در صورت تایید ادعای جدید رسانه های ایتالیایی، یوونتوس بار دیگر شانس کسب سهمیه چمپیونزلیگ را از دست خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماندن یا نماندن عبدالرزاق حمدالله در النصر به یکی از سوژه‌های جدید رسانه‌های عربی تبدیل شده است.
در مدل جهان ١٣/٧ میلیارد ساله، وجود ستاره‌هایی مثل «متوشالح» بسیار عجیب است، چون سن آن‌ها بیشتر از سن جهان به‌نظر می‌رسد. تلسکوپ فضایی جیمز وب هم کهکشان‌هایی را پیدا کرده است که در مراحل بسیار پیشرفته تکاملی قرار دارد و اندازه آن‌ها به‌طرز شگفت‌آوری کوچک است.
خوان لاپورتا توضیح می‌دهد که چرا بارسلونا نتوانست آردا گولر را به خدمت بگیرد.
رسانه قبرسی در خبر جدیدی نوشته است که استقلال برای حفظ یامگا کار سختی دارد چرا که ساپینتو و مدیربرنامه های کوین، قصد دارند او را به قبرس ببرند.
کارلوس کی‌روش می‌گوید سرمایه‌گذاری فوتبال قطر باعث شد تا او هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده بگیرد.
طبق ادعای یکی از رسانه‌های کرواسی، لوکا مودریچ ممکن است در صورت قهرمانی کرواسی در لیگ ملت‌ها از بازی‌های ملی بازنشسته شود.
رسانه‌های مجازی اماراتی از توافق احمد نوراللهی با الوحده خبر می‌دهند.
دولت آلمان در این گزارش همچنین مدعی شده که "تهران تلاش‌ها برای احیای برنامه جامع اقدام مشترک را بلوکه کرده است".
بر اساس ادعای رسانه ها مذاکرات مارسی با سردار آزمون به زودی آغاز خواهد شد.
رسانه برزیلی UOL ادعا کرد که وینیسیوس قصد دارد به زودی در یک مصاحبه از تصمیم خود برای ترک رئال در صورت عدم تصویب قانون سخت و جدی در اسپانیا علیه نژادپرستی، خبر بدهد.
با وجود اعلام رسانه‌های ایتالیایی مبنی بر اینکه پل پوگبا به دلیل مصدومیت اخیرش فصل را از دست داد اما مدیر برنامه‌های او می‌گوید مصدومیت ستاره فرانسوی جزئی است.
پیرس مورگان، مجری جنجالی و دوست کریستیانو رونالدو، می‌گوید این ستاره پرتغالی می‌خواست به آرسنال ملحق شود و اگر مدیران باشگاه موافقت می‌کردند با حضور او قهرمان لیگ برتر می‌شدند.
برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند کیلیان امباپه قصد دارد در پایان فصل جاری در جلسه‌ای با مدیران پاری سن ژرمن از تمایل خود برای انتقال به رئال مادرید پرده بردارد.
ملی‌پوش خط خورده تیم ملی زنان استوری جدیدی منتشر کرد.
یک رسانه فرانسوی مدعی است لیونل مسی به صورت جدی به بازگشت به بارسلونا فکر می‌کند و معتقد است بازگشت به بلوگرانا برای او فرصتی طلایی خواهد بود.
ناصر کنعانی روز یکشنبه همچنین افزود: طرح رسانه‌ای تفسیرهای غیرحقوقی از این حادثه، اقدامی سازنده در مسیر پیگیری حقوقی و قضایی پرونده نیست.
یکی از زندانیان زندانی که ستاره سابق بارسلونا در آن حبس است، ادعای اخیر رسانه‌های اسپانیایی درباره وضعیت این مرد برزیلی را رد کرد.
به نظر می‌رسد که غیبت لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در تمرینات این تیم جدی نبوده است.
طبق ادعای خبرنگار رسانه آمریکایی، علی کریمی و خانواده‌اش به‌زودی به آمریکا مهاجرت می‌کنند.
طبق ادعای خبرنگار رسانه آمریکایی، علی کریمی و خانواده‌اش به‌ زودی مهاجرت می‌کنند.
مشرق نیوز نوشت: برخی اطلاعات جدید، از ادامه اجرای سیاست کشته‌سازی این بار با ترور تعدادی از بازیگران و ورزشکاران مستقر در خارج که مردم را به آشوب و اغتشاش در کشور دعوت کرده اند حکایت دارد.
بعد از فاش شدن تلاش پی‌اس‌جی برای ایجاد کمپین رسانه‌ای علیه امباپه، این ستاره فرانسوی باشگاهش را دیگر قابل اعتماد نمی‌داند و به صورت جدی به فسخ قرارداد فکر می‌کند.
باشگاه پرسپولیس مبلغ قرارداد کلیه بازیکنان و کادر فنی خود را به روز رسانی کرد که در آن قرارداد شیخ دیاباته مهاجم جدید سرخپوشان هم دیده شده است.
رفتار غربی‌ها در عهدشکنی، صراحتا این گمانه را تقویت می‌کند که آن‌ها در ادعای خود مبنی بر دستیابی به یک توافق قوی، پایدار و قابل اتکاء جدیت و حسن نیت نداشته و سعی می‌کنند ایران را زیر فشار روانی قرار داده و امتیازات بیشتری را کسب کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ