارد تهران می‌شود.
رئیس جمهور در پاسخ به دعوت رسمی همتای چینی خود، فردا عازم چین خواهد شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه مجلس فردا با حضور فرمانده سپاه جلسه غیرعلنی دارد، گفت: در جلسه علنی مجلس نیز کلیات بودجه با حضور رئیس‌جمهور بررسی می‌شود.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: رئیس جمهور در نشست علنی فردا (چهارشنبه) لایحه بودجه سال آینده را تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌کند.
پروژه «تصفیه‌خانه شهر بیرجند»، فردا با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو افتتاح و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.
هواپیمای حامل شی‌جین‌پینگ با اسکورت جنگنده‌های سعودی در ریاض به زمین نشست. یک رسانه سعودی خبر داد رئیس‌جمهور چین، فردا با حدود ۳۰ رهبر و امیر عربی به علاوه نمایندگانی از کامبوج، اندونزی، پاکستان، سنگال گفت‌وگو خواهد داشت.
رئیس جمهور قزاقستان وارد مسکو شد و قرار است فردا با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار و گفتگو کند.
فردا پنج شنبه ششمین جلسه پارلمان لبنان برای انتخاب رئیس جمهور جدید در شرایطی برگزار می شود که با توجه به ادامه اختلافات میان جریان های سیاسی، امیدواری زیادی به این مساله وجود ندارد.
فردا پنج شنبه ششمین جلسه پارلمان لبنان برای انتخاب رئیس جمهور جدید در شرایطی برگزار می شود که با توجه به ادامه اختلافات میان جریان های سیاسی، امیدواری زیادی به این مساله وجود ندارد.
اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی فردا دوشنبه برای شرکت در اجلاس تغییرات آب و هوایی در شرم الشیخ، راهی مصر می شود.
نمایندگان پارلمان لبنان برای انتخاب رئیس جمهور این کشور بار دیگر فردا پنجشنبه جلسه تشکیل می دهند.
دوازدهمین همایش ملی نخبگان با حضور رئیس جمهور ۲۶ مهر برگزار می‌شود.
منابع لبنانی اعلام کردند که پارلمان لبنان فردا پنج شنبه برای انتخاب رئیس جمهور جدید این کشور ، تشکیل جلسه می دهد.
سخنگوی دولت اعلام کرد: فردا رئیس‌جمهور برای چهارمین بار دریک‌سال اخیر در جمع مردم خوزستان حاضر و فاز اول طرحی که به تدریج مشکل آب شرب استان را حل می‌کند افتتاح می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ