بر اساس ادعای رسانه ها مذاکرات مارسی با سردار آزمون به زودی آغاز خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سجاد شهباززاده با چند تیم لیگ برتری مذاکرات خود را شروع کرده و به زودی اردوی آبی‌ها را ترک خواهد کرد.
مدیران استقلال به زودی دور جدید مذاکرات خود با ریکاردو ساپینتو را برای جلوگیری از شکایت او به فیفا از سر می‌گیرند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با توجه به مجموعه پیام‌هایی که از سوی آمریکا و کشورهای اروپایی به ما رسیده است، احتمالا به زودی مذاکرات احیای برجام از سر گرفته می‌شود.
حیدری با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال آن است که بیشترین امتیاز را از برجام بگیرد و برجام به نتیجه برسد، اما به ضرر ما باشد، گفت: آن‌ها باید بدانند که موضع و استراتژی ایران در برجام ثابت است و به نتیجه رسیدن برجام و رفع کامل تحریم‌های ایران برای ما حائز اهمیت است. با توجه به مجموعه پیام‌هایی که از سوی آمریکا و کشور‌های اروپایی به ما رسیده است، احتمالاً به زودی مذاکرات احیای برجام از سر گرفته می‌شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با توجه به مجموعه پیام‌هایی که از سوی آمریکا و کشورهای اروپایی به ما رسیده است، احتمالا به زودی مذاکرات احیای برجام از سر گرفته می‌شود.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: ریکاردو ساپینتو تنها گزینه سرمربی‌گری استقلال در فصل آینده است و به زودی مذاکرات نهایی جهت تمدید قرارداد این مربی، انجام خواهد گرفت.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد به زودی مذاکرات مشترک با سازمان ملل در مورد دسترسی محصولات کشاورزی این کشور به بازارهای جهانی برگزار می‌شود.
وزیر دفاع آمریکا مدعی شد که سوئد پیش از نشست آتی سران ناتو که قرار است در ماه جولای برگزار شود، به ناتو خواهد پیوست.در ادامه ولی پس از مذاکرات طرفین با مقام‌های ترکیه، نمایندگان سوئد و فنلاند اعلام کردند که با ترکیه در مبارزه با تروریسم همکاری می‌کنند.
اولیانوف خاطرنشان کرد که آمریکایی ها و اروپایی ها خودشان از بازگشت به توافق هسته ای ممانعت می کنند.
مذاکرات روسیه و ترکیه بر سر ایجاد یک قطب گازی مشترک در منطقه به زودی برگزار می شود.
سفیر ایران در روسیه اعلام کرده است که ایران به زودی به مذاکرات سه جانبه سوریه، ترکیه و روسیه می‌پیوندد.
رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند مذاکرات منچستریونایتد با بایرن مونیخ برای انتقال قرضی مارسل سابیتزر به اولدترافورد به مراحل پایانی رسیده و او به زودی راهی شهر منچستر می‌شود.
«فواد حسین» وزیر امور خارجه عراق به رسانه‌های سعودی گفت که «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان به زودی برای گفت‌وگو درباره از سرگیری مذاکرات بین ریاض و تهران به بغداد سفر می‌کند.
مالکان دو باشگاه چلسی و شاختار برای انتقال مودریک با رقم 100 میلیون یورو به توافق رسیده اند.
به زودی در راستای مذاکرات فشرده سیاسی ایران قرار است ۷ میلیارد دلار دیگر از پول های بلوکه شده ایران آزاد شود.
آمریکا و اروپا ممکن است به زودی تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند به روند مذاکرات هسته‌ای با ایران پایان دهند یا خیر.
عباس الیاسری عضو ائتلاف دولت قانون از احتمال بازگشت جریان صدر به گفتگو با نیروهای سیاسی خبر داد.
عباس مقتدایی گفت: ما در روز‌های آینده تصمیمات بعدی را خواهیم گرفت بررسی‌ها خیلی طولانی نخواهد بود، چون حرف‌های ما کاملا منطبق با منافع خودمان و متناسب با فرآیند‌های مذاکرات است الان هم که می‌خواهیم تصمیم بعدی را جمع‌بندی کنیم بر همین مبنا جلو می‌رویم.
لاوروف امروز در کنفرانس خبری مشترک با همتای سوری خود در مسکو با اعلام دیدار آتی خود با وزیر خارجه ایران، گفت که کشورش با نسخه جدید پیشنهادی در مذاکرات رفع تحریم ها علیه تهران موافق است.
روزنامه رسالت نوشت: به نقطه‌ای رسیده‌ایم که باید طرف مقابل دست‌ها را بالا ببرد و حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسد. این اتفاق ان‌شاءاله به زودی با اتکال به خداوند بزرگ خواهد افتاد.
اولیانوف که در گفتگو‌های طرفین در وین حضور داشته و درباره روند مذاکرات اطلاع رسانی می‌کند، در توییتی احتمال داد که تحریم‌ها علیه ایران لغو شوند.
آمریکا و کره جنوبی به زودی مذاکراتی با هدف ایجاد بازدارندگی دربرابر کره شمالی برگزار می کنند.
رابرت مالی در توییتر نوشت: انتظارات ما قابل کنترل است، اما ایالات متحده از تلاش‌های اتحادیه اروپا استقبال می‌کند و برای تلاشی با حسن نیت برای دستیابی به توافق آماده است. به زودی مشخص خواهد شد که آیا ایران برای همین کار آماده است یا خیر.
رضازاده درباره مکان مذاکرات گفت: احتمالا در وین برگزار خواهد شد. البته ما پیشنهاد کردیم مذاکرات در خاک کشور ما باشد، ولی در نهایت مکان قطعی مذاکرات بعد از توافق طرفین مشخص می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ