حسینی می‌گوید: به نفع نمایندگان است که درباره وزیر کار در حد مشورت پیشنهاد بدهند، نه بیش از آن.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش چین در واکنش به سفر معاون رئیس‌ منطقه تایوان به آمریکا، رزمایش جدیدی در اطراف جزیره تایوان آغاز کرد.
معاون مدیرکل و رئیس اداره محیط زیست استان تهران اظهار کرد: ترکیبات فرار کربنی در سطح شهر ناشی از فعالیت پمپ بنزین‌ها و سوخت ناقص خودروها بخصوص اتوبوس‌ها باعث احتراق ناقص و آلودگی هوا با انواع عوارض ریوی و تنفسی و پوستی می‌شود.
معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: مجرمان سایبری با خیال اینکه در ایام تعطیل، دسترسی هموطنان به خدمات انتظامی، بانکی و قضایی با محدودیت مواجه است، عموما در ایام پایان هفته و به خصوص روز‌های منتهی به تعطیلات نسبت به افزایش ترفند‌های مجرمانه خود اقدام می‌کنند.
معاون شورای امنیت روسیه با هشدار به متحدان غربی اوکراین با خطرناک خواندان ماجراجویی هسته‌ای اعلام کرد که در صورت تایید احتمال حمله به نیروگاه هسته‌ای روسیه، پاسخ متقابل سختی خواهیم داد.
معاون رئیس شورای حاکمیتی سودان ضمن ابراز اطمینان درباره پیروزی ارتش در نبرد جاری میان نیروهای ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع درباره فروپاشی سودان به شدت هشدار داد.
معاون رئیس شورای حاکمیتی سودان ضمن ابراز اطمینان درباره پیروزی ارتش در نبرد جاری میان نیروهای ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع درباره فروپاشی سودان به شدت هشدار داد.
معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت در نامه‌ای به رئیس سازمان توسعه تجارت نسبت به توقف قریب‌الوقوع خطوط تولید خودروسازان هشدار داد و خواستار لغو محدودیت سیستمی تخصیص ارز برای صنعت خودرو شد.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه با هشدار به توطئه غربی‌ها، نسبت به نزدیک شدن جهان به خطر بروز جنگ جهانی سوم هشدار داد.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه امروز هشدار داد: اگر گروه- ۷ صادرات روسیه را ممنوع کند، مسکو توافق غلات را لغو می‌کند.
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه امروز به شدت درباره تبعات حکم دیوان بین المللی کیفری علیه پوتین رئیس جمهور این کشور هشدار داد.
معاون فرمانده گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به رژیم صهیونیستی درباره تحولات روزهای آتی هشدار داد.
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه نسبت به همکاری تسلیحاتی آلمان و اوکراین هشدار داد.
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه نسبت به همکاری تسلیحاتی آلمان و اوکراین هشدار داد.
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه نسبت به همکاری تسلیحاتی آلمان و اوکراین هشدار داد.
سردار نیلفروشان گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی با رژیم پهلوی قابل مقایسه نیست و کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله زیرساخت‌ها، جاده و ریل‌گذاری و پزشکی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است، در زمان پهلوی پزشکان هندوستان برای کار به ایران می‌آمدند و امروز آمار پزشکان زن قابل مقایسه با زمان پهلوی نیست. انقلاب اسلامی جزو چند کشوری است که عضو باشگاه فضایی بوده و ماهواره در مدار زمین قرار می‌دهد.
رییس کل اسبق بانک مرکزی نوشت: آقای رییس جمهور، آقای معاون اول، آقای رییس بانک مرکزی، آیا در جریان حجم ریپو (تامین مالی بانک‌ها با قبول اوراق نزد آنها) و بویژه اضافه برداشت سنگین بانک‌ها از بانک مرکزی هستید؟
دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه در مقاله‌ای که برای روزنامه «روسیاسکایا گازتا» نوشته، گفت: اگر ما تضمین‌های امنیتی مناسب را دریافت نکنیم، تنش‌ها برای مدت نامحدودی ادامه خواهد داشت. جهان همچنان در آستانه جنگ جهانی سوم و یک فاجعه اتمی سرگردان خواهد بود. ما هر کار بتوانیم برای جلوگیری از وقوع این فاجعه‌ها انجام خواهیم داد.
معاون نخست‌وزیر روسیه هشدار داد که در سایه اقدام گروه ۷ در تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه ممکن است این کشور تولید نفت خود را کاهش دهد.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه هشدار داد که حادثه حمله موشکی به لهستان نشان می‌دهد غرب به سمت جنگ جهانی در حرکت است.
در این شرایط که عده‌ای از سیاست‌گذاران فضای مجازی تصمیم گرفته‌اند چیز‌های زیادی را نبینند، این هم یکی از چیز‌هایی است که از آن غافل شده‌اند.
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه با هشدار به آمریکا و غرب در صورت هر گونه حمله احتمالی، بار دیگر تصمیم مسکو برای استفاده از سلاح هسته‌ای را تکرار کرد.
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه هشدار داد تلاش های غرب برای فروپاشی این کشور، به پایان دنیا و قیامت منجر می شود.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تأکید بر پایبندی این کشور به تعهدات خود در خصوص توسعه بندر چابهار گفت: مردم ایران توقع دارند حضور هند در چابهار مثمر ثمر باشد.
رئیس فراکسیون سهام عدالت از تعیین تکلیف تعاونی‌های سهام عدالت در مجلس شورای اسلامی تا یک ماه آینده خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ