معاون وزیر خارجه روسیه هشدار داد که مناسبات مسکو و آمریکا بر لبه پرتگاه قرار دارد و دو کشور در آستانه یک درگیری مسلحانه آشکارند، اما مسکو برای اجتناب از وقوع آن تلاش می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسلوونی در آستانه قهرمانی در جام واگنر لهستان قرار گرفت.
صادق صادقی، هافبک فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر پیش‌رو، لباس طلایی‌پوشان آبادانی را بر تن می‌‎کند.
آخرین اثر کیومرث پوراحمد درباره نوجوانی‌ به نام فرهاد است که ناخواسته مرتکب قتل می‌شود و حالا منتظر حکم دادگاه است. فرهاد در آستانه هجده‌سالگی‌ قرار دارد و… . "پرونده باز است" به تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی از 14 تیرماه اکران شده است. پویا نجفی، مهبد جهان‌نوش، راشین ربی، محمدمتین ستاری و یزدان عیدی بازیگران نوجوانی‌اند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم برگرفته از پرونده‌های جنایی رخداده در دهه هشتاد است و روایتگر داستان نوجوانی 15 ساله است که به دلیل عشق به دختر همسایه خود نرگس، درگیر نزاع خیابانی می‌شود و نتیجه این درگیری به قتل منجر می‌شود. نمایش این فیلم همچنان ادامه دارد.
هواداران دو تیم وستهم و فیورنتینا که برای تماشای دیدار تیمهایشان در فینال لیگ کنفرانس اروپا در شهر پراگ هستند با هم به شدت درگیر شده و وضعیتی بحرانی در پایتخت جمهوری چک ایجاد کردند.
در آستانه برگزاری فینال لیگ اروپا بین رم و سویا که امشب در بوداپست برگزار می‌شود بین هواداران دو تیم در خیابان‌های پایتخت مجارستان درگیری‌های شدیدی رخ داده است.
در آستانه عید سعید فطر، رئیس شورای عالی سیاسی یمن، در نطقی تلویزیونی، آمریکا را متهم به کارشکنی در تحقق مذاکرات صلح با طرف‌های درگیر در یمن کرد.
حسین وفایی به درگیری لفظی خود با رونی اُ سالیوان در آستانه مسابقه قهرمانی جهان در روز جمعه ادامه داد.
حسین وفایی به درگیری لفظی خود با رونی اُ سالیوان در آستانه مسابقه قهرمانی جهان در روز جمعه ادامه داد.
آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، در بازی برابر کادیز هدف توهین‌های هواداران این تیم قرار گرفت و تا آستانه درگیری با آنها پیش رفت.
هواداران لاتزیو در آستانه دیدار امشب تیم‌شان مقابل اسپتزیا در هفته سی‌ام سری آ در شهر لااسپتزیا با هواداران حریف و پلیس به شدت درگیر شدند تا جایی که پلیس وضعیت اضطراری اعلام کرده است.
امین میرزازاده چهارمین و آخرین مدال طلای ایران در ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان را بر گردن آویخت.
امین میرزازاده چهارمین و آخرین مدال طلای ایران در ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان را بر گردن آویخت.
غیر از عجیب بودن توافق شفاهی برای مرخصی وسط وصل، که در دنیای حرفه‌ای فوتبال جایی ندارد، به نظر می‌رسد این بهانه بیشتر توجیهی از سوی باشگاه تبریزی برای خاتمه دادن به درگیری و اختلاف بین سرمربی خارجی و ستاره خارجی تیم است که دودش تنها به چشم تراکتور می‌رود؛ آنهم در آستانه جدال حیاتی با سپاهان صدرنشین.
ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از تشدید درگیری با فلسطینیان در ماه رمضان، مانوری جدید را از امروز آغاز کرد.
ترامپ در جمع هوادارانش افزود: اگر من در سال ۲۰۲۰ رئیس‌جمهور می‌شدم، درگیری میان روسیه و اوکراین رخ نمی‌داد. حتی الان هم می‌توانم با یک "توافق صلح" آن را مدیریت کنم.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز در واکنش به بیانیه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تأکید کرد: سیاست کوته‌ بینانه واشنگتن، روسیه و آمریکا را در آستانه درگیری مستقیم قرار می‌دهد.
اکنون به جرات می‌توان گفت در آستانه برگزاری اولین بازی تیم ملی فوتبال در ساعت 16 و 30 دقیقه امروز –دوشنبه- مقابل تیم ملی انگلستان در ورزشگاه بین‌المللی «الخلیفه» فوتبالیست‌های ایرانی، نمی‌توانند تنها بر روی مسائل فنی و فوتبالی تمرکز داشته باشند. حتی شاید بتوان گفت آن‌ها از نظر ذهنی، درگیر در مسائل سیاسی و فشارهای مجازی هستند که در روزهای گذشته بر آن‌ها تحمیل شده است. هر چند کیروش در هیچ یک از بازی‌های ابتدایی که در سه جام جهانی گذشته مربی‌گری کرده، نباخته است اما شاید این بار ورود نابهنگام سیاست بر ذهن و روان فوتبالیست‌های ایرانی این طلسم را برای او بشکند.
طبق آمارهای کشور قطر، شمار متوفیان درگیر با میزبانی قطر از جام جهانی ۲۰۲۲ از ۴۰ نفر عبور نمی‌کند.
آستانه مبارکه بی‌بی زینب خاتون‌ خواهر امام رضا (ع)
امروز جلسه کمیته انضباطی کیانوش رستمی و علی هاشمی به خاطر درگیری لفظی در اردوی تیم ملی برگزار می شود.
پس از وقوع دور جدید درگیری‌ها، با وجود اعلام آتش‌بس از سوی دو طرف، اکنون مساله قابل توجه این است که آینده تنش‌ها میان باکو و ایروان به چه سمتی سوق پیدا می‌کند؟ به روایت دیگر مساله این است که آیا درگیری نسبتا شدید اخیر می‌تواند عاملی برای دور جدید درگیری‌ها میان دو طرف باشد یا این‌که بحران به سمت مهار شدن پیش خواهد رفت؟
یوفا در آستانه دیدار آینتراخت فرانکفورت و مارسی برای هواداران تیم آلمانی دستورالعمل‌ سخت‌گیرانه‌ای صادر کرد تا از ایجاد درگیری در شهر مارسی جلوگیری کند.
یوفا در آستانه دیدار آینتراخت فرانکفورت و مارسی برای هواداران تیم آلمانی دستورالعمل‌ سخت‌گیرانه‌ای صادر کرد تا از ایجاد درگیری در شهر مارسی جلوگیری کند.
جنگ احتمالی برای طرابلس به طور قابل توجهی متفاوت از جنگی خواهد بود که در فاصله سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ میلادی رخ داد. این جنگ درون طرابلس و بیش‌تر بین گروه‌هایی خواهد بود که پیش‌تر با حمله نیرو‌های تحت فرمان «خلیفه حفتر» به آن شهر در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ میلادی مقابله کردند و برخلاف نزاع پیشین درگیری پیش رو توسط لیبیایی‌ها صورت می‌گیرد و فاقد نیروی بزرگی از جنگجویان خارجی خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ