در حاشیه مراسم لاروس 2023 لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی برای دقایقی باهم گفت و گو کردند که تصاویر و ویدیو آن خیلی مورد توجه قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تراکتور لحظات عجیب و غریبی را در آستانه بازی پرسپولیس تجربه کرد.
پیشامد‌های چند روز آینده پرسپولیس ممکن است هواداران این تیم را شگفت‌زده کند.
کلید سؤالات آزمون‌های اختصاصی گروه علوم ریاضی و فنی، گروه علوم انسانی، گروه علوم تجربی، گروه هنر و گروه زبان‌های خارجی کنکور ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش منتشر شد.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دیشب یک شب فوق العاده بود و تا صبح کار کردیم، دستگیری‌های زیادی داشتیم. شبکه‌هایی از خراسان، لرستان و خوزستان بودند، در تهران، اما موردی نداشتیم.
رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: باید کیفیت طراحی سوالات و نوع طرح سوال به صورتی باشد که ناظر به کتاب‌های درسی و اهداف آموزشی و متناسب با سطح و انتظار در نظام آموزش رسمی باشد.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش گفت: ارسال سؤالات به‌صورت الکترونیک از سال ۹۷ آغازشده و از آن سال تاکنون به‌هیچ‌وجه لو رفتن سؤالات گزارش نشده است.
هدف تضعیف روح و روان دانش‌آموزانی است که با هزار دلهره خودشان را به حوزه‌های امتحان نهایی می‌رسانند، هدف ریختن آبرو و اعتبار امتحانات نهایی است، این‌که بگویند هیچ‌چیز تحت کنترل نیست و سؤالات مثل آب خوردن از قرنطینه‌ها به بیرون درز می‌کند و باز هم مثل آب خوردن در فضای مجازی پخش می‌شود.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش توضیحاتی پیرامون برگزاری آزمون‌های نهایی خرداد ۱۴۰۲ ارائه داد.
مواردی مانند تضمین سرمایه‌گذار خارجی و تسهیل سرمایه‌گذاری خارجی، ابزار تهاتر، کشف منصفانه قیمت، امکان تضمین و توثیق، اولویت در تحویل نسبت به خریداران خارج از بورس، شفافیت، معافیت مالیاتی و خرید و فروش بر خط از مزایای گواهی سپرده نفت و میعانات گازی است.
یورگن کلوپ انگیزه ویژه خود برای پیروزی مقابل منچستر را پاسخ ندادن به خبرنگاران عنوان کرد!
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی سوالات تعدادی از نمایندگان از وزرای  آموزش و پرورش، نیرو و امور اقتصادی اعلام وصول کرد.
سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزرای آموزش و پرورش، نیرو، نفت و اقتصاد در جلسه علنی امروز اعلام وصول شد.
با رصد انجام شده از سوی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که فردی با هویت نامعلوم در بستر شبکه‌های اجتماعی اقدام به فروش سوال تقلبی کنکور به بیش از ۱۰ نفر از داوطلبان کرده است که در همین راستا پرونده‌ای تشکیل شده و رسیدگی به موضوع به قید فوریت در دستورکار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.
لیونل مسی، برای اولین بار بعد از فتح جام جهانی، در یک مصاحبه شرکت کرد و به سوالات یک رادیوی آرژانتینی درباره تجربه‌اش از این اتفاق بزرگ صحبت کرد.
سوالات به دو شیوه و با دو قیمت به فروش می‌رسند. شیوه اول، انتشار سوال و جواب هم‌زمان با شروع جلسه کنکور است که قیمت پایین‌تری دارد، اما بسیار مرسوم است و شیوه دوم، افشای سوالات قبل از امتحان است که قیمت بالاتری دارد.
گزارش میدانی خبرنگار ما از این واقعیت حکایت می‌کند که سوالات کنکور که در دو نوبت دی امسال و تیر سال آینده برگزار می‌شود، از ۴۰ تا ۱۵۰میلیون تومان در حال معامله است؛ آن هم با ارز دیجیتال.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: با اجرای کنکور در دو مرحله و لحاظ شدن بالاترین نمره زمینه کاهش استرس برای شرکت کنندگان به صورت بسیار بالایی فراهم شده است.
محسن زارعی، رئیس مرکز سنجش آموزش‌و‎پرورش گفت: سوالات امتحان ترمیم نمره پایه دوازدهم لو نرفت، نیم‌ساعت زودتر توزیع شد. به خانواده‌ها و دانش‌آموزان اطمینان می‌دهم امکان لورفتن سوالات وجود ند
دیدیه دشان، مربی فرانسه، در نشست خبری بازی فینال جام جهانی گفت که فضای خاصی بر این بازی حاکم است و حتی برخی فرانسوی ها به خاطر مسی فردا هوادار آرژانتین هستند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: پرسش‌هایی که دانش آموزان در بخش گفت‌وگو با وزیر آموزش‌وپرورش در شبکه شاد مطرح می کنند، در گفت‌وگوهای بعدی به آن‌ها پاسخ‌خواهم داد.
هر مسئله ریاضی که تاکنون حل نشده‌است، به‌هیچ‌وجه ساده نیست. حل این مسائل یا کلا غیرممکن است یا با تکنیک‌های کنونی‌قابل حل نیست. با این‌حال، در دنیای ریاضی مسائلی وجود دارد که ساده به‌نظر می‌رسد؛ آن‌قدر ساده که هرکسی با دانشی ابتدایی از ریاضی می‌تواند آن‌ها را درک کند، اما اثبات این مسائل به‌قدری دشوار است که هیچ‌کس موفق به حل آن‌ها نشده‌است. در ادامه با فهرستی از مسائل به‌ظاهر ساده ریاضی که البته حل‌شان مشکل است، آشنا خواهیدشد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نیاز داریم هم گفتمان مردم را به سمت گفتمان اصلاح‌طلبانه در چارچوب قوانین سوق دهیم و هم نظام را تشویق و ترغیب کنیم که پاسخی که به مردم می‌دهد پاسخ درخور و در شأنی باشد.
تجهیزات ویژه‌ای که از داوطلبان کنکور کشف شده است، ابزاری است که از ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان قیمت دارند، این تجهیزات در کسری از ثانیه می‌توانستند اطلاعات را به خارج از محل برگزاری آزمون ارسال و پاسخ‌ها را دریافت کنند.
همدستی خواهران دوقلو برای جیب بری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ